هوندا HR-V جدید برای 2021: قیمتها و مشخصات در انگلستان فاش شد

[ad_1]

قیمت بریتانیا برای SUV کاملاً هیبریدی Honda HR-V فاش شد. جدیدترین رقیب شرکت ژاپنی نیسان جوک در حال حاضر با قیمت 26،960 پوند به فروش می رسد ، در حالی که برنامه های مالی ماهانه از 269 پوند شروع می شود.

این محدوده با روکش Elegance شروع می شود که شامل چراغ های LED ، صندلی های جلو گرم ، آلیاژهای 18 اینچی و یک صفحه نمایش لمسی نه اینچی است که می تواند به تلفن هوشمند متصل شود.

مبلمان پیش خرید از 29،210 پوند شروع می شود و فرمان گرم شونده و درب عقب قوی همراه با کابینی که تا حدی از چرم مصنوعی روکش شده است ، اضافه می شود. قیمت اضافی Advance Style 31،660 پوند است و دارای عناصر طراحی منحصر به فرد مانند رنگ دو رنگ و جزئیات داخلی نارنجی ، به علاوه استریو درجه یک است. همه نسخه ها دارای ایمنی و کمک رانندگی Honda Sensing هستند.

Mk3 Honda HR-V دارای ظاهری جدید و جسورانه ، فناوری اضافی ، فضای داخلی وسیع تر و نسخه ای دوباره طراحی شده از پیشرانه دوقلوی هوشمند e: HEV هیبریدی است که از جدیدترین سوپرمینی جاز اقتباس شده است.

HR-V جدید از همان موتور 1.5 لیتری بنزینی چرخه اتکینسون با دو موتور الکتریکی و یک باتری در زیر صندوق عقب استفاده می کند. این باتری دارای 60 سلول است ، در حالی که در Jazz 48 سلول وجود دارد تا جرم اضافی HR-V را تشکیل دهد. قدرت ترکیبی این سیستم کمی بالاتر از 129 اسب بخار است. و 253 نیوتن متر گشتاور برای جبران جرم اضافی خودرو. این سرعت HR-V را از صفر به 100 کیلومتر در ساعت در 10.6 ثانیه می رساند.

همانند هوندا جاز ، موتور بنزینی HR-V در درجه اول به عنوان مولد سیستم موتور الکتریکی عمل می کند. با این حال ، HR -V بسته به بار واحدهای قدرت بسته به بار واحد های قدرت ، به طور فعال بین سه حالت – درایو الکتریکی ، درایو هیبریدی و درایو موتور – سوئیچ می کند تا کارایی را افزایش دهد.

همچنین سه حالت رانندگی برای انتخاب وجود دارد که اسپورت پاسخ گریز دریچه ای تیزتری را ارائه می دهد و Econ تهویه مطبوع و دریچه گاز را برای افزایش کارایی تنظیم می کند. حالت عادی یک موقعیت وسط بین این دو فراهم می کند.

سطح بازیابی انرژی هنگام توقف یا خروج نیز می تواند با استفاده از دست و پنجه نرم پشت فرمان تنظیم شود. در طول چرخه WLTP ، سیستم ترکیبی به HR-V اجازه می دهد تا به 52.3mpg و انتشار CO2 122 گرم در کیلومتر برسد.

هوندا می گوید تنظیم ترکیبی HR-V هنگام رانندگی در شهرها نسبت زمان تجمع الکتریکی بالاتری را نسبت به سایر خودروهای هیبریدی فروخته شده امروز به دست می آورد ، اما این شرکت در واقع حداکثر برد را تنها برای برق تأیید نکرده است. با این حال ، کوجیرو اوکابه ، یکی از مهندسان ارشد پروژه جدید HR-V ، به ما گفت که کار با EV در اولویت نیست:

“ما تمرکز چندانی روی این نداریم که چقدر می توانید یک بار به صورت کاملا برقی رانندگی کنید. این بیشتر در مورد توازن کلی میزان کارآمد تولید برق است.

“در رانندگی در شهر ، بیشتر اوقات می توانید در حالت برقی خالص رانندگی کنید. با این حال ، ما در واقع تعریف و اندازه گیری نکرده ایم ، و همچنین توسعه خود را بر حداکثرسازی یکباره دامنه کاملاً الکتریکی متمرکز کرده ایم. “

هوندا HR-V جدید 2021: طراحی و فضای داخلی

هوندا HR-V همیشه ظاهر کوپه تری نسبت به رقبای خود ارائه کرده است ، چیزی که این مدل نسل سوم حتی بیشتر از آن پیشرفت کرده است و کمی الهام بخش از نمونه اولیه هوندا e: Concept سال گذشته است.

مشابه کانسپت ، دارای یک جلوپنجره عریض و یک پروفیل خشن است ، با خط سقفی که 20 میلی متر از خط قدیمی خودرو پایین تر است. هوندا همچنین ارتفاع رانندگی HR-V را 10 میلی متر افزایش داده و به طور استاندارد رینگ های آلیاژی 18 اینچی بزرگتری را نصب کرده است و به موقعیت جدید جسورانه آن افزوده است. بقیه خودرو دارای سطحی تمیز و ساده است.

هوندا می گوید تغییرات آرایشی فقط به نام طراحی نیست. یک پرده هوا در لبه پایین سپر و همچنین یک لبه ظریف در لبه عقب طاقچه های جانبی وجود دارد که هر دو به بهبود آیرودینامیک خودرو کمک می کند. اسپویلر جدید همچنین به پاکسازی هوای متلاطم پس از HR-V ، کاهش کشش و بهبود مصرف سوخت کمک می کند.

در داخل ، هوندا از همان زبان طراحی مینیمالیستی مانند Honda e EV استفاده کرده است. داشبورد به هم ریخته است و فقط دارای یک داشبورد هفت اینچی ، یک سیستم سرگرمی 9 اینچی و چند دستگیره ساده چرخان کنترل آب و هوا در بالای کنسول مرکزی است.

هوندا سیستم پخش هوای جدید خود را به جای دریچه های سنتی نصب شده در مرکز کابین نصب کرده است. از دو خروجی L شکل از ستون A استفاده می کند که هوا را به سمت داخل پنجره های کراس اوور هدایت می کند.

اگرچه طول آن برابر HR-V قدیمی است ، اما هوندا می گوید به لطف پیشرانه جدید ، فضای داخلی خودرو جدید را بهبود بخشیده است. عقب دارای 35 میلی متر فضای اضافی برای پا است و صندلی های عقب در مقایسه با مدل قبلی خود دو درجه دیگر کج می شوند.

هوندا همچنین توانسته صندلی های جادویی جهانی اتومبیل قدیمی را حفظ کند و به کاربران این امکان را می دهد که پشتی صندلی های عقب را تا کرده یا در جای خود قرار داده و پایه های صندلی ها (مانند صندلی فیلم) را برای کاربرد بیشتر بچرخانند. هوندا می گوید این سیستم به HR-V اجازه می دهد تا دوچرخه کوهستانی بزرگسال را با برداشتن چرخ های جلو به راحتی حمل کند.

هوندا HR-V جدید 2021: فناوری ایمنی

تجهیزات ایمنی Sensing هوندا در Mk3 HR-V عرضه شد و تعدادی فناوری اضافی برای کمک به راننده اضافه کرد. بزرگترین به روز رسانی دوربین جلو و تراشه پردازش تصویر است که سیستم فرمان را برای کاهش برخورد عابران پیاده و سیستم ترمز را برای کاهش برخورد بهبود می بخشد.

دوربین جدید می تواند عابران پیاده را در هنگام رانندگی در شب بهتر تشخیص دهد ، در حالی که نرم افزار پیشرفته اکنون می تواند خودروهای رو به جلو را که از HR-V منحرف می شوند ، از جمله دوچرخه سواران و موتورسیکلت ها ، تشخیص داده و ترمزها را به طور خودکار فشار دهد.

همچنین یک سیستم کروز کنترل تطبیقی ​​جدید با نرم افزار جدیدی وجود دارد که به گفته هوندا می تواند عملکرد بهتری داشته باشد. این خودرو اکنون می تواند صاف ترین زاویه پیچ را محاسبه کرده و شتاب مورد نیاز برای سبقت را ترسیم کند. او همچنین زودتر شتاب می گیرد تا مطمئن شود سرعت کافی برای مانور وجود دارد.

HR-V جدید نیز با کنترل سرازیری برای اولین بار در اروپا در دسترس خواهد بود که می تواند با سرعت حداکثر 3 کیلومتر در ساعت (1.86 مایل در ساعت) کار کند. هوندا می گوید این سیستم می تواند در شرایط مختلف به رانندگان کمک کند ، از “حرکت در رمپ های لغزنده پارکینگ در فضای باز گرفته تا برخورد با جاده های پر برف”.

بهترین خودروهای هیبریدی موجود در حال فروش کدامند؟ برای خواندن 10 مورد برتر ما اینجا را کلیک کنید

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.