[ad_1]
مرسدس تأیید کرد که نمایشگاه برقی EQE در نمایشگاه خودروی مونیخ امسال رونمایی می شود و این دو تصویر تیزر جدید ، نمای بیرونی و کابین EV جدید را به تصویر می کشد.
فروش EQE سال آینده آغاز می شود و به مرسدس تحت S-EQS می پیوندد و جایگزین الکتریکی کلاس E می شود. همچنین اولین نمایشگاه الکتریکی یک تولید کننده آلمانی خواهد بود که BMW و آئودی را شکست می دهد.
تصویر تیزر جدید مرسدس سه چهارم عقب EQE را به تصویر می کشد و خط تمیز و شیب دار روی سقف فضای داخلی برقی و نوار LED با عرض کامل را نشان می دهد. با این حال ، اکثر ویژگی های طراحی خودرو در پشت سایه ها و سایه های مناسب پنهان می مانند.
فضای داخلی خودرو به شدت تحت تأثیر EQS بزرگتر است که از طرح داشبورد EQS مشابه استفاده می کند ، اگرچه ممکن است EQE از یک سیستم اطلاعات سرگرمی با داشبورد Hyperscreen کامل استفاده نکند. ما می توانیم یک مجموعه ابزار دیجیتال یکپارچه و یک سیستم سرگرمی پرتره را مشاهده کنیم. ما همچنین انتظار داریم که این چراغ های آبی رنگ در اطراف داشبورد و کارت های در بسته به حالت رانندگی خودرو تغییر رنگ دهند.
تصاویر منحصر به فرد ما تصور بهتری از ظاهر خودروی نهایی – حداقل از بیرون – ارائه می دهد. تیم طراحی مرسدس زبان استایل EV خود را که از SUV EQC گرفته شده است در یک فضای داخلی پایین تر و ظریف تر قرار می دهد.
جلوی EQE دارای چراغهای LED بسیار باریک و جلوپنجره کم نور با EQC است. قسمت عقب آن بسیار معمولی تر خواهد بود ، البته با برخی چراغ های عقب کارآمد از نظر آیرودینامیکی که برای تمیزکردن هوای عقب بعد از خودرو طراحی شده اند تا از کشش جلوگیری کرده و حداکثر برد را افزایش دهند.
در عین حال ، قابل توجه ترین عنصر نمای جانبی ، برجستگی بسیار کوتاه عقب است – نشانه ای از نحوه تلاش مرسدس برای استفاده از EVA و عدم وجود موتور احتراق داخلی ، و افزایش فاصله بین دو محور در جستجوی محل مناسب برای کابین. هیچ ابعادی منتشر نشده است ، اما طرح EV به این معنی است که EQE دارای فضای پای عقب قابل مقایسه با آخرین کلاس S است.
مرسدس EQE جدید از سال 2022: پلت فرم و واحدهای قدرت
EQE بر اساس معماری جدید خودروهای برقی مرسدس (EVA) ساخته خواهد شد – همان پلتفرمی که در زیر سدان EQS قرار دارد. در EQS ، با فاصله بین دو محور طولانی ، از باتری 107 کیلووات ساعت پشتیبانی می کند ، با حداکثر برد 478 مایل با یک بار شارژ.
کریستوف استاریزنکی ، معاون معماری خودروهای برقی در مرسدس ، EVA را “مقیاس پذیر” توصیف کرده است. این بدان معناست که نسخه کاهش یافته پلتفرم با باتری کوچکتر که حدود 300 تا 370 مایل برد واقعی را ارائه می دهد ، از EQE و SUV خواهر با نشان مشابه پشتیبانی می کند.
پیکربندی های موتورهای متعددی در دسترس خواهد بود و به خریداران احتمالاً انتخاب تک دیفرانسیل با دیفرانسیل عقب و چهارچرخ محرک دو موتوره با طیف وسیعی از قدرت از حدود 300 اسب بخار پیشنهاد می شود. حداکثر 700 اسب بخار در پرچمدار مدل AMG.
مرسدس مدتی است روی واحد قدرت با نشان AMG برای سدان EQS کار می کند. در سالن بزرگتر 751 اسب بخار قدرت تولید می کند ، اما این رقم را می توان برای EQE سالن کوچکتر به راحتی شماره گیری کرد. علاوه بر این ، از آنجا که هر دو خودرو بر اساس یک پلت فرم هستند ، موتورها به سادگی باید مستقیماً وارد شوند.
با نسخه های معمولی EQE غیر AMG ، مرسدس از نظر پویایی رانندگی به دنبال BMW و Audi نخواهد بود. قاطر آزمایشی که قبلاً جاسوسی شده بود بسیار نرم به نظر می رسد. عکس هایی که در گوشه ها به گوش می رسد ، نشان می دهد که پلتفرم دارای چند رول بدنه است ، که نشان می دهد مرسدس سعی می کند راحتی را بر دینامیک اولویت دهد.
کلیک اینجا برای مطالعه بیشتر در مورد شاسی بلند مرسدس EQE جدید …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk