نسخه جدید پورشه 911 GT2 RS Clubsport 25 تنها برای پیست منتشر شد

[ad_1]

پورشه تنها در پیست 911 GT2 RS خود نسخه اصلاح شده را معرفی کرده است. این نسخه ویژه که Clubsport 25 نام دارد ، به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تیم مسابقه ای Manthey Racing ، متعلق به پورشه ، که با GT3 و GTE-911 رقابت می کند ، ایجاد شد.

بر اساس مدل خروجی 991 ، Clubsport 25 عملکرد فوق العاده GT2 RS را با انتخاب ناوبری هوایی سفارشی و سفارشی به ارتفاعات جدید می رساند.

موتور 3.8 لیتری توربوشارژ تخت شش موتوره نسبت به خودروی اصلی هیچ تغییری نکرده و 690 اسب بخار قدرت تولید می کند. از طریق گیربکس هفت سرعته PDK به چرخ های عقب منتقل می شود. با این حال ، بقیه خودرو تحت بازسازی کامل قرار گرفت و با بسته هوایی دوباره طراحی شده شروع شد.

جلوی Clubsport 25 به طور کامل برای بهبود خنک کننده و نیروی اضافی پایین طراحی شده است. سپر جلو دارای شکاف بزرگ فیبر کربن و سنگ برای کشش بهتر است ، در حالی که رادیاتور نصب شده در مرکز ، خنک کننده موتور را بهتر می کند.

این تنظیم همچنین اجازه می دهد دو رادیاتور در دو طرف جلوپنجره جلو برداشته شود که راه را برای کانالهای خنک کننده ترمزها باز می کند. با الهام از Manthey’s GT3 R ، دریچه های عمیق کاپوت به هدایت هوای گرم به سقف و بال عقب کمک می کند و یک مجرای مرکزی کوچک NACA تهویه کابین را فراهم می کند. چراغ های مسابقه ای قدرتمند نیز در دسترس هستند.

در جاهای دیگر ، دریچه های عمودی بزرگ در پشت چرخ های جلو ، هوای فشار قوی را برای نیروی فشاری بیشتر استخراج می کند و آینه های آیرودینامیکی درب های فیبر کربنی از GT3 R وام گرفته شده است. دریچه های جانبی در قوس های عقب با یک ورودی هوا به دو قسمت تقسیم می شوند و چرخها برای جا دادن آهنگهای وسیعتر بالا رفته اند.

در عقب ، GT2 RS Clubsport 25 دارای یک بال عقب بزرگتر با پشتیبانی از گردن قو است ، همانطور که در جدیدترین GT3 پیدا شده است. در عرشه عقب اکنون یک اردک عریض با کاپوت و دریچه های اضافی وجود دارد که جریان هوا را در اطراف محفظه موتور بهبود می بخشد.

سپر پایینی نیز با یک دیفیوزر دوباره طراحی شده و یک سیستم اگزوز جدید که دارای لوله های خروجی متمرکز است ، گسترش یافته است. سپر عقب دارای یک چراغ باران یکپارچه است که از 992 GT3 Cup وام گرفته شده است.

رنگ آمیزی خودرو از ماشین Manthey GT3 R الهام گرفته شده است ، با چند لهجه سبز که از رنگ سبز و زرد برنده مسابقه آن گرفته شده است.

در زیر پوست ، GT2 RS Clubsport 25 دارای اجزای تعلیق با پورشه 935 است ، همچنین بر اساس GT2 RS است. چرخ های مسابقه ای با قفل مرکزی نیز به همراه 935 سیستم فرمان الکترونیکی ، فرمان فیبر کربن و قفس غلتکی مخصوص FIA نصب شده است.

نسخه ویژه Clubsport 25 فقط به 30 قطعه محدود شده است ، هر کدام به قیمت 525،000 یورو – معادل با نرخ ارز فعلی به قیمت حدود 447،000 پوند.

برای مشاهده لیست بهترین خودروهای روز اینجا را کلیک کنید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.