[ad_1]
آئودی با سدان RS 3 خود با رکورد 7: 40.7 رکورد خودروهای کامپکت نوربرگ رینگ را شکست و 4.6 ثانیه از رکورد قبلی رنو مگان RS Trophy -R کاهش یافت.
RS 3 که به تازگی رونمایی شده بود توسط راننده آئودی فرانک استپلر برای رکورد شکن رانندگی می کرد و این خودرو از لاستیک های اختیاری و قانونی Pirelli Trofeo R استفاده می کرد.
کلید یک دور دور چشمگیر ، فناوری چهار چرخ متحرک آئودی با اسپلیت گشتاور است که در RS 3 جدید عرضه شد. این سیستم از کلاچ چند لایه در هر محور عقب استفاده می کند تا گشتاور 100 to را به هر یک از گشتاورها ارسال کند. چرخ های عقب
به گفته راننده فرانک استیپلر ، تقسیم کننده گشتاور دارای مزایای عمیقی است: “RS 3 جدید هنگام رانندگی از وسط منحنی تا انتهای آن و هنگام شتاب گرفتن از پیچ بسیار سریعتر است. برای من ، تقسیم کننده گشتاور یک جهش کوانتومی از نظر رانندگی چابک است. “
گذشته از تغییرات فشار باد لاستیک ها ، قبل از ثبت رکورد هیچ تغییری در تنظیمات خودرو ایجاد نشد. این امر تا حدی به دلیل سیستم تعلیق RS اختیاری خودروی جدید به علاوه خودروی جدید است که در حال حاضر دارای حالت میرایی سفارشی برای زنجیرهای ناهموار مانند Nordschleife است.
ترمزهای کربن سرامیکی اضافی نیز بر روی خودرو نصب شده اند و 10 کیلوگرم در مقایسه با محصولات فولادی استاندارد صرفه جویی می کنند.
تلاش های آئودی در پیست نوربرگرینگ نه تنها Megane RS Trophy-R ، بلکه تعدادی از اتومبیل های اسپرت تمام عیار را نیز از بین می برد. Aston Martin Vantage ، Porsche Taycan و Lotus Exige Cup 380 تور RS 3 را دنبال می کنند.
آئودی RS 3 جدید برای سال 2021 معرفی شد.
آئودی RS 3 جدید که در ظاهر پنج درب اسپرت بک قابل رقابت با مرسدس AMG A 45 S و یک سدان چهار در است ، با قیمت 50،900 پوند در ماه آگوست امسال به فروش می رسد.
آئودی قبلاً مشخصات مکانیکی RS 3 را تأیید کرده است – از جمله دیفرانسیل عقب جدید RS Torque Splitter هوشمند آن – اما این اولین فرصتی است که ما می توانیم خودرو را بدون ضربه و همچنین فضای داخلی آن ببینیم.
RS 3 با تقویت جایگاه خود به عنوان A3 برتر ، دارای یک جلوپنجره جدید و عریض تر و تک فریم پر از لانه زنبوری برای ورودی هوای بزرگ خود است که به خنک شدن موتور 2.5 لیتری 5 سیلندر توربو 395 اسب بخار کمک می کند. جلوپنجره توسط یک جفت چراغ LED استاندارد احاطه شده است. LED های ماتریسی موجود به صورت اختیاری هنگام باز شدن قفل ماشین پرچم شطرنجی را نشان می دهند.
در جلو و عقب بسیاری از نشان های RS وجود دارد ، در حالی که بالهای جلویی خودرو دارای دریچه های برش بزرگ در لبه عقب صفحات است که به خروج هوا از محفظه موتور کمک می کند ، به علاوه طاق های چرخ طولانی ، که از محصولات آئودی.. برای پوشش عرض وسیع تر مسیر ؛ این خودرو در محور جلو 33 میلی متر بالاتر از نسخه قبلی خود کشیده شده است.
دامن های مشکی بازطراحی شده RS 3 جلوه بصری بیشتری به RS 3 می بخشد ، همراه با رینگ های آلیاژی 19 اینچی جدید با طراحی Y 10 پره. آلیاژهای اختیاری با طرح پنج پره Y در دسترس خواهند بود. آنها در لاستیک های نیمه صاف Pirelli P-Zero Trofeo R سفارشی در مدل های قاره ای بسته بندی می شوند ، اما بازار انگلستان این گزینه را دریافت نمی کند.
در قسمت عقب ، سپر عمیق دارای یک دیفیوزر مرکزی و یک صدا خفه کن اسپرت RS 3 دو خروجی است که دارای کنترل سوپاپ متغیر است که به حالت رانندگی خودرو متصل است.
این نسل جدید RS 3 در دو رنگ منحصر به فرد به نام Kyalami Green و Kemora Grey موجود است ، در حالی که سایر گزینه های بصری به ترتیب شامل فیبر کربن در آستانه های جانبی ، درپوش آینه درها و اسپویلر درب صندوق عقب یا اسپویلر هاچ بک و سدان است. به
در داخل ، RS 3 دارای فیبر کربن بیشتری برای داشبورد است ، در حالی که صندلی های اسپرت ویژه RS ، با نقش برجسته یکسان ، سرنشینان جلو را در جای خود قفل می کند. دوخت نقره ای متضاد استاندارد است ، اما می تواند سبز نیز باشد. یک فرمان سه پره با کف تخت با سوئیچ های گالوانیزه نیز موجود است.
همچنین به روزرسانی هایی در سیستم سرگرمی و سرگرمی انجام شده است ، با چرم RS سفارشی برای کابین خلبان مجازی 12.3 اینچی این خودرو به همراه یک خط دیجیتال ، با گزینه جدید “RS Runway” برای نمایش سرعت موتور. صفحه لمسی 10.1 اینچی مرکزی نیز از مانیتور RS آئودی برخوردار است که میزان فشار باد لاستیک ها و همچنین ترمز ، دیفرانسیل ، گیربکس و دمای موتور را نشان می دهد.
البته ، قابلیت های زیادی برای سفارشی سازی وجود دارد ، با قابلیت افزودن موارد اضافی برای سفارشی کردن ظاهر خودرو – و همچنان قیمت آن را افزایش دهید.
برای شروع ، آئودی تأیید کرد که RS 3 Sportback جدید از 50،900 پوند شروع می شود ، در حالی که RS 3 Saloon 51،900 پوند قیمت دارد. هر دو مدل در ماه آگوست در انگلستان به فروش می رسند و تحویل ها در پایان سال آغاز می شود.
آئودی RS 3 2021 جدید: موتور ، شاسی و عملکرد
هایپر هاچ بک جدید آئودی از موتور بنزینی 2.5 لیتری توربوشارژ آشنا شرکت آلمانی استفاده می کند و 395 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. در حالی که گشتاور 20 نیوتن متر در مقایسه با نسل قبلی خود افزایش می یابد ، قدرت کل ثابت می ماند.
با این حال ، آئودی بر گسترش دامنه قدرت موتور تمرکز کرده است ، به طوری که در حال حاضر حداکثر دور خود را از پایین به پایین در محدوده دور – از 5600 دور در دقیقه تولید می کند و آن را تا دور موتور بالاتر حفظ می کند ، در حال حاضر در 7000 دور در دقیقه.
حداکثر گشتاور 500 نیوتن متر از 2250 دور در دقیقه تا 5600 دور در دقیقه تولید می شود و نیروی محرکه موتور از طریق گیربکس هفت سرعته اتوماتیک با کلاچ دوگانه و سیستم چهار چرخ محرک جدید به هر چهار چرخ ارسال می شود.
همراه با کنترل پرتاب ، RS 3 در 3.8 ثانیه از 0 به 62 مایل در ساعت (0.3 ثانیه سریعتر از نسخه قبلی خود) می رسد ، در حالی که در صورت انتخاب بسته RS Dynamic و ترمزهای کربن سرامیکی حداکثر سرعت 180 مایل در ساعت است ، دومی 10 را ذخیره می کند. کیلوگرم بیش از محصولات استاندارد فولادی
چهار چرخ محرک جدید کواترو شامل RS RS Torque Splitter است ، دیفرانسیل عقب هوشمند که می تواند تا 100 درصد گشتاور موتور ارسال شده به محور عقب را در یک چرخ منحرف کند.
آئودی ادعا می کند که بدون تفاوت قابل توجه وزن بین این پیکربندی و فن آوری Haldex چهارچرخ محرک قبلی RS 3 (وزن پنج درب اسپرت بک 1570 کیلوگرم ، در حالی که فضای داخلی آن 5 کیلوگرم سنگین تر است) ، فرمان جدید خودرو را بهبود می بخشد. و قابلیت های پویا
این سیستم به حالت های مختلف رانندگی متصل است. راحتی / کارآیی قدرت چرخ جلو را در اولویت قرار می دهد ، حالت خودکار جداسازی متعادل هوشمند را مشاهده می کند ، Dynamic گشتاور عقب بیشتری را برای افزایش چابکی اعمال می کند ، در حالی که حالت عملکرد RS چیزها را بیشتر می کند.
این دستگاه برای استفاده از پیست ، بهینه سازی تنظیمات موتور و گیربکس و همچنین استفاده از RS Torctor Splitter و بردارگشتی گشتاور برای کاهش ضرباهنگ عقب و عقب طراحی شده است.
با این حال ، در تنظیمات عقب گشتاور RS ، گشتاور به طور خاص به چرخ عقب بیرونی هدایت می شود ، که اجازه می دهد انحرافات کنترل شده و حتی کنترل گاز بیشتر شود. سه حالت ESC (روشن ، ESC Sport و خاموش) تعیین می کند که چقدر زاویه رانش خودرو اجازه می دهد.
چندین تغییر شاسی در مقایسه با S3 هاتچ باعث افزایش عملکرد RS 3 می شود. ارتفاع رانندگی خودرو 10 میلی متر کمتر از S3 است ، در حالی که RS 3 جلو از سیستم تعلیق مک فرسون با بلبرینگ های لولایی منحصر به فرد و تقویت شده پایین استفاده می کند. بازوها و زیر فریم سخت تر
سازگاری های عقب برای تناسب با دیفرانسیل RS Torque Splitter جدید شامل طراحی محور چند پیوندی با فنرها و کمک فنرهای جداگانه ، زیر فریم سفارشی و تثبیت کننده جدید است.
همچنین شاخه های منفی بیشتری برای RS 3 وجود دارد (فقط زیر یک درجه در جلو و نیم درجه بیشتر در عقب) ، در حالی که حامل های چرخ تقویت شده به مقابله با افزایش بارهای جانبی ناشی از کشش اضافی خودرو جدید کمک می کند.
سیستم تعلیق غیرفعال استاندارد با تنظیمات ویژه برای RS 3 است ، در حالی که “RS sport plus plus” اختیاری دارای کمک فنرهای تطبیقی است. سیستم اخیر به حالتهای رانندگی متصل است و پروفایل های میرایی “راحت” ، “متعادل” و “اسپرت” در دسترس است.
تنظیم ویژه RS نسبت نسبت متغیر فرمان بسته به زاویه فرمان ، سرعت فرمان را تغییر می دهد و به ثبات در سمت راست کمک می کند ، اما پاسخ در پیچ را افزایش می دهد.
برای مشاهده لیست بهترین هاچ بک های داغ ما در حال فروش اینجا را کلیک کنید …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk