[ad_1]
فورد سیستمی را به ثبت رسانده است که بیلبوردهای تبلیغات کنار جاده را اسکن می کند و اطلاعات را از آنها به عنوان تبلیغاتی پاپ آپ در صفحه نمایش سرگرمی و سرگرمی خودرو نشان می دهد.
این حق ثبت اختراع که در سال 2016 در ایالات متحده ثبت شد اما به تازگی در دسترس عموم قرار گرفته است ، نمونه ای از تصویر بیلبورد برای جایگاه هات داگ را نشان می دهد. اطلاعات ، از جمله نام شرکت ، شعار ، شماره تلفن ، آدرس و آرم ، به عنوان قابل مشاهده در ماشین برجسته می شوند.
این حق ثبت اختراع بیان می کند که این اطلاعات از تابلوی تبلیغات گرفته شده و از طریق دوربین به صفحه ماشین منتقل می شود ، در حالی که اطلاعات نمایش داده شده می تواند شامل پیوندهای آنلاین باشد که راننده را با کلیک یا لمس به راننده به وب سایت تبلیغ کننده هدایت می کند.
این اولین بار نیست که فورد حق ثبت اختراعات غیرمعمول را ثبت می کند. این غول آمریکایی قبلاً درخواست یک پروژکتور تصویری نصب شده بر روی صندوق عقب را داده است ، سیستمی که ماشین را از “بوی ماشین جدید” آن آزاد می کند ، و کنترل راننده قابل تعویض را برای وسایل نقلیه خودمختار فراهم می کند.
مشخص نیست که آیا حق ثبت اختراع در داخل خودرو می تواند در خودروهای تولیدی فورد توزیع شود یا در انگلستان معرفی می شود. به طور مشابه ، این حق ثبت اختراع اشاره ای نمی کند که آیا این نوآوری در اتومبیل های مدرن اجرا می شود یا هر وسیله نقلیه خودران که ممکن است در آینده وارد شود یا نشود.
حق ثبت اختراع دیگری برای چنین وریدی ، که اخیراً در ایالات متحده ثبت شده است ، متعلق به غول ارتباطات چندملیتی ورایزون است. این سیستمی را توصیف می کند که در آن یک دوربین شماره ثبت خودرو را اسکن می کند و از اطلاعات راننده استفاده می کند – به شرطی که در این سرویس مشارکت داشته باشند – برای نمایش تبلیغات شخصی در نزدیکترین بیلبورد هوشمند.
آیا می خواهید تبلیغاتی را که در صفحه نمایش سرگرمی و سرگرمی اتومبیل شما نمایش داده می شود ، ببینید؟ در بخش نظرات به ما اطلاع دهید …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk