بی ام و سری 5 جدید 2023 برای اولین بار توسط دوربین فیلمبرداری شد

[ad_1]

عکاسان جاسوس ما ابتدا نسل بعدی بی ام و سری 5 را در اوج برنامه توسعه خود مشاهده کردند. این خودرو در سال 2023 با گزینه ای کاملاً برقی i5 به نمایشگاه ها می رسد که به آن اجازه می دهد مستقیماً با مرسدس EQE آینده و تسلا مدل S به تازگی بازبینی شده رقابت کند.

بی ام و سری 5 تمام الکتریکی از کراس اوور iX3 ، سدان i4 و SUV بزرگتر iX در نمایشگاه ها استفاده می کند – و مانند این خودروها ، پیش شماره “مدل” خود را برای تشخیص آن از بنزین ، دیزل و دوشاخه پیش از شماره مدل خود حمل می کند. در انواع ترکیبی که در محدوده نیز ظاهر می شوند.

بی ام و سری 5 جدید عناصر طراحی خود را با سری 7 آینده به اشتراک می گذارد ، که شامل چراغهای جلویی باریک و بینی تهاجمی مشابه است. بر خلاف برخی از آخرین پیشنهادات بی ام و ، مانند سری 4 ، کوره های کلیه در اندازه مناسب نگهداری می شوند.

به طور کلی ، به نظر می رسد تغییرات سبک بیشتر تکاملی است تا انقلابی. ماشین جدید بسیار شبیه به مدل فعلی است و قسمت عقب بیشتر خطوط مشابه را حفظ می کند – تا اسپویلر کثیف در قسمت بالایی صندوق عقب.

سری G30 5 فعلی بر اساس پایه های مدولار بی ام و طراحی شده است که از فولادهای مرغوب و کامپوزیت های سبک در ساخت خود استفاده می کند. این مدل نسل هشتم احتمالاً از نسخه به روز شده همان پلتفرم استفاده خواهد کرد و با توجه به اینکه SUV iX3 از اصول اولیه مشابهی استفاده می کند ، احتمالاً فناوری EV منتقل می شود.

IX3 اولین ب ام و بود که نسل پنجم درایو برقی این شرکت را معرفی کرد. در SUV ، از 282 اسب بخار تشکیل شده است. یک موتور الکتریکی که روی محور عقب نصب شده است و یک باتری 80 کیلووات ساعتی که 285 مایل خوب است. با این حال ، سری 5 برقی به لطف بدنه آیرودینامیکی بیشتر می تواند این مسافت 300 مایل را بپیماید.

گروه BMW پیش از این اعلام کرده بود که تا سال 2023 25 مدل برقی جدید در محدوده مارک های خود عرضه می کند که تقریباً نیمی از آنها موتور احتراق داخلی را به طور کامل کنار می گذارند. بی ام و همچنین تأیید کرده است که سایر مدلهای موجود در محدوده اصلی خود انواع کاملاً الکتریکی ، از جمله SUV X1 و سدان سری 7 ، با قدرت الکتریکی به همراه نسل بعدی موتور احتراق داخلی و گزینه های پلاگین هیبریدی را دریافت خواهند کرد.

در جایی که موتورهای معمولی ادامه می دهند ، از فناوری هیبرید نرم 48 ولت برای بهبود بیشتر بهره وری سوخت و کاهش انتشار CO2 استفاده می شود. به این ترتیب ، ما انتظار داریم برخی از موتورهای 2.0 لیتری بنزینی و دیزلی سری 5 در نسل بعدی گنجانده شوند که در محدوده پایین سدان قرار دارند.

خودرویی که در این عکس های جاسوسی کار می کند از یک پیشرانه پلاگین هیبریدی استفاده می کند ، همانطور که درب شارژ اضافی درب جلو و برچسب های “خودروی هیبریدی تست” در اطراف بدنه آن خالی شده است. ما انتظار داریم که چندین سیستم PHEV برای سری 5 جدید ایجاد شود ، که به احتمال زیاد تکاملی از پیشرانه های موجود در 530e و 545e فعلی خواهد بود.

530e بر اساس موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر بنزینی است ، در حالی که 545e از موتور 3.0 لیتری شش سیلندر مستقیم استفاده می کند. در خودروی فعلی ، واحد اول 248 اسب بخار و دومی – 387 اسب بخار تولید می کند.

مهمتر از همه ، بی ام و همچنین می تواند محدوده الکتریکی کمی تمیزتر از هر واحد قدرت را جستجو کند. هنگامی که 530e در سال 2019 به روز شد ، بی ام و 2.8 کیلووات ساعت اضافی از انرژی باتری سیستم را بدون افزایش اندازه فیزیکی آن تخلیه کرد. نتیجه یک برد الکتریکی 37 مایل باتری 12 کیلووات ساعت بود

این کارآیی را می توان بیشتر افزایش داد زیرا BMW شیمی باتری خود را در راه رسیدن به هدف نهایی خود تولید باتری های حالت جامد بهبود می بخشد. این فناوری تا سال 2030 در خودروهای برقی نسل ششم این شرکت در راه است.

بی ام و i5 جدید چه چیزی را باید شکست دهد؟ اینها بهترین خودروهای برقی هستند که در حال حاضر فروخته می شوند

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.