[ad_1]
بزودی مزدا طیف وسیعی از وسایل نقلیه الکتریکی را به بازار عرضه خواهد کرد که دارای پنج خودروی هیبریدی ، 5 دستگاه خودروی هیبریدی و 3 دستگاه الکتریکی تمیز است که قرار است بین سالهای 2022 تا 2025 به بازار عرضه شود.
مزدا به استفاده از پلت فرم Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture خود برای برخی از این اتومبیل های جدید ادامه خواهد داد و به این برند امکان می دهد همه وسایل نقلیه خود را (هر دو با موتور احتراقی و برق تمیز) در همان خط تولید کار کند.
علاوه بر مدل های جدید ، مزدا به زودی یک جفت پیشرانه مستقیم هیبریدی شش تایی را نیز به بازار عرضه خواهد کرد – یک واحد بنزینی و دیزلی وجود خواهد داشت که هر دو دارای کمک 48 ولت کمی هیبریدی خواهند بود.
یک پیشرانه پلاگین هیبریدی جدید از یک موتور بنزینی چهار سیلندر متصل به باتری و یک موتور الکتریکی استفاده می کند. مزدا همچنین از فناوری EV با قدرت چرخش برای افزایش دامنه MX-30 در وسایل نقلیه بیشتر در آینده استفاده خواهد کرد.
در سال 2025 ، مزدا یک پلتفرم کاملاً الکتریکی ویژه وسایل نقلیه الکتریکی آینده خود با نام Sklactiv EV Scalable Architecture راه اندازی می کند که تمام وسایل نقلیه الکتریکی آینده این شرکت به آن منتقل می شوند. جزئیات فنی هنوز تأیید نشده است ، اما مانند پلت فرم MEB فولکس واگن ، مزدا ادعا می کند که شاسی EV را می توان کوتاه یا بلند کرد تا متناسب با طیف وسیعی از سبک های چرخ و بدنه باشد.
تا سال 2030 ، این شرکت درصدد است که 25 درصد از فروش جهانی خود را صرفاً وسایل نقلیه الکتریکی انجام دهد و بقیه مدل ها نوعی الکتریکی سازی دارند.
این پیشرانه EV بخشی از آخرین تعهدات زیست محیطی مزدا برای کاهش انتشار CO2 و تبدیل شدن به یک شرکت کاملاً خنثی از کربن تا سال 2050 است. این یک روند رو به رشد برای خودروسازان جهانی است ، و Polestar و Volvo وعده های مشابهی می دهند. – اوایل سال جاری.
مزدا به عنوان یک پروژه جانبی برای فشار الکتریکی سازی خود (و تأمین فضای تنفس اندک در هنگام انتقال از سوخت های فسیلی به برق) ، همچنین همکاری هایی را در ژاپن برای توسعه سوخت های زیستی کم کربن تولید شده از رشد جلبک های کوچک امضا کرده است.
اکنون بررسی جدید ما را بخوانید جیپ مزدا MX-30. نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk