“با وابستگی بیشتر ما به برق ، تنظیم آن ممکن است لازم باشد.”

[ad_1]

وقتی اینجا در مورد Electric Six صحبت می کنم ، منظورم گروه موسیقی مورد علاقه من در دیسکو پانک و گاراژ نیست. نه ، منظورم از Electric Six ، دوازده مشکل در اتومبیل های برقی است که هر از گاهی مرا آزار می دهد.

آنها عبارتند از: قطع برق؛ قیمت های خرده فروشی غیر قابل تحمل بالا برای اتومبیل های برقی ؛ دامنه و دامنه اضطراب؛ سرمایه گذاری ناخوشایند ناخوشایند در زیر ساخت شارژ هزینه های انسانی ، زیست محیطی و تولید فناوری EV و باتری های خاموش که اغلب نادیده گرفته می شوند (البته توسط Auto Express). و روشهای آزمایش WLTP و محدوده های ذکر شده که ممکن است همچنان با مارک گسترده باشد.

اولین نگرانی من در مورد Electric Six – افزایش قطعی برق – از برخی جهات کمترین نگرانی را دارد ، زیرا چنین قطعهایی به طور روزانه کاربران لسی را آزار نمی دهد. یا همینطور قبل از هفته کاری که از دوشنبه 14 ژوئن آغاز شد فکر کردم. من از یکی از ساعتهای ظهر رادیو بی بی سی (که از سال 1985 آنها را تهیه می کردم) در استودیوی دفتر خانه ام حضور داشتم. بیشتر تماس گیرندگان در مورد اتومبیل های الکتریکی و شادی ، ناامیدی و کل هزینه رانندگی و شارژ یک س questionsال داشتند. در میانه جمله و در میانه برنامه بی رحمانه من را قطع کردند. دلیل؟ قطعی برق ، که مقصر – شبکه های برق انگلیس – با سرما و بی تردید با متنی به من اطمینان داد ، “بی برنامه” و “غیر منتظره” بود. UKPN گفت که “نمی دانست این اتفاق می افتد ، بنابراین اطلاع قبلی امکان پذیر نیست.”

پس همه چیز خوب است؛ بهش فکر نکن نیازی به سخنان پشیمانی ، عذرخواهی و غرامت نیست. بیایید فقط آن را فراموش کنیم و ادامه دهیم.

بنابراین سعی کردم این کار را انجام دهم ، اما پنجشنبه همان هفته ، در همان دفتر / استودیو ، یک بار دیگر “بی برنامه” قطع برق شدم و همان معذرت خواهی های بی رحمانه را از UKPN دریافت کردم. تا جمعه ، زمانی که قصد داشتم اولین بازی فوتبال تمام وقت خود را در سال – انگلیس در برابر اسکاتلند – تماشا کنم ، در یک مایل بسیار دورتر به ساختمانی نقل مکان کرده بودم ، جایی که قطعاً در پایان سومین قدرتم قطع نمی شد در پنج روز اما ، حدس می زدید ، با رسیدن مسابقه به کرسندو که ما هوس آن بودیم ، تلویزیون و هر وسیله الکتریکی دیگر مردند – و انتظار نمی رفت که آنها تا روز بعد دوباره احیا شوند.

کاربران EV امروز و فردا باید در مورد همه اینها عمیق فکر کنند. واقعیت غیر قابل انکار این است که من و تعداد بیشماری از افراد و شرکتهای اطرافم به طور متوسط ​​هر روز و به مدت یک هفته در اواسط تابستان 2021 دچار وقفه می شدیم ، زمانی که تقاضای نسبتاً کمی برای برق وجود داشت. بنابراین وقتی اکثر ما انتظار می رود میلیون ها اتومبیل برقی خریداری کنیم که به شارژ مجدد منظم نیاز دارند ، چگونه خواهد بود؟ آیا معتقدم شبکه های انرژی انگلیس علاوه بر میلیون ها مشتری اضافی که مجبور به کنار گذاشتن دیگهای گاز و اجاق های چوب سوز خود به نفع بخاری های برقی هستند ، با تقاضاهای سریع تقاضای رانندگان EV نیز کنار می آیند؟ خلاصه ، نه

و در یک کلام دیگر و نهایی در مورد Electric Six ، موارد زیر را پیش بینی می کنم ، زمانی که تقاضای بی سابقه به طور گسترده و ناگزیر از کمبود عرضه در انگلیس پیشی می گیرد ، که به زودی تقریباً کاملاً به برق وابسته است: ممکن است نیاز به استاندارد سازی موارد باشد.

به روز رسانی

دقیقاً دو هفته بعد از آن قطع مکرر برق که سه روز از پنج روز در اواسط ماه ژوئن برای من خراب شد ، قطع برق در همان منطقه جنوب شرقی انگلیس ادامه داشت.

برای “حل” بحران جدی و مداوم ، دیزل ژنراتورهای غول پیکر و پر سر و صدا از HGV بیرون کشیده شده اند تا برق مورد نیاز برای تأمین انرژی اتومبیل های الکتریکی و سایر پلاگین ها را به مردم محلی و مشاغل ارائه دهند. چه کنایه ای است – سوخت “دیزل کثیف” برای سوخت گیری اتومبیل های الکتریکی “تمیز و سبز” در حومه لندن استفاده می شود. این چگونه برای پیشرفت است؟

آیا شما با مایک موافقید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.