[ad_1]
عکاسان جاسوسی ما مرسدس-AMG EQS 63 جدید را با استتار کمتری قبل از اولین مورد انتظار در اواخر سال ، از بین بردند.
مرسدس-AMG در تلاش برای تبدیل شدن به رقیبی برای تسلا مدل S Plaid جدید ، صفحه EQS را چرخانده است. قدرتمندترین نسخه می تواند تا 751 اسب بخار قدرت داشته باشد.
این تصاویر جدید همچنین تأیید می کنند که نسخه سدان کاملا لوکس الکتریکی همان تغییراتی را در سبک مدل های AMG با موتور احتراق داخلی دریافت خواهد کرد.
بازبینی ها شامل سپر جلو جدید (با همان لوله های ورودی و شکاف AMG GT) ، برخی از آستانه های جانبی بازطراحی شده و انتهای عقب جدید است که با چند سوراخ جدید در پشت چرخ ها و یک دیفیوزر تهاجمی تر ساخته شده است. درب عقب یک اسپویلر اردک جوانه زده است.
در زیر پوشش کوچکی که روی دماغه EV باقی مانده است ، انتظار داریم نسخه ای سبک از مشبک رادیاتور مرسدس پانامریکا ، مخصوص AMG پیدا کنیم. گوردون واگنر ، طراح ارشد این برند ، در اوایل این ماه در مراسم رونمایی از EQS معمولی به سبک خودرو اشاره کرد.
وی گفت: همانگونه که شما از سایر مدلهای AMG می دانید ، تمایز مشابهی وجود خواهد داشت ، که البته دارای مشبک Panamericana با مشبکهای عمودی است ، بنابراین ممکن است بتوانیم کار مشابهی را برای یک ماشین الکتریکی انجام دهیم.
شباهت ها با دامنه بنزین مرسدس-ای ام جی باید در داخل نیز ادامه داشته باشد ، به طوری که EQS صندلی های اسپرت ، فرمان جدید اسپرت و برخی از نمایشگرهای ویژه AMG برای سیستم سرگرمی و سرگرمی بزرگ 55.5 اینچی Hyperscreen MBUX خود را دریافت می کند.
ما هنوز به تفکیک محدوده AMG EQS نرسیده ایم ، اگرچه مرسدس تأیید کرده است که در آینده ، مدل های کاملاً برقی با قدرت از یک پیشرانه جدید دو چرخ و چهار چرخ محرک تأمین می شوند.
Auto Express همچنین درک می کند که مانند دامنه بنزین مرسدس ، بیش از یک نسخه AMG از EQS وجود خواهد داشت. برنامه های مارک تجاری این شرکت از آن پشتیبانی می کنند ، زیرا مرسدس قبلاً برای نشان های EQS 53 ، 55 و 63 اقدام کرده است.
سریعترین گزینه AMG 63 خواهد بود. این موتور باید همان قدرت 751 اسب بخار را داشته باشد ، که توسط مرسدس در هنگام رونمایی از EQS معمولی تأیید شده است ، که به گفته وی 0-62 مایل در ساعت “در کمتر از چهار ثانیه” و محدودیت الکترونیکی بالا سرعت 155 کیلومتر در ساعت.
با این حال هنوز فضای کمی در ترکیب وجود دارد. AMG EQS با حدود 600 اسب بخار قدرت بین EQS 580 4MATIC فعلی و نسخه AMG 63 احتمالی قرار می گیرد و به طور بالقوه تبدیل به اولین مدل تمام الکتریکی AMG 53 می شود.
مرسدس همچنین با آنچه “تجربه صدا AMG” نامیده می شود ، به مشکل صدا (یا فقدان آن) AMG EV های جدید خود رسیدگی خواهد کرد. این سیستم صدای سنتز شده را از طریق سیستم استریوی اتومبیل ارسال می کند و سیگنال هایی را به یک لرزاننده و ژنراتور صدا ارسال می کند تا کمبود نت در موتور احتراق داخلی را جبران کند.
همچنین برخی تغییرات در شاسی EQS اعمال خواهد شد که به EV امکان می دهد تا با زمزمه های اضافی پیشرانه تنظیم شده AMG کنار بیاید. سیستم تعلیق هوا تطبیقی وجود خواهد داشت و در پشت چرخ قاطرهای آزمایش جاسوسی ما می توانیم چند کالیپر بزرگتر AMG و دیسک های ترمز متقاطع را مشاهده کنیم.
مرسدس همچنین تأیید کرده است که هر نسخه از AMG EQS دارای سیم ارتقا یافته ای است که برای کنترل جریان اضافی موتورهای بزرگتر طراحی شده است.
اکنون آخرین اخبار مربوط به مرسدس EQS استاندارد را بخوانید اینجا…
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk