واکسهال اینسیگنیا به عنوان یک SUV در سال 2024 دوباره متولد خواهد شد

[ad_1]

به نظر می رسد که مخاطب نیازی سیری ناپذیر به کراس اوورها دارد – و واکسهال از برآورده کردن خواسته هایش بسیار خوشحال است. به طوری که نسل بعدی اینسیگنیا این شرکت سبک بالابر پایین خود را به نفع یک شاسی بلند رده بالا کنار می گذارد، که شرکت امیدوار است پس از کاهش فروش، علاقه خود را به این مدل احیا کند.

با توجه به طراحی جدید، ما انتظار داریم که Insignia بعدی بر اساس همان اصول اولیه eVMP به عنوان جایگزین های آتی پژو برای شاسی بلندهای 3008 و 5008 بسته به باتری و موتورها باشد.

معماری eVMP با باتری های بین 60 کیلووات ساعت و 100 کیلووات ساعت سازگار است – و به احتمال زیاد دارای طیف گسترده ای از تنظیمات موتور است که از چرخ جلو محرک Corsa-e 134 اسب بخار شروع می شود و تا 335 اسب بخار می رسد. سیستم دو موتوره و چهار چرخ محرک در پرچمدار.

کسانی که نمی‌خواهند به برق EV تغییر دهند، از شنیدن اینکه شاسی eVMP Stellantis یک تغییر اساسی در پلتفرم فعلی EMP2 این شرکت است، خوشحال می‌شوند، به این معنی که Vauxhall می‌تواند علاوه بر قدرت هیبریدی Insignia، قدرت هیبریدی را نیز ارائه دهد. این مدل های جدید برقی

واکسهال (و همتایان سیتروئن و پژو آن) هیچ جزئیاتی در مورد سیستم PHEV طراحی شده برای نسل بعدی خودروهای خود منتشر نکرده اند. در حال حاضر، این شرکت از یک واحد 1.6 لیتری با 296 اسب بخار استفاده می کند. و یک باتری 13.2 کیلووات ساعتی که حداکثر برد حدود 40 مایل را ارائه می دهد. با این حال، این می تواند به راحتی برای مدل های نسل بعدی این برند به روز شود.

مانند پژو 3008 و 5008، واکسهال نیز از قدرت احتراق خالص در کراس اوور جدید اینسیگنیا جلوگیری می کند. به جای موتورهای بنزینی و دیزلی خودروی فعلی، مجموعه ای از واحدهای هیبریدی سبک در کنار هم با شرکت مهندسی بلژیکی Punch Powertrain طراحی خواهند شد. جزئیات این واحدها هنوز تایید نشده است.

اولین بار در سال 2019 پس از گپ زدن با مدیرعامل وقت، استفان نورمن، درباره کراس اوور جدید Vauxhall Insignia شنیدیم. او به ما گفت: «صنعت می پرسد بعد از SUV چه اتفاقی می افتد. و ما فکر می کنیم که Insignia جدید همان خواهد بود. این بزرگترین دگردیسی است که ما تا به حال از واکسهال دیده ایم.»

نورمن به جزئیات بیشتری کشیده نخواهد شد، اما Auto Express از آن زمان دریافته است که Insignia Grand Sport کنونی در نهایت با یک کراس اوور جایگزین خواهد شد که جایی بین یک SUV و یک MPV است.

این لزوماً به این معنی نیست که هفت صندلی وجود خواهد داشت، اما تقریباً مطمئن است که یک مدل ممتاز و جادار با سواری بالا خواهد بود که از طراحی مشابه کراس اوور اخیراً منتشر شده سیتروئن C5 X پیروی می کند. تصاویر اختصاصی ما آنچه را که ماشین ممکن است شبیه به

با این حال احتمالا تا سال 2024 شاهد اینسیگنیا جدید نخواهیم بود. خودروی فعلی امسال به روز شد و این بدان معناست که حداقل سه سال دیگر از عمر آن باقی مانده است. این برنامه همچنین به پژو زمان کافی برای عرضه 3008 و 5008 جدید قبل از Insignia می دهد – که مهم است زیرا این برند نسبت به واکسهال در رده های Stellantis اولویت دارد.

اکنون تمام آخرین اخبار در مورد جایگزینی شریک بعدی شاسی بلند Insignia، پژو 3008 جدید را بخوانید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.