[ad_1]
پس از گزارشی مبنی بر اینکه در 20 سال آینده احتمال مرگ رانندگان در سن هفتاد سالگی 40 درصد بیشتر در تصادفات رانندگی خواهد بود، کارشناسان ایمنی راه گفتند که اقدامات لازم برای حفظ ایمنی رانندگان مسن در جاده ها ضروری است.
یک گزارش با بودجه دولت توسط بنیاد ایمنی جاده ها (RSF) بر این واقعیت تاکید می کند که رانندگان بالای 70 سال خطر آماری قابل توجهی برای سایر کاربران جاده ندارند، اما ضعف آنها به این معنی است که در مرگ و میر و صدمات جدی ناشی از تصادفات بیش از حد حضور دارند. .
این امر به ویژه در مورد رانندگان بالای 80 سال صدق می کند که درصد کشته ها یا مجروحان جدی برای رانندگان بین 21 تا 29 سال یکسان است.
پیری جمعیت بریتانیا به معنای افزایش تعداد رانندگان مسن دارای گواهینامه است و انتظار میرود تعداد رانندگان 70 تا 79 ساله که در تصادفات جادهای جان خود را از دست میدهند تا 20 سال آینده 40 درصد افزایش یابد.
RSF اهدافی را برای کاهش مرگ و میر و صدمات جدی برای رانندگان 70 ساله و بالاتر تا 50 درصد تا قبل از سال 2030، با هدف بلندمدت صفر مرگ تا سال 2050 پیشنهاد کرده است.
برای هر راننده مسنتری که گواهینامه خود را تمدید میکند، یک تست بینایی ارائه میشود، در حالی که ایدههای اضافی شامل اتصالات T ایمنتر، تحقیقات عمیقتر در مورد تأثیر شرایط پزشکی بر رانندگی، مربیان آموزش استاندارد و رانندگان مسن و جایگزینی برای پیگرد کیفری برای رانندگی است. رانندگی سهل انگاری رانندگان بزرگسال
شرکت آسیبرسانی GEM Motoring Assist از این اقدامات حمایت کرد و یک سخنگوی آن گفت: «ما در مورد چالشهای ایمنی که رانندگان مسنتر با آن مواجه هستند، اطلاعات زیادی داریم. آنها می توانند از چیدمان جاده، کاهش انعطاف پذیری راننده، تغییر در کیفیت دید او یا نیاز به زمان طولانی تری برای واکنش در صورت خطر ناشی شوند.
به عنوان مثال، تقاطعهایی با گوشههای تیز میتواند برای رانندگانی که ترافیک گردنی محدودی دارند دشوار باشد، بنابراین سرمایهگذاری برای ایمنتر کردن این تقاطعها و مذاکره آسانتر مورد نیاز است.
“در عین حال، خود اندیشی باید با این پذیرش آغاز شود که همه ما در جاده آسیب پذیرتر از آنچه فکر می کنیم هستیم.”
ارزان ترین بیمه خودرو در انگلستان را اینجا ببینید…
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk