سدان اجرایی New Genesis G80 از سال 2021 با قیمت 37460 پوند انگلیس

[ad_1]

نمایشگاه G80 یکی از دو محصول جنسیس خواهد بود که تابستان امسال در انگلیس به مناسبت معرفی رسمی این برند در اروپا راه اندازی می شود. G80 با قیمت 37460 پوند ، در حالی که در جنسیس در کنار سالن بزرگ GV80 نشسته است با مرسدس E کلاس رقابت می کند.

جنسیس هنوز مشخصات دقیق G80 را منتشر نکرده است ، اما این شرکت گفت این نمایشگاه در دو سطح تجهیزات و با دو پیشرانه در انگلیس در دسترس خواهد بود.

گزینه های مختلف تودوزی دارای برچسب Premium Line و Luxury Line خواهند بود ، گزینه دوم 4800 پوند به قیمت شروع سالن اضافه می کند. تجهیزات استاندارد شامل چراغ های جلو LED ، رینگ های آلیاژی 19 اینچی ، آینه های درب قابل جمع شدن و نورپردازی مارک های مارک دار است.

در داخل ، خریداران یک فرمان چرمی ، تهویه مطبوع دو ناحیه ای ، صندلی های گرم شده ، یک خوشه ابزار دیجیتال و یک سیستم سرگرمی و سرگرمی 14.5 اینچی دریافت می کنند که می تواند از طریق ورودی های لمسی یا دیسک کنسول مرکزی چرخان کنترل شود.

خریداران از انگلیس می توانند بین دو موتور یکی را انتخاب کنند. ارزانترین گزینه یک دیزل چهار سیلندر 2.2 لیتری با قدرت 207 اسب بخار است. و 440 نیوتن متر ، که مشابه واحدی است که در کیا استینگر و کیا سورنتو جدید یافت می شود. این موتور از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب می فرستد.

بالاتر از آن یک موتور بنزینی 2.5 سیلندر 2.5 لیتری توربو قرار دارد. 43،150 پوند هزینه دارد و 300 اسب بخار قدرت و 421 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که از طریق همان جعبه دنده هشت سرعته به سیستم چهار چرخ محرک منتقل می شود.

در ایالات متحده و کره ، خریداران همچنین می توانند 3.5 لیتری V6 با توربوشارژر تولید کنند که 375 اسب بخار قدرت و 530 نیوتن متر گشتاور تولید کند ، اما به نظر نمی رسد که این موتور را در انگلیس بدست آوریم. هر دو مدل مجهز به بنزین از سیستم تقویت ولوم قابل تعویض بهره می برند که به راننده امکان انتخاب بین موسیقی متن ساده و اسپرت تری را می دهد.

جدید 2021 جنسیس G80: طراحی و پلت فرم

G80 از یک زبان طراحی کاملاً جدید استفاده می کند و فاصله زیادی با مدل قبلی کمی دست و پا چلفتی دارد. در دماغه آن آخرین تکرار از جلوپنجره محافظ جنسیس و چراغ های جلوی LED اسپلیت وجود دارد و این ویژگی آخر در عقب با چراغ های عقب با ظاهری مشابه منعکس شده است.

مطمئناً در نسبت کلی از عناصر قبلی مرسدس کلاس S و CLS برخوردار است و از روکش سالم کرومی برای تأکید بر موقعیت بالای خودرو برخوردار است.

جنسیس همچنین سعی کرد مقداری از چربی G80 را کاهش دهد. V6 قبلی ترازو را با کمی بیش از 1900 کیلوگرم وزن ، کمی ضعیف تر از E کلاس معادل کرد. با این حال ، این اتومبیل جدید از آلومینیوم به طور گسترده ای در شاسی و بدنه خود استفاده می کند ، که به مهندسان این شرکت کمک کرده 110 کیلوگرم از وزن کلی خودرو را کاهش دهند و باعث افزایش عملکرد و صرفه جویی در مصرف سوخت شوند.

در داخل ، طراحان جنسیس هنگام ایجاد فضای داخلی G80 به مینیمالیسم اولویت می دهند. هوا از شکاف هایی که از عرض داشبورد عبور می کند جریان دارد و داشبورد چرمی در بالا و روکش چوب در پایین جدا می شود. بالای دریچه ها یک صفحه نمایش سرگرمی و سرگرمی فوق العاده گسترده وجود دارد.

در حالی که صفحه لمسی بیشتر کنترل های سرگرمی و ناوبری را انجام می دهد ، برای عملکردهای آب و هوایی نیز شماره گیری های فیزیکی وجود دارد.

جنسیس همچنین تلاش کرده تا اندازه ستون های A G80 را کاهش دهد تا کابین هوای بیشتری داشته باشد و دید آن بهتر شود. مشکل اخیر با کمک داشبورد کم خودرو ، که به Genesis اجازه می دهد آن را “نمای پانوراما” از جلو پنجره بخواند ، است. جنسیس همچنین می گوید که هر دو پا و فضای سر در مقایسه با مدل قبلی خود بهبود یافته اند.

جنسیس G80 جدید باید چه چیزی را شکست دهد؟ به لیست ما مراجعه کنید بهترین اتومبیل های اجرایی موجود در حال حاضر برای فروش

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.