تست جدید BMW از سری 2022 تا سری Nürburgring 7

[ad_1]

سری 7 BMW جدید در حال طی مراحل نهایی برنامه توسعه Nürburgring خود است. سالن لوکس نسل هفتم سال آینده با زبان طراحی پررنگ این برند و دامنه درایوهای هیبریدی و الکتریکی به نمایشگاه می رود.

با این حال ، BMW سری 7 بعدی رو به کاهش بازار خواهد گذاشت. اکنون که جگوار XJ کاملاً الکتریکی را برطرف کرده است ، تنها رقبای مستقیم این سالن (منظور از سالن های لوکسی است که می توان با نیروی الکتریکی هیبریدی یا خالص تعریف کرد) مرسدس کلاس S جدید و معادل برقی آن ، EQS خواهد بود.

BMW هنوز مشخصات فنی سری 7 و i7 جدید را منتشر نمی کند ، اما برای همگام شدن با رقبای EV خود ، مدل الکتریکی باید حداقل 300 مایل برد داشته باشد. مدل S Plaid که اخیراً به بازار عرضه شده است می تواند 390 مایل بین شارژ ادعا شده را طی کند ، در حالی که حداکثر برد آئودی e-tron GT 298 مایل است.

با این حال ، ارقامی از این دست باید قابل دستیابی باشند. سری 7 برقی از فناوری eDrive نسل پنجم BMW بهره مند خواهد شد که نمونه ای از آن در SUV iX3 نیز وجود دارد. این سیستم موتور (ها) ، انتقال نیرو و وسایل الکترونیکی مرتبط را به یک پیچ وصل می کند ، که ضمن سرعت بخشیدن به زمان تولید ، وزن و ابعاد کلی سیستم EV را کاهش می دهد.

BMW i4 جدید که از سیستم eDrive نسل پنجم این شرکت و باتری 80 کیلووات ساعت نیز استفاده می کند ، می تواند با شارژ کامل 367 مایل را طی کند. اعتقاد بر این است که خریداران سری 7 الکتریکی باید همان سیستم محرکه را با دو موتور با 523 اسب بخار دریافت کنند.

گزینه های موتور احتراق داخلی برای سری 7 BMW نیز ادامه خواهد داشت – نسخه EV تنها یکی از چهار فناوری مختلف پیشرانه خواهد بود. خریداران می توانند علاوه بر گزینه کامل باتری دار ، از بین موتورهای دیزلی یا بنزینی با تکنولوژی ترکیبی نرم یا هیبریدی 48 ولت انتخاب کنند.

سری 7 جدید BMW 2022: طراحی و پلت فرم

این خودروی آزمایشی سری 7 هنوز به شدت پنهان شده است ، اما هنوز هم می توان برخی از ویژگی های اصلی کابین را از هم تشخیص داد. قسمت جلویی آن به هیچ وجه در محدوده BMW شباهت ندارد – مشبک های کلیه در مقایسه با مدل قدیمی کوچک شده اند ، در حالی که دماغه ساده و چراغ های جلو با شیب کم اشاره به آخرین مدل کاملا برقی BMW ، iX دارند.

قسمت عقب خودرو کمی معمولی تر است و تنها تغییرات عمده در صندوق عقب کمی بلندتر و سپر از نو طراحی شده است. مانند مدل فعلی ، سری 7 جدید نیز باید در سبک بدنه کوتاه یا بلند موجود باشد.

در داخل ، سدان جدید BMW احتمالاً از همان فناوری طراحی شده برای SUV X8 برخوردار خواهد بود. این به معنای نمایشگرهای جلوی 12.3 اینچی دوتایی است (یکی برای سیستم سرگرمی و دیگری برای سازها) که به راحتی در عکس های ما مشاهده می کنید.

بی ام و اخیراً تأیید کرده است که گروه BMW (که شامل MINI و Rolls Royce است) تا سال 2023 25 ماشین برقی را به بازار عرضه خواهد کرد که بیش از نیمی از آنها از پیشرانه کاملاً برقی استفاده خواهند کرد. این شرکت امیدوار است که با این اقدام میزان انتشار متوسط ​​از کل دامنه خود بیش از یک سوم کاهش یابد.

این برند آلمانی با ساخت ناوگان خود از سیستم عامل های انعطاف پذیر نسل بعدی که از موتورهای الکتریکی ، هیبریدی و احتراق داخلی خالص پشتیبانی می کنند ، این طرح را اجرا خواهد کرد.

ما قبلاً این موضوع را با BMW X3 و iX3 جدید دیده ایم. این یکی از متنوع ترین خطوط مدل در محدوده این شرکت است که گزینه ای از درایوهای بنزینی ، دیزلی ، ترکیبی نرم ، شامل هیبرید و تمام برقی را به خریداران ارائه می دهد.

همه نسخه ها از همان پلتفرم معماری CLAR Cluster Architecture مشترک برخوردارند و سخت افزار لازم را برای انواع ترکیبی و تمام الکتریکی در صورت لزوم به آن متصل می کنند. همچنین به زودی این ایده شامل سری 3 خواهد شد و انتظار می رود نسخه کاملاً الکتریکی این سدان جمع و جور در اواخر امسال وارد بازار شود.

اکنون همه آخرین اخبار را بخوانید آئودی BMW X8 SUV. نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.