[ad_1]
GTO Engineering برخی مشخصات موتور V12 جدید خود را تأیید کرده است که به زودی با الهام از فراری 250 GTO در زیر کاپوت اتومبیل اسپورت آن قرار خواهد گرفت.
موتور V12 4.0 لیتری تنفس طبیعی دارای محفظه های مستطیل است و تا 10 هزار دور در دقیقه می چرخد.همچنین GTO Engineering روی 460 اسب بخار تمرکز دارد. و وزن کلی آن کمتر از 165 کیلوگرم است – یا بیش از 10 کیلوگرم کمتر از دستگاه اصلی 250 GTO.
همانند موتور موجود در اتومبیل رانی کلاسیک فراری ، GT12 Engineering V12 به جای تزریق سوخت مدرن ، کاربراتور خواهد داشت و با گیربکس دستی متصل می شود. با این وجود ، دستگاه برای تقسیم وزن بهتر در شاسی اسکوال نسبت به 250 GTO پایین و عقب خواهد نشست. این شرکت در حال حرکت به سمت تقسیم محور 55/45 است و قول داده است که ماشین تمام شده ترازوها را به کمتر از 1000 کیلوگرم برساند.
علیرغم شباهت های موجود با موتور 4.0 لیتری V12 در فراری 250 GTO ، مدیرعامل و بنیانگذار GTO Engineering ، مارک لیون به سرعت هرگونه ادعا را مبنی بر اینکه موتور شرکت وی چیزی بیش از تجدیدنظر سریع در موتور اصلی فراری نیست ، رد می کند.
“مردم اغلب از ما می پرسند که چه شباهت هایی بین Squalo و هر اتومبیل سری 250 وجود دارد ، و گفتن این کار آسان تر است: هیچ کدام وجود ندارد. هیچ بخشی برای اشتراک گذاری بین این دو وجود ندارد [Squalo and any 250-series model]، و یک مورد اصلی برای این موتور است.
“ما بیشتر Ferraris V12 ها را از داخل می شناسیم و اخیراً موتور 4.0 لیتری V12 1960 را وزن کرده ایم. 176 کیلوگرم به عنوان یک واحد کامل با موتور استارتر ، لوله های روغن و روغن پر شد. این بسیار ساده تر از V12 مدرن است و ما می دانیم که می توانیم دانش و دستاوردها و تکنیک های مدرن خود را حتی بهتر کنترل کنیم.
“هر بخش و پیکربندی V12 چهار هسته ای ما دارای تمرکز کامل مهندسی است تا اطمینان حاصل کند که موتور Squalo ما بهترین است.”
GTO Engineering Squalo: طراحی
در سال 1991 به عنوان متخصص مرمت و خدمات فراری تاسیس شد ، جای تعجب نیست که اولین تجربه GTO Engineering در این خودرو الهام گرفته از طراحی سنگین را از نمادین ترین فراری در تمام دورانها – 250 GTO 1962 به دست می آورد.
اگرچه به نظر می رسد یک بازسازی گسترده باشد ، GTO Engineering تأکید می کند که Squalo از ابتدا کاملاً جدید است. همراه با موتور کاملاً جدید ، بخش طراحی این شرکت اخیراً بدنه ویژه خودرو را امضا کرده است ، این بدان معناست که تمام عناصری که می توانید در تصاویر رسمی این شرکت مشاهده کنید ، در خودروی تولیدی نفوذ می کنند.
دهانه درب سه گانه ، سیستم اگزوز چهار خروجی و دهانه های تهاجمی در پانل های چهارم ، گره های واضحی از پروژه هستند. با این حال ، چندین لمس مدرن مانند چراغ های جلو LED و رینگ های آلیاژی 18 اینچی تازه که به شکل مجموعه ای از فولادهای مسابقه ای دوره ای هستند ، تکمیل شده اند.
لیون گفت: “اشتیاق به خاطر آنچه ما در اینجا انجام می دهیم ، تحسین شد و ما کمی در مورد اینکه آیا واقعاً این کار را انجام می دهیم تردید داریم. از تولید.
“ما اینجا هستیم تا امیدواریم بتوانیم رکورد را برای گفتن بله درست کنیم ، این اتفاق می افتد ، و ما به روح اصلی ماشین و همچنین قول های زمان تولید پایبند هستیم. ما همچنین خوشحالیم که قبلاً پذیرندگان اولیه و سفارشات مشتری دریافت کرده ایم و از آنها برای اعتمادشان به چشم انداز و تجارت ما تشکر می کنیم. “
“اغلب قسمتهای کوچک ماشین بیشترین زمان را می گیرند. ما اکنون در مرحله ای هستیم که مدل های طراح در انگلستان در حال ایجاد هستند و به زودی شرکای فنی خود را که در زمینه طراحی خارجی و داخلی و همچنین چرخ ها و لاستیک با ما کار می کنند ، اعلام خواهیم کرد. در طول سالهای کار در [automotive] صنعت ، من هرگز به اندازه الان از خلاقیت تولید و طراحی هیجان زده نشده ام. “
GTO Engineering از چند ماه گذشته سفارشات Squalo را می پذیرد و اولین تحویل به مشتریان برای سال 2023 در نظر گرفته شده است. قیمت نهایی این خودرو هنوز تأیید نشده است ، اگرچه قیمت آن به مراتب ارزان تر از خرید فراری 250 GTO اصلی است. نمونه ای که در سال 2018 به حراج رفت به 52 میلیون پوند انگلیس دست عوض کرد.
لیست ما از بزرگترین Ferraras هایی که تاکنون اینجا بوده اند را مشاهده کنید …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk