[ad_1]
پورشه پانامرا از زمان عرضه EV تا حدودی در سایه تایکان بوده است. با این حال، این برند به دنبال این است که با این نسخه جدید نسخه ویژه به نام نسخه پلاتینیوم، امتیازات محبوبیتی را برای سدان قدیمی خود به دست آورد.
خریداران همچنین می توانند نسخه ویژه پانامرا را به عنوان استیشن واگن داشته باشند و یکی از درایوهای ارائه شده E-Hybrid PHEV است. قیمت ها از 83510 پوند برای ارزان ترین نوع V6 شروع می شود.
بهروزرسانیهای پانامرا استاندارد شامل رینگهای آلیاژی ۲۱ اینچی، چراغهای LED ماتریکس، سانروف شیشهای پانوراما، نوک صدا خفه کن مشکی و پوشش پلاتینیوم برای سپرها و نشانها میشود. همچنین دارای یک شیشه حریم خصوصی و مجموعه ای منحصر به فرد از چراغ های عقب است.
این فناوری شامل سیستم تعلیق بادی تطبیقی، آینه های کم نور خودکار، دستیار پارک با دوربین معکوس و سیستم صدای فراگیر Bose است. مدل های هیبریدی همچنین یک شارژر داخلی 7.2 کیلوواتی دریافت می کنند.
در داخل، چند ویژگی اضافی دیگر مانند فرمان اسپرت جدید، صندلیهای عقب گرم شونده و صندلیهای جلو با قابلیت تنظیم الکتریکی با عملکرد حافظه وجود دارد. تزئینات داشبورد و کارت های درب نیز با آلومینیوم صیقلی جایگزین شده اند.
ارزانترین نسخه پانامرا 4 پلاتینیوم دارای موتور 2.9 لیتری V6 بنزینی است که 325 اسب بخار قدرت دارد. و 450 نیوتن متر گشتاور. قدرت از طریق گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می شود و پورشه می گوید می تواند در 5.3 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت برسد.
E-Hybrid دارای همان 2.9 لیتری V6 است، اگرچه توسط یک موتور الکتریکی و یک باتری 17.9 کیلووات ساعتی پشتیبانی می شود که قدرت و گشتاور را به ترتیب به 456 اسب بخار افزایش می دهد. و 700 نیوتن متر پیشرانه PHEV زمان شتاب خودرو را از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت به 4.4 ثانیه کاهش می دهد.
پورشه میگوید پانامرا 4 E-Hybrid میتواند تا 35 مایل را تنها با برق طی کند و با سرعت 85 مایل در ساعت. کمک الکتریکی نیز برای صرفه جویی در مصرف سوخت خودرو مفید است، با رقم اعلام شده 142.2 مایل بر گالن در بهترین حالت.
اکنون برای بررسی عمیق پورشه پانامرا اینجا را کلیک کنید…
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk