مرسدس سه پلت فرم جدید برای خودروهای برقی در سال 2025 راه اندازی می کند.

[ad_1]

مرسدس تأیید کرد که در سال 2025 سه پلت فرم جدید برای خودروهای برقی راه اندازی می کند ، به عنوان بخشی از انتقال این شرکت به تبدیل شدن به یک تولید کننده تمام الکتریکی.

مرسدس همچنین گفت که باتری الکتریکی در هر بخش از خودروهایی که این شرکت تا سال 2022 از آن استفاده می کند گزینه ای وجود دارد و تا سال 2025 خریداران برای هر مدلی که تولید کننده تولید می کند جایگزین برقی خواهند داشت. این امر قبلاً با EQS و S-Class و همچنین مدلهای EQC / GLC و EQA / GLA آغاز شده است.

برای ادامه پروژه ، مرسدس استراتژی ای را تدوین کرده است که بین 2022 تا 2030 بیش از 40 میلیارد یورو (34 میلیارد پوند) صرف تحقیق و توسعه می کند.

آینده الکتریکی سازنده مبتنی بر فناوری کاملاً بازطراحی باتری ، موتورهای الکتریکی کارآمدتر و سه پلتفرم جدید به نام MB.EA ، AMG.EA و VAN.EA است.

MB.EA از خودروهای متوسط ​​و بزرگ آینده این شرکت پشتیبانی خواهد کرد. AMG.EA اساس نسلهای بعدی مدلهای الکتریکی این شرکت و VAN.EA اساس وسایل نقلیه تجاری سبک الکتریکی این برند خواهد بود.

مرسدس همچنین با راه اندازی معماری الکترونیکی 800 ولت جدید برای خودروهای برقی آینده خود ، موتور موتور الکتریکی خود را تکان خواهد داد. این شرکت برای کمک YASA تولید کننده درایو برقی مستقر در آکسفورد را خریداری کرده است که متخصص در موتورهای محوری جریان محوری با بازده بالا است.

در حال حاضر ، اکثر خودروهای برقی موجود در بازار از موتورهای شعاعی استفاده می کنند که دارای روتور در استاتور استوانه ای هستند. در عوض ، موتور محوری برای نصب روتورها به همراه استاتور نصب می شود که چندین مزیت دارد.

اول از همه ، موتورهای محوری دارای چگالی قدرت بالاتری نسبت به موتورهای شعاعی هستند ، اما طراحی آنها نیز بسیار سبک تر است ، که به مرسدس کمک می کند تا کارایی باتری های نسل بعدی خود را به حداکثر برساند. این سیستم همچنین در مجموع از نظر مصرف انرژی بیشتر است.

و در تلاش برای کاهش پیچیدگی محدوده (و در نتیجه حداکثر کردن ارزش) ، سیستم محرک برقی جدید در کل طیف وسیعی از خودروهای برقی مرسدس نصب می شود.

مرسدس همچنین تولید باتری را برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون افزایش می دهد. این شرکت هشت کارخانه تولید باتری جدید در سراسر جهان راه اندازی می کند تا ظرفیت تولید بیش از 200 گیگاوات ساعت برای خودروهای برقی آینده خود را برآورده کند.

تا کنون ، یکی برای ایالات متحده و چهار برنامه برای راه اندازی در اروپا برنامه ریزی شده است. باتری های جدید نیز بسیار استاندارد خواهند بود ، به این معنی که با بیش از 90 درصد مدل های آینده این شرکت سازگار خواهند بود.

مرسدس همچنین در حال تحقیق روی باتری های حالت جامد است. سجاد خان ، مدیر ارشد فنی شرکت ، گفت که این فناوری “ظرفیت انرژی را دو برابر کرده و وزن را در همان فضای بسته بندی کاهش می دهد”. او همچنین اشاره کرد که چگونه سلول ها می توانند چرخه های بار بیشتری را نسبت به سلول های لیتیوم سنتی تحمل کنند.

مرسدس همچنین با شرکایی مانند Shell Recharge و Ionity همکاری می کند تا شارژ خودروهای برقی خود را راحت تر کند. سرویس مرسدس من شارژ در حال حاضر یکی از بزرگترین شبکه های شارژ در جهان با بیش از 530،000 نقطه شارژ در سراسر جهان است. مشارکت Shell Recharge 30،000 شارژر دیگر به این لیست اضافه می کند.

این شرکت همچنین متعهد شده است که ردپای کربن خود را کاهش داده و برخی از اهدافی را که در اهداف قبلی خود در 2039 تعیین کرده بود ، تسریع کند. 56 کارخانه این شرکت در سندلفینگن آلمان در حال حاضر بر اساس این اصول فعالیت می کند.

مرسدس همچنین با بازیابی مجدد باتری های خود به عنوان واحدهای ذخیره انرژی یا برچیدن آنها و استفاده از مواد برای ساخت سلولهای جدید ، در بازیافت باتری های خود کار خواهد کرد.

اولا کلنیوس ، مدیرعامل مرسدس و دایملر ، گفت: تغییر در خودروهای برقی شتاب بیشتری می گیرد – به ویژه در بخش لوکس ، جایی که مرسدس بنز به آن تعلق دارد. نقطه عطف نزدیک است و ما آماده خواهیم بود ، زیرا بازارها فقط در پایان این دهه به برق روی می آورند.

“این مرحله نشان دهنده توزیع مجدد سرمایه است. با مدیریت این تحول سریعتر در عین محافظت از اهداف سودآوری ، موفقیت پایدار مرسدس بنز را تضمین می کنیم. با تشکر از نیروی کار ماهر و با انگیزه ما ، متقاعد شده ام که در این دوره جدید هیجان انگیز موفق خواهیم شد. ”

اکنون آخرین اخبار مربوط به آن را بخوانید مرسدس ویژن EQXX نمونه اولیه ماشین الکتریکی به طول 620 مایل …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.