[ad_1]
من از اعتراف به این امر خجالت می کشم و شرم دارم ، اما انگلیس به تازگی با یک تصادف حمل و نقل به شدت مورد بازدید قرار گرفته است. “سیستم” خراب است ، روح رانندگان و مسافرانی که از استفاده منظم از آن ناامید شده اند.
شکی ندارم که پایان سپتامبر 2021 بدترین و آشفته ترین دوران حمل و نقل در نیم قرن گذشته یا بیشتر بود. من هرگز نمی دانستم گاز گرفتن سخت تر ، روح شکن و بی نظم است. از همه مسائل بحث برانگیز حمل و نقل ، وزرا و هرج و مرجی که من در دهه 1980 در مورد آنها گزارش دادم ، از ساختمان های پارلمان گرفته تا مقر اتحادیه اروپا ، در مقایسه با شکست سفرهای انگلیس در ماه گذشته ، شاهد چیزی نبوده ام.
هرج و مرج در بزرگراه ها ، با احترام به معترضان جنایتکار که نوارهای زنده را اشغال کرده اند ، صف های غیرانسانی در هیترو (که اکنون با 5 میلیون پوند تعطیل می شود) ، “نقض جدی” و به دنبال آن ملی شدن بخش عظیمی از شبکه راه آهن غیرفعال – همه این موارد به اندازه کافی غیرقابل قبول خواهد بود اما هرج و مرج ایجاد شده توسط شرکت های انرژی شکست خورده ، در حال فروپاشی و از بین بردن اعتماد که وظیفه شارژ اتومبیل های برقی را بر عهده دارند. عدم حمل بار برای تحویل کالاهای اساسی ؛ به علاوه هرج و مرج کاخ های بنزین / گازوئیل ، یخ روی کیک بود. بنابراین بزرگترین بحران حمل و نقل در حافظه زنده.
بنابراین وزیر حمل و نقل گرانت شاپس در بحبوحه بحران ، وقتی جاده ها ، لوازم کامیون ها / تانک ها و رستوران ها مصادره شد ، چه گفت؟ “چیزی که باعث ایجاد این سرعت خاص در پمپ بنزین ها شد ، برخی از گزارش های غیرمسئولانه یکی از انجمن های حمل و نقل جاده ای بود که به نظر می رسد این کار را آغاز کرده است.” تلاش بی شرمانه Shaps برای متهم کردن انجمن حمل و نقل جاده ای (RHA). دولت و بخش آن دارای نیروی کار ، حقوقی و مالی برای برنامه ریزی ، اداره و ارائه یک سیستم حمل و نقل کارآمد هستند. این واقعیت که ما سالانه 50 میلیارد پوند مالیات بر مسافران سرفه می کنیم ، ثابت می کند که ما بیش از آنچه که کار می کند پرداخت کرده ایم.
راه حل عالی او برای ترمیم شبکه حمل و نقل آسیب دیده ، خون آلوده و تخریب شده و زیرساخت های مربوطه؟ “بدیهی است که ما یک بسته عظیم از نقش برجسته های مختلف داریم.” بیسترو مثل گل. این نوع استکبار “نمی تواند یک کلمه در مورد سفر و فرهنگ حمل و نقل بگوید” در بالاترین سطح ، همراه با حماقت و بی کفایتی محض ، فقط باید تغییر کند (به امید خدا) از تجزیه در سال 2021.
اگر دولت واقعاً به مشاغل مناسب ، امکانات و پاداش های مالی مناسب تری برای رانندگان نفتکش و سایر کامیون داران اعتقاد دارد ، باید آموزش ، آزمایش و رفاه آنها را با سخاوت بیشتری یارانه دهد. احداث توقف های بیشتر جاده ای و سرویس های بهداشتی برای آنها ؛ به آنها اطمینان دهید که تهدید مضر کامیون های خودران به زودی آنها را برکنار نخواهد کرد. و در مورد مشوق ها ، تلاش برای جلوگیری از تصادفات حمل و نقل آینده چگونه است؟ برای شروع ، رانندگان در مناطق شلوغ شناخته شده که کمبود سوخت بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرد ، می توانند در صورت موافقت با گذاشتن اتومبیل های خود در خانه پارک شده ، به عنوان مثال ، به مدت سه روز در هر هفت روز ، پرداخت نقدی ، کسر مالیات یا پاداش دیگری دریافت کنند. هیچ گیرنده ای؟
آیا با مایک موافقید؟ نظرات خود را در نظرات زیر برای ما بگویید …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk