[ad_1]
این اولین نگاه ما به نسل بعدی آئودی RS 3 است که قبل از اجرای کامل در اواخر سال ، هم از هاچ بک پنج درب و هم از سدان اذیت شده بود.
چالش جدید مرسدس-AMG A 45 S آئودی در تابستان امسال رونمایی می شود ، مجهز به موتور 2.5 لیتری توربوشارژ 5 سیلندر بنزینی آئودی RS Q3 و TT RS ، همانطور که توسط “1-2-4-5-” ذکر شده نمودار 3 ‘در کنار اتومبیل های آئودی با کمی نقاب ، که ترتیب اشتعال موتور را نشان می دهد.
موتور پنج گلدان 395 اسب بخار قدرت و 480 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و اگرچه این کمی کمتر از 415 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور است که از A 45 S دریافت می کنید ، اما هنوز هم باید برای زمان 0 تا 62 مایل کافی باشد در هر ساعت در حدود چهار ثانیه. برای مقایسه ، TT RS می تواند همان سرعت را در 3.7 ثانیه ارسال کند.
نیرو از طریق گیربکس اتوماتیک دو کلاچه به سیستم چهار چرخ محرک کواترو ارسال می شود. مانند مدل خروجی ، شاسی و پیشرانه RS 3 جدید توسط زرادخانه ای از فن آوری های کارآمد مانند کمک فنرهای قابل تعلیق قابل تنظیم ، سیستم بردار گشتاور و تنظیم فرمان الکترونیکی پشتیبانی می شود.
آئودی RS 3 جدید مبتنی بر آخرین نسخه از پلت فرم MQB گروه فولکس واگن خواهد بود ، البته با چند پیشرفت. پیش از این ، اتومبیل های آزمایش جاسوسی مجهز به پیشرفت هایی مانند کاهش تعلیق و دیسک های ترمز سوراخ شده با کالیپرهای بزرگتر بودند که همه آنها باید جای خود را در مدل تولید پیدا کنند.
آئودی RS 3 جدید 2021: طراحی و فضای داخلی
اتومبیل های موجود در تصاویر رسمی آئودی دارای برخی استتارهای پیچیده هستند که بیشتر ویژگی های سبک خودرو را می پوشاند ، اما ما قبلاً شاهد تولید کمتر خودروهای آزمایشی با نقاب بوده ایم.
واضح است که مانند تمام RS آئودی ، RS 3 جدید نیز یک کیت بدنه هدفمند خواهد داشت که آن را از خواهران و برادران A3 کم مصرف متمایز می کند ، هم در Sportback پنج در و هم در سدان.
در جلو ، آئودی یک سپر جسورتر با سوراخ های ورودی بزرگتر نصب کرده است ، که همراه با یک جفت سوراخ اضافی در لبه عقب قوس های چرخ جلو باید به دفع هوای گرم از محفظه موتور کمک کند.
آستانه های کنار اتومبیل عمیق تر از A3 معمولی هستند ، در حالی که دریچه عقب دارای بال بزرگتر ، دیفیوزر جدید و مجموعه ای از نوک اگزوزهای بیضی شکل بزرگ است که علامت تجاری مدل های RS آئودی است. فضای داخلی همچنین دارای یک اسپویلر لب در پشت صندوق عقب است ، در حالی که عرض پیست و قوس چرخ هر دو خودرو گسترش یافته است.
این تحول از داخل ادامه خواهد یافت ، با یک جفت صندلی اسپرت کاملاً تقویت شده ، یک فرمان اسپرت ، پدال های آلومینیومی و مجموعه ای از نمایشگرهای مخصوص RS برای سیستم سرگرمی 10.1 اینچی خودرو و صفحه ابزار دیجیتال کابین خلبان مجازی.
سال گذشته ، رولف میچل ، رئیس فروش و بازاریابی آئودی اسپورت ، در مصاحبه اختصاصی با Auto Express ، آئودی RS 3 جدید را “یکی از داستانهای موفقیت این برند” خواند. وی دلیل این محبوبیت این خودرو را پیشرانه پنج سیلندر آن دانست و اشاره کرد که آئودی انتظار کوچک شدن با این Mk3 را ندارد.
میچل گفت: “من چنین فکر می کنم [the RS 3] یکی از احساسی ترین اتومبیل های آئودی اسپرت است و جز of اصلی DNA این برند است ، حتی به کواترو اصلی برمی گردد. مطمئن باشید که برای هر مدل RS آینده ما همیشه جنبه ها و ویژگی های خوب را در نظر خواهیم گرفت. “
با رسیدن اولین زایمان به مشتری در اوایل سال آینده ، قیمت ها از حدود 50،000 پوند شروع می شود.
آیا منتظر دیدن آئودی RS 3 جدید هستید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk