سوپراسپرت آئودی R8 تمام الکتریکی تایید شده است

[ad_1]

ما در زمان های متغیر زندگی می کنیم. موتور بنزینی چند سیلندر بزرگ دیگر راه حلی برای عملکرد برتر نیست و تولیدکنندگان بیشتری در حال حاضر به دنبال برق برای وسایل نقلیه پیشرو خود هستند.

لوتوس قبلاً برقی‌سازی را با Evija پذیرفته است، پورشه با تایکان شارژ می‌کند و حتی فراری می‌گوید که اولین خودروی تمام الکتریکی خود را در سال 2025 عرضه خواهد کرد. اکنون به نظر می‌رسد آئودی به آخرین برندی تبدیل خواهد شد که سیل بهره‌وری خودروهای برقی را ایجاد می‌کند.

مدیر محصول آئودی اسپورت، لیندا کورز، اخیراً به CNET Roadshow تأیید کرده است که جانشین ابرخودروی R8، قدرت بنزین را به نفع درایو برقی باتری کنار خواهد گذاشت.

کورز همچنین گفت که چالش آئودی در دهه آینده “تحول بخش R” خواهد بود – و بیشتر این تحول شامل تغییر عملکرد شرکت به بخش صرفاً الکتریکی برای رقابت با برندهای جدید خودروهای برقی مانند تسلا خواهد بود. ریماک. و همچنین خودروسازان سنتی که وارد این بخش می شوند.

آئودی اسپورت در حال حاضر بر روی خودروهای الکتریکی مولد تمرکز کرده است و اخیراً e-tron GT را به بازار عرضه کرده است. مدل RS 637 اسب بخار قدرت تولید می کند که آن را به قدرتمندترین آئودی تبدیل می کند که تا به حال به تولید انبوه رسیده است. ما انتظار داریم که R8 تمام الکتریکی مرزهای عملکرد را بیش از پیش گسترش دهد.

افزایش برقی شدن شرکت نیز به سرعت اتفاق خواهد افتاد. پیش از این، این برند گفته بود که 50 درصد از مدل های تولیدی آن تا سال 2024 شامل نوعی برق رسانی خواهد شد – و این تعداد تا سال 2026 به 80 درصد افزایش خواهد یافت.

هنوز به ما گفته نشده است که آیا سوپراسپرت R8 مدل نسل بعدی را دریافت خواهد کرد یا اینکه آیا آئودی این پلاک را به نفع چیزی مناسب تر برای پیشرانه EV رد خواهد کرد.

با این حال، برای ثابت نگه داشتن برند آئودی، مطمئناً منطقی است که این شرکت نشان e-tron خود را بر روی پرچمدار تمام الکتریکی جدید خود نصب کند. ما انتظار داریم که سوپراسپرت جدید طراحی تمیزی نیز داشته باشد، زیرا انطباق پلت فرم R8 با یک پیشرانه صرفاً الکتریکی دشوار است و احتمال نامگذاری جدید را بیشتر می‌کند.

در حال حاضر، R11 با 611 اسب بخار موتور V10 به هاله سری آئودی می چسبد، اما این برند از قبل برنامه ریزی برای مرگ خود را آغاز کرده است. تنها دو سال دیگر از نمایشگاه ها خارج می شود تا راه را برای هزینه برق رسانی شرکت هموار کند.

آئودی قبلا با R8 برقی انگشت خود را در آب فرو برده بود. در سال 2015، این شرکت از نمایشگاه خودروی ژنو برای تجسم R8 e-tron استفاده کرد، نسخه ای با باتری از نسل دوم R8 که 455 اسب بخار قدرت تولید می کند. و 920 نیوتن متر گشتاور. تنها پس از یک سال فروش حذف شد و 100 نسخه فروخته شد – عمدتاً به دلیل قیمت اولیه نجومی، و همچنین به این دلیل که آئودی خودرو را زیاد تبلیغ نکرد.

حالا کلیک کنید اینجا برای خواندن در مورد SUV الکتریکی آینده آئودی به نام Q8 e-tron …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.