[ad_1]
فولکس واگن حداکثر سرعت شارژ خودروهای الکتریکی ID.3 و ID.4 خود را با بهروزرسانی نرمافزاری جدید افزایش میدهد که روند شارژ را برای مالکان یا خریداران جدید نیز بهبود میبخشد.
این اعلامیه بخشی از تعدادی راه حل شارژ جدید است که امروز توسط این برند توصیف شده است، که شامل شارژ دو طرفه و ویژگی جدیدی است که به ID 2022 اضافه شده است. مدل هایی که جایگزین فرآیند فعلی صدور گواهی شارژ عمومی می شوند.
از سال آینده، مدل های ID.3 و ID.4 با ارتقای نرم افزاری “نسخه 3.0” کارخانه را ترک خواهند کرد. این حداکثر سرعت شارژ را از 125 کیلووات به 135 کیلووات برای مدلهایی با باتری 77 کیلووات ساعتی افزایش میدهد و 5 تا 80 درصد از شارژ باتری یک شارژر عمومی را تا 9 دقیقه کاهش میدهد.
نرم افزار جدید، که برای دارندگان ID.3 و ID.4 موجود نیز از طریق یک به روز رسانی خارج از هوا منتشر خواهد شد، همچنین یک حالت مراقبت از باتری جدید را معرفی می کند که به کاربران اجازه می دهد تا شارژ باتری را تا 80 درصد متوقف کنند. این باید به افزایش عمر باتری کمک کند.
علاوه بر این، فولکسواگن منوی بوت را که بر روی صفحهنمایشهای سرگرمی خودرو نمایش داده میشود، به شیوهای «آموزندهتر و واضحتر» تغییر داده است. ویژگی محاسبه مسیر آنلاین نیز بهروزرسانی شده است و تخمین مسیر پویاتری ارائه میکند که برنامههای بهتری برای شارژ مسیر متوقف میشود.
فولکس واگن نیز با الگوبرداری از برندهایی مانند هیوندای و کیا، از ارائه شارژ دوطرفه مدل های خود خبر داد. این به وسایل نقلیه برقی اجازه می دهد تا برق را به شبکه برگردانند یا در صورت نیاز خانه شما را تامین کنند – البته به شرطی که خانه شما جعبه دیواری دو طرفه لازم را نیز داشته باشد. شرکت به کلیه مدارک هویتی نیاز دارد. مدلهای مجهز به باتری 77 کیلووات ساعتی میتوانند در آینده این کار را انجام دهند، اگرچه هیچ برنامه زمانی ارائه نشده است.
یکی دیگر از ویژگی های جدید معرفی شده در سال 2022، فرآیند صدور گواهینامه جدید برای شارژ عمومی است. فولکسواگن ادعا میکند که «ارتباطات رمزگذاریشده و ایمن بین خودرو و ایستگاه شارژ به محض وصل شدن کابل شارژ توسط مشتری برقرار خواهد شد». گفته می شود که این فرآیند که Plug & Charge نامیده می شود چند ثانیه طول می کشد و از اسکن کارت های عضویت یا کارت های نقدی برای شروع شارژ جلوگیری می کند. این کار در شبکههای Ionity، Aral، BP و EON در سراسر اروپا در سال آینده امکانپذیر خواهد بود و گفتگو با شبکههای دیگر “ادامه دارد”.
Elke Teme، رئیس شارژ و انرژی در VW Group Components، میگوید: «هدف این است که اطمینان حاصل شود که وسیله نقلیه الکتریکی میتواند وسیله نقلیه اصلی مشتری بدون مصالحه باشد.
به همین دلیل است که ما در حال ساختن یک اکوسیستم شارژ کامل با راهحلهایی برای شارژ خانهها و گسترش سریع زیرساختهای شارژ سریع مورد نیاز برای شارژ موبایل، و همچنین مشاورههای شایسته، تعرفههای شارژ جامع و راهحلهای ناوگان مناسب برای مشتریان تجاری هستیم.
علاوه بر این، این شرکت از گسترش منابع انرژی تجدیدپذیر برای شارژ در سراسر اروپا پشتیبانی خواهد کرد. 40 میلیون یورو طی سه سال آینده برای ساخت 20 مزرعه بادی یا خورشیدی جدید سرمایهگذاری خواهد شد و سهم برق سبزی را که مدلهای آن هنگام شارژ دریافت میکنند، افزایش میدهد.
بهترین خودروهای برقی برای خرید را اینجا ببینید…
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk