مورگان پلاس چهار CX-T جدید به عنوان رقیبی برای Ariel Nomad از جاده خارج می شود

[ad_1]

مورگان از نسخه جدید پلاس پلاس چهار با ظاهری رادیکال و محدود رونمایی کرده است که دیدگاه جدید آفرود را با تغییرات قابل توجه بدنه و شاسی در بر می گیرد.

این Morgan Plus Four CX-T نامیده می شود و این نزدیک ترین چیزی است که به رقیب مورگان برای Nomad شبیه Ariel دیده ایم. اگرچه تلاش های مورگان در زمینه موتور سواری بیشتر شناخته شده است ، اما مارک می گوید که این نسخه جدید CX-T از Plus Four برای ادای احترام به مالکانی طراحی شده است که Plus Fours خود را به سرعت برای همه در زمان مقرر کنار گذاشته اند.

فقط هشت Plus Plus CX-Ts ساخته می شود که هریک 170،000 پوند هزینه دارند ، قبل از اعمال مالیات های محلی. در بریتانیا ، این بدان معناست که قیمت جاده در حدود 204،000 پوند است.

این موتور همانند نسخه معمولی جدیدترین موتور بنزینی پلاس چهار توربوشارژ 2.0 لیتری توربوشارژ است که 255 اسب بخار قدرت تولید می کند و قدرت خود را به گیربکس شش سرعته دستی منتقل می کند. این خودرو هنوز دیفرانسیل عقب دارد ، اما CX-T یک دیفرانسیل عقب BMW xDrive با سه تنظیم را می پذیرد که امکان انتخاب حالت های رانندگی را فراهم می کند.

جاده دیفرانسیل را کاملاً باز می گذارد ، در حالی که All-Terrain قفل 45 applies را اعمال می کند ، که امکان توزیع گشتاور بین دو چرخ عقب را فراهم می کند. حالت All-Terrain Extreme دیفرانسیل را به طور کامل قفل می کند و گشتاور مساوی در هر طرف محور عقب ایجاد می کند ، در حالی که سرعت نهایی درایو برای در نظر گرفتن برخی از تغییرات دیگر-مانند لاستیک های بزرگ خارج از جاده که قبلاً نصب شده اند-کوتاه تر است. بعلاوه چهار

مورگان با آفرود Rally Raid UK ، متخصص در آماده سازی وسایل نقلیه برای رالی داکار کار کرده است و هر CX-T که از کارخانه Malvern مورگان خارج می شود در مقر Rally Raid تکمیل می شود. تأثیر این مشارکت یک شاسی کاملاً بازطراحی شده با استفاده از انعطاف پذیری پلت فرم CX آلومینیومی پلاس چهار جدید است.

تعلیق بازطراحی شده دارای فاصله تا زمین 230 میلی متر است و از اهرم های قوی تر و سنگین تر Plus 6 استفاده می کند. این امر همچنین باعث گسترش پیست Plus Plus می شود که در هر طرف با لاستیک های بزرگ خارج از جاده و در طاق های چرخ طراحی شده مجدد قرار گرفته است. سیستم تعلیق اضافه بار نصب شده است ، قطعاتی که مخصوص CX-T طراحی شده اند. بازوهای تعلیق پایین تر برای دوام بیشتر در خارج از جاده نصب شده اند.

این مارک می گوید رانندگان باید بتوانند در CX-T برون سفرهای خارج از جاده را انجام دهند برخلاف هر کاری که این برند تا به حال انجام داده است. محافظت از شاسی اضافی مهمترین نکته در این زمینه است-حفاظت پنج تکه شامل فیوز موتور جدید ، فیوز شاسی عقب ، قسمت مرکزی و پد عقب است ، در حالی که عنصر پنجم یک سیستم اگزوز جدید است که از عقب Plus Plus CX-T خارج می شود.

تعمیر مکانیکی با سیگنال های خارج از جاده بصری را به هم متصل می کند. ورود مجموعه ای از نورافکن ها به بالای شیشه جلو ، برخی از عناصر قابل مشاهده محافظ شاسی جدید در جلوی خودرو را اضافه می کند ، به علاوه یک غلتک اسکلت بیرونی جدید در بالای سرنشین مسافر و یک فضای ذخیره سازی دوباره طراحی شده.

درپوش جلو برای جریان بیشتر هوا در موتور کمی بلند می شود و در قسمت عقب خودرو فضایی برای چمدان و لوازم ، دو لاستیک زاپاس و محفظه ای برای آب و سوخت وجود دارد. پایه عقب نیز جعبه ابزار را در خود جای داده است.

برای خریداران سبک زندگی بیشتر ، پانل های جانبی را می توان روی سقف تا کرد و فضای ذخیره سازی CX-T نیز می تواند برای حمل تخته موج سواری و دوچرخه مناسب باشد.

CX-T یکی از دو پروژه خاصی است که مورگان در سال 2021 آن را می بیند. در ماه فوریه ، این شرکت برنامه هایی برای مجموعه ای از پیست های Plus 8 GTR ، با الهام از 90 مسابقه این شرکت و با قدرت V8 ، رونمایی کرد. با این حال ، تا کنون ، CX-T تنها مورگان محدودی است که به عنوان یک ماشین تمام شده دیده ایم.

برای مطالعه پروژه Morgan Plus 8 GTR اینجا را کلیک کنید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.