“سیتروئن بازار خودروهای برقی را مانند هیچ مارک دیگری تکان نداده است”

[ad_1]

این برای مجموعه ای از رویدادها چگونه است؟ زمستان گذشته ، سیتروئن آمی اولین جایزه بزرگ خود را کسب کرد: خودروی سال جهان. تا آغاز تابستان ، او جایزه فناوری Auto Express را دریافت کرد. سپس ، در ماه آگوست در نمایشگاه خودروی بریتانیا ، مهره های ماشین صف کشیدند تا خودروی مورد بحث و عکاسی را در آنجا ببینند.

چند هفته بعد شادترین داستان سال فرا رسید: سیتروئن Ami را در انگلستان می فروشد. پیش بینی می شود قیمت نقدی در حدود 6000 پوند باشد. علاوه بر این ، شرکت به من گفت که اگرچه در اینجا ، مانند فرانسه ، قراردادهایی مشابه تلفن های همراه می توان با ماهانه حدود 40 پوند ارائه داد ، اما چنین معاملاتی نیاز به سپرده های سه یا سه هزار تایی دارد. قراردادهای با سپرده کم یا بدون سپرده در بین انگلیسی ها محبوبیت بیشتری دارد ، حتی اگر به معنای پرداخت کمتر از 80 پوند در ماه باشد. در هر صورت ، این خودرو با این قیمت ها مهمترین لحظه برای پیشرفت خودروهای برقی برای مصرف کنندگان انگلیسی است.

ما هرگز پول یا گرسنگی برای نیسان لیف مناسب و زشت را نداشتیم که یک دهه پیش با قیمت 30 هزار پوند راه اندازی شد. چند سال بعد V-e-up کوچکتر و زیباتر! با قیمت تقریبی 24000 پوند (تقریباً دو برابر نسخه اصلی) نیز نتوانست به محل مورد نظر برسد. و در حالی که خودروهای الکتریکی متوسط ​​امروزی که صرفاً برقی هستند و از کمپانی هایی مانند هیوندای ، کیا و اسکودا قابل اعتماد هستند ، برخی از آنها دارای برچسب هایی با قیمت 50 هزار پوند هستند. اوه!

اگرچه بسیار متفاوت است ، اما آمدن آینده مخفف Ami به انگلستان به معنای تغییر دیرهنگام (و سپس برخی) در دسترسی و مقرون به صرفه بودن EV برقی است. با توجه به این سنت که خودروهای برقی تقریباً دو برابر معادل ICE آنها هستند ، فناوری جدید Ami آماده تحول در قیمت است و به ارزان ترین خودرو جدید در بازار تبدیل می شود.

حتی خواهران بزرگترش ، سیتروئن C1 بنزینی و پژو 108 (خودروهای بزرگتر چهار نفره) ، بیش از دو برابر قیمت آمی دو نفره خواهند بود. واقعیت قابل توجه دیگر این است که قیمت Smart EQ fortwo سه برابر قیمت Ami است ، اگرچه هر دو خودروهای برقی دو نفره با اندازه مشابه هستند. ما امیدواریم که این قیمت های خرده فروشی هوشمند کاهش یابد و به قیمت های آمی قوی تر و کندتر نزدیک تر شود. حتی موتورسیکلت 12000 پوندی رنو توزیزی برای آمی بسیار گران به نظر می رسد ، که بسیار شبیه به یک ماشین واقعی است ، هر چند کند ، که رسماً یک چهارچرخ است.

چند تغییر که می خواهم قبل از فروش Ami ببینم ، برچسب های خوشمزه “28MPH MAX SPEED” هستند که به رانندگان هشدار می دهند که حتی اگر راننده Ami پدال فلزی داشته باشد ، هنوز نمی تواند به 30 مایل در ساعت برسد. آیا زمان آن فرا رسیده است که سیتروئن این کار را تا سال 2022 انجام دهد؟ امیدوارم.

همچنین امیدوارم سیتروئن در آینده فرمان را به مرکز منتقل کند. این امر از نظر ایمنی ، لذت رانندگی و تعادل کلی مزایایی خواهد داشت. علاوه بر این ، دو سرنشین می توانند در هر دو طرف بنشینند اگر کمی از راننده عقب باشند. این چیزی است که مارک های خواهری سیتروئن ، پژو ، فیات ، جیپ و واکسهال باید به آن توجه کنند ، زیرا آنها (مانند اوپل) به طراحی ، فناوری ، کارخانه ها ، تغییرات آینده و صرفه جویی در مقیاس دسترسی خواهند داشت.

به طرز غم انگیزی برای رقبای سرسختی که عضوی از Stellantis نیستند ، چنین نمی کنند. جدای از وحشت ، حالا آنها چه کار می کنند؟ سیتروئن قوانین را زیر پا گذاشت ، بازی را تغییر داد ، جنگ قیمتی اعلام کرد و بازار خودروهای برقی را مانند هیچ برند دیگری متزلزل کرد. دوستش دارم.

برای مشاهده لیست ارزان ترین خودروهای فروش در انگلستان اینجا را کلیک کنید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.