دولت “برنامه ای” ندارد تا فروش اتومبیل های جدید بنزینی و دیزلی را حذف کند

[ad_1]

دولت در مورد برنامه خود برای حذف مرحله ای فروش اتومبیل های جدید معمولی بنزینی و دیزلی تا سال 2030 و هیبریدهای جدید تا سال 2035 ، در دسترس بودن آنها در بازار ، در دسترس بودن زیرساخت های شارژ عمومی و تأثیر تولید آنها بر میزان انتشار کربن ، به طور مفصل بحث کرده است.

کمیته حسابهای عمومی مجلس عوام (PAC) ، که نسبت کیفیت و قیمت پروژه های دولتی را بررسی می کند ، در گزارش جدیدی گفت که انتقال از 11 درصد اتومبیل های جدید ثبت شده کاملاً الکتریکی در سال 2020 به 100 درصد تا سال 2035 است. چالش بزرگی “که دولت برای آن برنامه ای ندارد.

گزارش PAC از دولت می خواهد كه برنامه های خود را برای مدیریت “انتقال پیچیده” به اتومبیل های الكتریكی ارائه دهد ، اطمینان حاصل شود كه می توان پیشرفت را در برابر آن بررسی كرد و به روز رسانی های منظم را ارائه داد.

PAC می گوید ، قیمت های جدید مقدماتی برای اتومبیل های الكتریكی در مقایسه با معادل بنزین یا گازوئیل برای بسیاری از افراد “بسیار زیاد” است ، در حالی كه تحقیقات بیشتر در مورد هزینه های فعلی توصیه می شود.

PAC می گوید وزارت حمل و نقل (DfT) “مجموعه ای از فرضیات” را در مورد انواع رفتارهای رفتاری و شارژ EV ارائه داده است. آنها 99٪ سفرهایی را تشکیل می دهند که کمتر از 100 مایل فاصله دارند ، بیشتر شارژ اتومبیل های برقی در خانه و شب انجام می شود و همچنین افرادی که از زیرساخت های عمومی برای سفرهای طولانی تر استفاده می کنند.

با این وجود ، طبق PAC ، DfT تعداد شارژرهای عمومی مورد نیاز انگلیس را برای استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی محاسبه نکرده است. این کمیته به طور خاص گفت که دولت “تمرکز زیادی بر هزینه های افرادی که پارکینگ خارج از خیابان ندارند ، ندارد.”

PAC نگرانی های بیشتری در مورد تأثیرات زیست محیطی تولید ماشین الکتریکی و همچنین “چالش احتمالی بازیافت” ایجاد کرد. پیشنهاد شده است که وزارت تجارت ، انرژی و استراتژی صنعتی (BEIS) از تولیدکنندگان بخواهد اطلاعات مربوط به انتشار چرخه زندگی را منتشر کنند.

علاوه بر این ، مواردی در رابطه با آموزش مجدد مکانیکی که اتومبیل را کار می کند ، تأثیر بر تقاضای برق و اثرات مالیات بر مالیات بر مالیات وجود دارد (در اصطلاح عامیانه به عنوان مالیات جاده شناخته می شود) PAC می گوید BEIS باید نگاه دقیق تری به “عواقب عملی” سوئیچینگ به اتومبیل های برقی بیندازد.

مایک هاوس ، مدیر عامل SMMT (جامعه تولیدکنندگان و فروشندگان اتومبیل) ، در مورد این گزارش اظهار داشت که یک طرح “جامع و جامع” لازم است.

وی ادامه داد: این طرح باید مصرف کنندگان را ترغیب به تغییر حالت کند ، باید انگیزه هایی فراهم کند که اتومبیل های برقی برای همه قابل دسترسی باشد و باید اطمینان حاصل کند که سوخت گیری به آسانی سوخت گیری انجام می شود ، این به معنای راه اندازی انبوه و سریع زیرساخت ها در سراسر کشور است.

برای دیدن لیست بهترین اتومبیل های برقی ما در اینجا کلیک کنید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.