این مطالعه نشان می‌دهد که قیمت‌های جاده‌ای که مایل پرداخت می‌شوند دیگر از نظر سیاسی سمی نیستند

[ad_1]

ایده قیمت گذاری جاده ها به طور کلی به اندازه مالیات عمومی محبوب است، اما تحقیقات بنیاد بازار اجتماعی نشان می دهد که رانندگان بسیار بازتر شده اند.

پس از بررسی 3000 بزرگسال، SMF ادعا می‌کند که بیزاری عمومی از سوخت‌ها و عوارض «ناعادلانه» اکنون آنقدر زیاد است که رانندگان در واقع سیستم جدید قیمت‌گذاری جاده‌ها را ترجیح می‌دهند. اصطلاح قیمت گذاری جاده به طرح هایی اطلاق می شود که در آن از رانندگان برای استفاده از جاده های خاص یا مایل های طی شده هزینه دریافت می شود و اغلب به عنوان بهترین راه برای خزانه داری برای بازیابی از دست دادن وظیفه بنزین و سوخت دیزل در هنگام عبور رانندگان مورد بحث قرار می گیرد. خودروهای الکتریکی (EVs).

قیمت گذاری جاده ها قبلاً توسط احزاب سیاسی بزرگ در بریتانیا از نظر سیاسی سمی تلقی می شد، و دولت کارگر طرح های معرفی آن را در اواسط دهه 1990 رد کرد، زیرا از واکنش منفی رأی دهندگان می ترسید. در آن زمان، 1.8 میلیون امضاکننده این طرح ها در وب سایت 10 فهرست شده بودند، و قیمت گذاری جاده ها اخیراً به جریان اصلی بحث سیاسی بازگشته است.

در سال 2019، مؤسسه تحقیقات مالی استدلال می کند که دولت باید قبل از اینکه سطح درآمد فعلی 30 میلیارد پوندی ناپدید شود و رانندگان به ایده خودروهای با مالیات کم عادت کنند، به سرعت در مورد قیمت جاده ها عمل کند. در سال 2020، کتابخانه اتاق شهرداری ها گزارشی را در مورد قیمت جاده منتشر کرد.

بر اساس نظرسنجی SMF که امروز منتشر شد، 40 درصد از مردم اکنون از قیمت گذاری جاده برای جایگزینی عوارض و سوخت حمایت می کنند، 36 درصد به هر حال نظری ندارند و تنها 26 درصد با این ایده مخالف هستند.

اسکات کورف، مدیر تحقیقات بنیاد بازارهای اجتماعی، می‌گوید: «برای مدت طولانی، سیاستمداران در حال برنامه‌ریزی برای اصلاح مالیات خودروها بودند، انگار که گزنه می‌گیرند، از ترس اینکه واکنش رانندگان در انتخابات به آنها ضربه بزند.

«در واقع، عموم مردم می‌خواهند سیستمی بهتر و عادلانه‌تر برای نحوه مالیات‌گیری بریتانیا از رانندگان ببینند. تحقیقات ما نشان می‌دهد که قیمت‌گذاری جاده‌ای که اغلب از نظر سیاسی سمی تلقی می‌شود، به عنوان یک گزینه ترجیحی نسبت به رژیم مالیاتی فعلی ما در نظر گرفته می‌شود.

«بریتانیا به سیستم عوارضی مناسب برای قرن بیست و یکم و عصر وسایل نقلیه الکتریکی نیاز دارد. برای وزرا بسیار حیاتی است که اذعان کنند که تا چه اندازه افکار عمومی در مورد قیمت جاده ها در دو دهه گذشته تغییر کرده است. رای دهندگان آنها را به خاطر اصلاح عادلانه مالیات وسایل نقلیه موتوری مجازات نخواهند کرد.

جزئیات نحوه عملکرد قیمت گذاری جاده ها در سراسر کشور هنوز در دسترس نیست، اما به طور کلی تصور می شود که سیستم پرداخت مسافت پیموده شده به طور بالقوه به ماژول های GPS داخل خودرو یا سیستم دوربین گسترده بریتانیا ANPR (تشخیص خودکار پلاک خودرو) در این کشور معرفی خواهد شد. بازی همچنین ممکن است هزینه‌های بالقوه بالاتری برای خودروهای آلاینده‌تر در نظر گرفته شود.

جزئیات نحوه عملکرد قیمت گذاری جاده ها در سراسر کشور هنوز در دسترس نیست، اما به طور کلی تصور می شود که سیستم پرداخت مسافت پیموده شده به طور بالقوه به ماژول های GPS داخل خودرو یا سیستم دوربین گسترده بریتانیا ANPR (تشخیص خودکار پلاک خودرو) در این کشور معرفی خواهد شد. بازی همچنین ممکن است هزینه‌های بالقوه بالاتری برای خودروهای آلاینده‌تر در نظر گرفته شود، و هزینه‌ها ممکن است در ساعات اوج مصرف یا در مناطقی که ازدحام یا آلودگی مشکل خاصی است، بالاتر باشد.

نظر شما در مورد بحث عوارض چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید…

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.