[ad_1]
مرسدس AMG تأیید کرده است که یک ابرخودرو با موتور فرمول 1 سرانجام در سال آینده پس از مرحله اولیه نمونه سازی دشوار تحت تأثیر چندین شکست مهندسی و شیوع همه گیر کووید -19 به تولید خواهد رسید.
AMG One در ابتدا قرار بود در اواخر سال 2021 رونمایی شود. مرسدس اکنون این مهلت را تا 2022 تجدید نظر کرده است و این شرکت به خریداران اطلاع می دهد که تولید از اواسط سال آغاز می شود.
هنگامی که به بازار می آید ، AMG One رقیبی جدید برای استون مارتین والکیری خواهد شد ، یکی دیگر از ابرخودروهای جدید که قبل از عرضه با مشکل دندان درآوردن روبرو شده است.
AMG One از درایو ترکیبی مشتق شده از F1 و طیف وسیعی از اتصالات هوایی تهاجمی استفاده می کند که برای انجام این کار در اسرع وقت در اطراف یک پیست مسابقه طراحی شده است.
مرسدس هیچ تصویر جدیدی از هایپرکار منتشر نکرده است ، اما آخرین عکس های جاسوسی ما ایده خوبی از ظاهر آن ارائه می دهد و مارک چندین بار خودرو را به صورت نمونه اولیه مورد تمسخر قرار داده است.
طی چند ماه گذشته ، مهندسان مرسدس-ای ام جی 2.4 میلیون پوند یک هایپرکار خود را به کار گرفته اند و مطمئن شده اند که سیستم الکتریکی و پیشرانه هیبریدی فرمول 1 ، رانندگی مورد انتظار خریداران را از خودروهای تولیدی ارائه می دهد.
تیزر قبلی نیز نمای داخلی تمام شده هایپرکار را ارائه می داد. این شامل یک آینه دیجیتال دید عقب است ، که یک ضرورت است ، زیرا فضای عقب ، که معمولاً برای شیشه عقب اختصاص دارد ، توسط یک کاپوت و یک باله بزرگ کوسه به سبک F1 تیره می شود.
برخی از عناصر طراحی خودرو نیز توسط نمونه های اولیه اصلاح شده است. جدیدترین نمونه های اولیه مورد آزمایش شامل عناصر جدید جاده ساز مانند آینه های بزرگتر با ساقه های بلندتر و سیستم خروجی خروجی سه گانه است که از مدل F1 برند آلمانی تقلید می کند.
مرسدس AMG One 2022 جدید: موتور و عملکرد
مرسدس-ای ام جی وان هنگامی که وارد می شود می تواند یکی از نزدیک ترین چیزهایی باشد که تا به حال به خودروهای فرمول 1 در جاده ها دیده ایم. این موتور از نسخه 1.6 لیتری V6 توربوشارژ هیبریدی استفاده می کند که مرسدس را از سال 2014 به شش راننده و سازنده پیاپی فرمول 1 هدایت می کند و در همان کارخانه مرسدس با کارایی بالا در Brixworth مونتاژ می شود.
محدودیت دور موتور V6 از 11000 دور در دقیقه کمتر از حد مجاز 15000 دور در دقیقه است که بر روی اتومبیل های فرمول 1 اعمال شده است.
یکی از موتورهای الکتریکی روی توربوشارژر نصب شده است تا پروانه را به حداکثر سرعت برساند و تاخیر توربو را کاهش دهد ، در حالی که موتور دیگر به میل لنگ متصل است تا قدرت موتور 1.6 لیتری 161 اسب بخار اضافی را تامین کند و انرژی اضافی را تغذیه کند. از سیستم توربو دو موتور دیگر با قدرت 161 اسب بخار. چرخ های جلو را هدایت کنید تا AMG One چهار چرخ محرک باشد.
مرسدس می گوید 986 اسب بخار ترکیبی. AMG One برای حداکثر سرعتهای بالای 217 کیلومتر در ساعت کافی است ، در حالی که 0-124 کیلومتر در ساعت در کمتر از شش ثانیه انجام می شود. در این مرحله هیچ رقمی از 0 تا 62 مایل در ساعت ارائه نمی شود ، اگرچه احتمالاً کمتر از سه ثانیه خواهد بود.
بر خلاف درایوهای هیبریدی استفاده شده در F1 ، که فقط یک نیروی الکتریکی به موتور احتراق داخلی می دهند ، سیستم ترکیبی AMG-One می تواند چرخ ها را مستقیماً هدایت کند و این امکان را می دهد تا در مسافت های کوتاه بدون آلایندگی تولید شود.
موتورهای الکتریکی از گروهی از سلولهای لیتیوم یونی تغذیه می شوند که روی شاسی پشت محور جلو نصب شده اند. آنها از نظر ظاهر و آرایش با مرسدس F1 یکسان هستند ، اگرچه باتری AMG One دارای سلولهای بسیار بیشتری است که برای برد الکتریکی تنها 15.5 مایل قدرت کافی را ارائه می دهند.
مرسدس AMG One با موتورهای محور جلو می تواند تا 80 درصد از انرژی ترمز تولید شده در شرایط عادی رانندگی را بازیابی کند تا برای استفاده بعدی ذخیره شود ، در حالی که شتاب و ترمز مستقل هر چرخ به این معنی است که آنها می توانند به عنوان بردارها عمل کنند. سیستم گشتاور چرخ های عقب از یک گیربکس هشت سرعته جدید استفاده می کند که با کلیدهای فرمان قابل کنترل است.
علاوه بر ارائه حالت رانندگی تمام الکتریکی ، AMG One همچنین دارای حالت “بسیار پویا” خواهد بود ، که مرسدس می گوید از تنظیماتی قابل مقایسه با موارد استفاده شده توسط مسابقه فرمول 1 در دورهای مقدماتی استفاده می کند. حالت رانندگی به طور خودکار بین احتراق و درایو برقی را برای بهترین عملکرد تغییر می دهد. علاوه بر این ، موتور احتراق داخلی AMG One قادر خواهد بود معادل بیش از یک چهارم فصل در فرمول 1 را قبل از نیاز به تعمیر و نگهداری پوشش دهد.
مرسدس AMG One: طراحی ، فضای داخلی و آیرودینامیک
مرسدس کابین را “فرمول 1 برای دو” توصیف می کند. در داخل ، یک جفت صندلی بسیار تقویت شده با پشتی قابل تنظیم و فرمان مربع شکل با الهام از F1 وجود خواهد داشت. داشبورد تکه تکه و به هم ریخته از فیبر کربن دارای دو صفحه نمایش 10 اینچی خواهد بود: یکی پشت فرمان و دیگری در کنسول مرکزی نصب شده است. صفحه سوم به یک دوربین در سپر عقب خودرو متصل شده و به عنوان یک آینه دید عقب عمل می کند.
جلوی AMG One دارای مجموعه ای از دریچه های بزرگ در پیش بند جلو و زیر شیشه جلو است ، در حالی که یک جفت چراغ LED تخت در کاپوت فرو رفته است. دریچه های آیرودینامیکی کربن برهنه به کناره های مجسمه شده خودرو متصل شده اند ، در حالی که هوای ورودی روی سقف موتور احتراق داخلی را تغذیه می کند.
در پشت ، باله کوسه به سبک F1 در بالای محفظه موتور قرار دارد و قسمت عقب را تقسیم می کند ، در حالی که یک دیفیوزر بزرگ عقب و اسپویلر عقب جمع شونده نیز برای ارائه نیروی فشاری زیاد وجود دارد. هوانورد فعال نیز در جلو قرار گرفته است ، با شکاف جلو قابل توسعه و فلپ های متحرک در بالای چرخ های جلو. بدنه خود یک مونوکوک فیبر کربن است ، اما مرسدس مشخص نکرده که وزن کانسپت AMG One چقدر است.
این خودرو بر روی سیستم تعلیق قابل تنظیم با سیم پیچ با پایه های فنری و ترمزهای سرامیکی کربنی قرار دارد و کنترل کشش نیز دارای سه سطح تنظیم است. از زمان راه اندازی ، سیستم کاملاً روشن است ، اما “Sport Driving Mode” آستانه را قبل از ورود کمک کامپیوتر بالا می برد. برای کسانی که به اندازه کافی شجاع (یا با استعداد) هستند ، می توان سیستم را به طور کامل غیرفعال کرد.
آیا مرسدس-ای ام جی وان یک ماشین فرمول 1 سودآور با 2.4 میلیون پوند است؟ در زیر نظر خود را برای ما بگویید …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk