نمونه اولیه جدید لندرور دیفندر با تأمین هیدروژن در حال توسعه است

[ad_1]

لندرور تأیید کرده است که نمونه اولیه سلول سوختی هیدروژنی Defender را تولید خواهد کرد که قرار است بعداً در سال 2021 در جاده های انگلیس راه اندازی شود.

پروژه زئوس نامیده می شود ، بخشی از استراتژی Reimagine جگوار لندرور است که هدف آن دستیابی به انتشار خالص کربن در تمام زنجیره های تأمین ، تولید و محصولات JLR تا سال 2039 است.

ماهیت استراتژی Reimagine به راه اندازی گسترده وسایل نقلیه الکتریکی مجهز به باتری بستگی دارد ، اما این شرکت هیدروژن را به عنوان پاورقی برای کشف مجدد شرکت در نظر گرفت و در ماه فوریه اعلام کرد که نمونه های اولیه سلول های سوختی هیدروژن در اواخر سال شروع به آزمایش می کنند.

اکنون می دانیم که اولین نمونه اولیه هیدروژن بر اساس Defender جدید ساخته شده است. این درایو که Defender FCEV نامیده می شود ، شامل پشته های سوختی ، واحدهای پیشرانه الکتریکی ، یک باتری بزرگ (جذب انرژی ترمز بازیابی شده و تأمین نیروی پشتیبان / تقویت موتور) و یک مخزن ذخیره فشار هیدروژن با فشار بالا است.

در حال حاضر ، Defender FCEV به عنوان نمونه اولیه باقی مانده است ، اما به طور بالقوه به وجود نسخه هیدروژنی آفرودر این برند در آینده نزدیک اشاره دارد. Rival Ineos تقریباً تأیید کرده است که پس از امضای توافق نامه کاری با هیوندای ، در حال ساخت نسخه هیدروژنی Grenadier خود است – اتومبیلی که در طراحی خود Defender قدیمی را میمون می کند و هدف آن پر کردن خلا gap مدافع جدید است. ، که SUV را روی پیل سوختی Nexo می سازد.

مشخصات از جمله عملکرد و دامنه مشخص نشده است و لندرور هنوز تصاویری از نمونه اولیه Defender FCEV را فاش نکرده است. نمونه اولیه برای تخمین مصرف سوخت و ظرفیت آفرود و یدک کشی وسایل نقلیه مجهز به هیدروژن استفاده خواهد شد.

JLR فناوری هیدروژن را برای وسایل نقلیه بزرگتر با نیاز به مسافت طولانی که نیاز به رانندگی در هر دو شرایط بسیار گرم و بسیار سرد دارند ایده آل می داند – بیش از یک اشاره به رویکرد Defender در همه جا.

این امر همچنین به گزینه Defender Line تولید آلاینده صفر به همراه پلاگین ترکیبی P400e Badgi که در سپتامبر 2020 رونمایی شد ، می دهد.

این شرکت با تعدادی از متخصصان در این زمینه ، از جمله سیستم های خودرویی مارلی و مرکز صنعتی سازی باتری انگلستان (UKBIC) همکاری کرده است.

رالف کلایگ ، رئیس هیدروژن و سلول های سوختی جگوار لندرور ، گفت: “ما می دانیم که هیدروژن در ترکیب آینده نیروگاه ها در سراسر صنعت حمل و نقل نقش خواهد داشت ، و همراه با وسایل نقلیه الکتریکی با باتری ، او راه حل دیگری برای انتشار اگزوز صفر برای قابلیت ها و نیازهای خاص محدوده خودروی کلاس جهانی جگوار لندرور. “

برای مطالعه بیشتر در مورد اتومبیل های دارای پیل سوختی هیدروژن اینجا را کلیک کنید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.