[ad_1]
نیسان اخیراً استراتژی الکتریکی سازی خود را اعلام کرده و تأیید کرده است که از هم اکنون تا سال 2030 23 مدل برقی را روانه بازار خواهد کرد. 15 مورد از این خودروها خودروهای صرفاً الکتریکی خواهند بود و این شرکت بررسی کرده است که برخی از آنها با این چهار کانسپت جدید چگونه به نظر می رسند.
اولین مورد از این گروه به نام Nissan Chill Out چندان دور از واقعیت نیست. این خودرو جایگزینی برای برند Leaf خواهد شد که در اواسط دهه جاری تولید خواهد شد و منجر به توسعه هاب ساندرلند EV نیسان می شود.
Chill Out یک کوپه جیپ است که برای رقابت با سیتروئن e-C4 طراحی شده است. این خودرو همچنین دارای همان زبان طراحی نسل بعدی خودروی برقی بزرگتر نیسان، آریا، با همان چراغهای باریک جلو، جلوپنجره U و شیبپنجره عقب است.
این خودرو بر اساس نام تجاری CMF-EV ساخته شده است و از پیشرانه الکتریکی دو موتوره و چهار چرخ محرک e-4ORCE از نیسان که هر دو با آریا مشترک هستند، نیرو می گیرد. با این حال، اندازه کمی کوچکتر Chill Out به این معنی است که احتمالاً دارای بسته باتری کوچکتری نسبت به 87 کیلووات ساعت واحد آریا خواهد بود.
نیسان هنوز میزان قدرتی که سیستم e-4ORCE در نسخه تولیدی احتمالی Chill Out تولید خواهد کرد تایید نکرده است، اما آریا چهار چرخ متحرک با انتخاب سه خروجی در دسترس است. ارزانترین نسخه 275 اسببخار، مدل میانرده 302 اسببخار و نسخه پرچمدار قدرت باورنکردنی 389 اسببخار تولید میکند. و 600 نیوتن متر گشتاور.
با نگاهی بیشتر به آینده، این نیسان مکس اوت است. این یک خودروی اسپرت کانورتیبل دو نفره است که برای تجسم طراحی برای مدلهای تولیدی آینده این برند طراحی شده است. ما انتظار داریم که قدرت آن از قوی ترین نسخه درایو الکتریکی شرکت e-4ORCE تامین شود.
نیسان همچنین می گوید این کانسپت به گونه ای طراحی شده است که عملکرد خوبی داشته باشد. باتری روی شاسی نصب شده است که مرکز ثقل پایینی به خودرو می دهد و نیسان ادعا می کند که این مفهوم “فوق العاده سبک” است. به عنوان یک چیز عجیب و غریب، صندلی های جلو را می توان روی زمین جمع کرد تا فضای اضافی را فراهم کند.
کانسپت Surf-Out یک پیکاپ تک کابین کاملا الکتریکی است که نیسان می گوید «برای سرگرمی» است. این یک جلوپنجره شفاف عجیب، یک کابین باز در عقب و یک نوار نور غیر معمول برای درب عقب دارد که می تواند ایموجی را نمایش دهد. باز هم انتظار داریم این کانسپت از قدرتمندترین نسخه نیسان از پیشرانه e-4ORCE استفاده کند.
در نهایت، این نیسان Hang Out است. این یک MPV خانوادگی با صندلی مدولار، چهار درب کشویی و سبک بوکس است. همچنین دارای یک نسخه بهبودیافته از فناوری کمک راننده ProPilot نیسان است که فقط میتوان تصور کرد که مسئولیت بیشتری را از راننده میگیرد و به طور بالقوه رانندگی خودران و بدون نظارت در بزرگراهها را ارائه میدهد.
حالا کلیک کنید اینجا برای خواندن آخرین اخبار در مورد برقی سازی تهاجمی نیسان …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk