[ad_1]
جگوار لندرور نتایج مالی خود را برای سه ماهه دوم سال 2021 ارائه کرد و تنها در سه ماه گذشته 302 میلیون پوند از دست داده است.
این برند بریتانیایی میگوید که کاهش مالی آن تا حدی به دلیل کمبود جهانی نیمهرساناها است که شرکت را مجبور به کاهش تولید کرده است – بهویژه شاسیبلند تمام الکتریکی I-Pace و دیگر پلاگینها و خودروهای هیبریدی سبک الکتریکی.
JLR انتظار دارد که کمبود همچنان در سال 2022 مشکل ساز باشد، اما انتظار دارد وضعیت تا پایان سال جاری بهبود یابد.
بنابراین، آینده کوتاه مدت این شرکت در حال حاضر ارتباط تنگاتنگی با نتایج فروش مدل دیفندر آن دارد. این برند بریتانیایی تنها در سه ماهه دوم سال جاری 32000 سفارش برای دیفندر جدید دریافت کرده است که تقریباً 40 درصد از بانک سفارش آن در این دوره را تشکیل می دهد.
JLR در سه ماهه دوم سال 2021 رکورد 125000 سفارش دریافت کرد – و این شرکت امیدوار است با عرضه نسل پنجم رنج روور فروش خود را افزایش دهد. این شاسی بلند لوکس که در حال حاضر به فروش می رسد، بر اساس یک پلت فرم کاملا جدید است و با پیشرانه هیبریدی پلاگین در دسترس خواهد بود. همچنین تایید شده است که رنجروور تمام برقی در سال 2024 به این محدوده خواهد پیوست.
جگوار لندرور قصد دارد تا 1000 پوند هزینه خودروی تولیدی خود را در سال آینده کاهش دهد و همچنین برای اطمینان از تامین نیمه هادی مطمئن تر تلاش کند.
JLR همچنین 37 میلیون پوند برای خرید اعتبار CO2 از تسلا هزینه کرد که به کاهش میانگین انتشار ناوگان این شرکت کمک کرد و به شرکت اجازه داد تا از جریمه 89 میلیون پوندی برای عدم رعایت آخرین استاندارد جلوگیری کند.
حالا کلیک کنید اینجا برای خواندن تمام آخرین اخبار در مورد رنج روور جدید 2022 …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk