[ad_1]
ب ام و در حال آماده شدن برای عرضه نسل هفتم سری 7 است که به رقیب جدیدی برای مرسدس EQS جدید تبدیل می شود و تسلا مدل S پایدار در اواخر سال 2022 با نسل هفتم سری 7 به فروش می رسد. با موتور احتراق داخلی
این تصاویر رسمی جدید نشان می دهد که EV با مراحل بعدی برنامه توسعه خود کنار می آید زیرا مهندسان این برند توانایی های باتری آن را در هوای گرم آزمایش می کنند. اینها شرایط دشواری برای خودروهای الکتریکی هستند، زیرا گرما بر مقدار انرژی که باتریها میتوانند ذخیره کنند تأثیر منفی میگذارد – بنابراین برد رانندگی آن را کاهش میدهد.
نمونه اولیه i7 در “عکسهای جاسوسی” رسمی BMW هنوز به شدت استتار شده است، بنابراین چیز جدیدی برای استخراج از جلوی طراحی وجود ندارد. شکل ماشین بیشتر شبیه یک سدان سنتی سه جعبه است تا EQS به سبک هاچ بک فوق منحنی. کاپوت بلند و خط شانهای بلند با دماغه پایین ترکیب میشوند، در حالی که قسمت عقب از فرمت کلاسیک سدان بزرگ پیروی میکند.
BMW همچنین طرح جدیدی از چراغ های جلو را ارائه خواهد کرد که اولین بار در نسخه فیس لیفت شده X7 SUV دیده شده است. ترکیبی از چراغهای روشنایی روز و چراغهای جلوی خودروی فعلی به نفع ماژولهای تقسیم شده کنار گذاشته میشوند که دومی در زیر سپر قرار دارد.
طبق معمول جدیدترین BMW ها، i7 بعدی (و خواهرش با موتور احتراق داخلی) دارای جلوپنجره های کلیوی بزرگ خواهند بود، در حالی که دماغه ساده شده به مدل SUV iX اشاره دارد. خریداران همچنین می توانند بین طرح استاندارد و چیدمان با فاصله بین دو محور بلند یکی را انتخاب کنند.
BMW هنوز مشخصات فنی i7 الکتریکی را منتشر نکرده است. با این حال، این شرکت ادعا می کند که سیستم تعلیق، فرمان، ترمز، دینامیک رانندگی و سیستم های پایداری خودرو “برای افزایش تعادل بین اسپرت بودن و راحتی رانندگی که نمونه سدان های لوکس این برند است به سطح بعدی طراحی شده اند”.
با توجه به اینکه خودروی برقی دست در دست مرسدس EQS خواهد بود، انتظار داریم که ب ام و باید حداکثر مسافت پیموده شده در حدود 400 مایل را طی کند تا در این بخش رقابتی باقی بماند. EQS به لطف باتری 107 کیلووات ساعتی خود قادر است با یک بار شارژ 484 مایل را طی کند.
انتظار میرود i7 مبتنی بر پلتفرم ماژولار CLAR بیامو باشد و از فناوری نسل پنجم eDrive که در سدانهای i4 و iX جدید نیز دیده میشود، استفاده شود. استفاده از این پیشرانه EV باید زمان تولید را به شدت کاهش دهد، زیرا موتور الکتریکی، گیربکس و الکترونیک را در یک واحد ترکیب می کند. این چیدمان همچنین وزن و اندازه کلی سیستم را کاهش می دهد که منجر به محدوده کمی بیشتر می شود.
I4 و iX در حال حاضر سیستمهای محرکه یکسانی دارند – و ما انتظار داریم i7 نیز از همین روش پیروی کند. ما انتظار داریم که این لیموزین برقی با موتور دوگانه با قدرت 516 اسب بخار روانه بازار شود. و چهار چرخ متحرک در تصویر پرچمدار xDrive50.
این سیستم دارای نویز کافی برای شتاب 0 تا 62 مایل در ساعت در 4.6 ثانیه و حداکثر سرعت 124 مایل در ساعت در iX است – ارقامی که i7 باید مطابقت داشته باشد یا حتی از آنها پیشی بگیرد، زیرا کمی سبک تر و آیرودینامیک تر خواهد بود. ما انتظار داریم یک نسخه کوچکتر با xDrive40 با قدرت 322 اسب بخار تولید شود. همچنین برای پیوستن به محدوده، زمان 0 تا 62 مایل در ساعت حدود شش ثانیه را ارائه می دهد. نوع M تایید نشده است.
i7 احتمالاً با همان باتری های 71 کیلووات ساعتی و 105.2 کیلووات ساعتی iX عرضه خواهد شد. این باید برای بردی در حدود 250 مایل در ماژول کوچکتر کافی باشد و باتری بزرگتر حداکثر بیش از 380 مایل را طی کند. شارژ سریع نیز در دسترس خواهد بود.
قیمت i7 جدید هنوز تایید نشده است. به عنوان مرجع، iX از کمی کمتر از 70000 پوند شروع می شود، در حالی که بزرگترین رقیب i7، مرسدس EQS، تقریباً 100،000 پوند است. انتظار داشته باشید که i7 در زمان عرضه در جایی بین این دو خودرو قرار گیرد.
اکنون اینجا را کلیک کنید تا لیست ما از طولانی ترین خودروهای الکتریکی در حال فروش را مشاهده کنید …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk