لوتوس امیرای جدید 2022 دوره جدید جسورانه ای را برای برند انگلیسی آغاز می کند

[ad_1]

ما منتظر بوده ایم تا ببینیم Lotus چگونه ترکیب خود را با مالک جدید چینی تغییر شکل می دهد – و در اینجا اولین نمونه از چشم انداز جدید این نام تجاری وجود دارد: لوتوس امیرا.

مدل کاملاً جدید اواسط موتور وقتی بهار سال آینده به دست مشتریان می رسد ، رویکرد سبک سبک سنتی لوتوس را با فناوری پیشرفته ترکیب خواهد کرد. این خودرو از معماری اتومبیل اسپرت تازه این برند استفاده می کند – تحول بعدی در ساختار شاسی آلومینیومی مرتبط ، که اولین بار در الیز اصلی ساخته شد ، اما با اندازه های مختلف ، بنابراین وزن آن فقط 1405 کیلوگرم است. و با قدرت چهار و شش سیلندر در دسترس خواهد بود.

ظاهر مدل جدید ، ایجاد شده توسط راسل کار ، طراح ارشد لوتوس ، سیگنالهای را از هایپرکار کاملاً برقی Evija با اشاره به مدلهای قبلی مخلوط می کند. طول Emira 4412 میلی متر و عرض 1895 میلی متر است – حدود 20 میلی متر طول و 10 میلی متر عرض از Evora. در جلو چراغ های LED عمودی در دو طرف کاپوت قرار دارند که شامل خروجی هایی برای کمک به جریان هوا از روی خودرو است.

قسمت عقب عناصر Evija – به ویژه پوسته های عمیق سپر – را به همراه یک اسپویلر یکپارچه که به اولین Elise برمی گردد حمل می کند. به طور کلی ، این ماشین موضع پیچیده و تهاجمی دارد ، به دنبال روش سنتی لوتوس در “زیبایی شناسی عملکردی”.

انتخاب دو موتور وجود دارد. واحد قدرتمندتر آن شناخته شده است – 3.5 لیتری V6 با کمپرسور V6 از تویوتا ، که قبلا در Evora و Exige استفاده می شد. این اساس مدل های “نسخه اول” خواهد بود که منجر به شروع ماشین می شود. فروشندگان لوتوس اکنون سپرده می گیرند و اولین تحویل ها باید در بهار 2022 انجام شود.

این خودرو تا تابستان سال آینده با موتور چهار سیلندر توربو مرسدس-AMG در دسترس خواهد بود. با کد M139 ، این قدرتمندترین موتور تولیدی در نوع خود است که تا 415 اسب بخار قدرت تولید می کند. در سانروف گرم A 45 S AMG ، اگرچه ورودی هوای جدید و سیستم اگزوز ویژه ای در این اتومبیل اسپرت دریافت خواهد کرد. AMG به عنوان یک شریک فنی کامل در این پروژه تاسیس شده است.

لوتوس هنوز نتایج خاصی را منتشر نکرده است ، اما می گوید که Emira بین 355 اسب بخار و 395 اسب بخار قدرت ارائه خواهد داد. V6 هنگام راه اندازی احتمالاً قدرتمندتر از موتورها خواهد بود ، اما با توجه به قوانین سختگیرانه انتشار در بازارهای کلیدی ، عمر آن احتمالاً کوتاه تر از کل Emira خواهد بود. سپس لوتوس می تواند قدرت M139 را برای نسخه های چهار سیلندر سریعتر خودرو افزایش دهد.

Emira فقط به چرخ عقب محرک خواهد بود و با انتخاب گیربکس V6 دستی و اتوماتیک و گیربکس اتوماتیک دو کلاچه فقط در مدل 2.0 لیتری در دسترس خواهد بود. این خودرو در کمتر از چهار ثانیه به 62 مایل در ساعت می رسد و به 180 مایل در ساعت می رسد ، در حالی که انتشار CO2 با سرعت کمتر از 180 گرم در کیلومتر آغاز می شود.

دو پیکربندی شاسی و سیستم تعلیق وجود خواهد داشت. گفته می شود Tour ضمن ایجاد راحتی بیشتر ، پویایی معمول لوتوس را ارائه می دهد ، در حالی که Sports برای عملکرد بهتر پیست ، تنظیم تعلیق محکم تری را ارائه می دهد. فرمان برقی یک سیستم هیدرولیکی است که برای ارائه بازخورد بهتر طراحی شده است.

فضای داخلی خودرو حتی یک تغییر بزرگتر را برای لوتوس رقم می زند – و شاید این جایی است که بلندپروازی های بالاتر صاحب جیلی برای این مارک آشکار می شود. داشبورد متمرکز بر راننده دارای یک صفحه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی و یک سیستم سرگرمی و سرگرمی صفحه نمایش لمسی مرکزی 10.25 اینچی است که شامل یکپارچه سازی اندروید و اپل است. همچنین یک فرمان با ته صاف و استفاده گسترده از بخیه های دوتایی ، از جمله در قسمت فوقانی فاشیا ، وجود دارد. به نظر می رسد استفاده از تابلو برق معمولی جیلی در کشور امارات حداقل باشد.

اعتقاد بر این است که بسته بندی در کابین فضای بیشتری نسبت به مدل های قبلی لوتوس ارائه می دهد ، توانایی بیشتری برای جا دادن مسافران کم و زیاد نیز دارد. همچنین فضای ذخیره سازی به مراتب بهتر ، با سطل های درب که می تواند بطری های نیم لیتری را در خود جای دهد ، یک جفت نگهدارنده فنجان با شکاف ذخیره سازی گوشی های هوشمند در بین آنها ، سینی های خرده ریز ، زیربغل بین صندلی ها و درگاه های شارژ USB و 12V. پشت این دو صندلی 208 لیتر فضای چمدان و 151 لیتر دیگر در صندوق عقب موتور وجود دارد. لوتوس می گوید در دومین این محفظه های باری می توان هواپیمای سازگار با کابین یا مجموعه ای از چوب های گلف را در خود جای داد.

مت ویندل ، مدیرعامل لوتوس که به تازگی منصوب شده است ، Emira را “بهترین ماشین جاده لوتوس تا کنون” خوانده است. این بنا در تاسیسات کاملاً مستقر ساخته خواهد شد که به عنوان بخشی از سرمایه گذاری 100 میلیون پوندی بازسازی های گسترده ای انجام شده است. ویندل گفت: “Emira یک ابرخودروی کوچک است با تمام هیجان موجود در بزرگترین اتومبیل های لوتوس ، اما در عین حال یک ماشین اسپرت روزمره با راحتی و کارایی است.”

به نظر می رسد لوتوس علاقه دارد امارات را با کمی قیمت کمتر از آنچه قبلا توسط Evora اشغال شده بود ، قرار دهد. گفته می شود هزینه ورود کمتر از 60،000 پوند انگلیس خواهد بود. این بدان معناست که باید فاصله بین پورشه چهار سیلندر Cayman S و 911 Carrera را با سطح شروع 82000 پوند از بین ببرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد هایپرکار جدید Lotus Evija اینجا را کلیک کنید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.