وزیر سایه از DfT به دلیل مقرون به صرفه بودن شارژ خودروهای الکتریکی انتقاد کرد

[ad_1]

وزارت حمل‌ونقل دعوت‌های مکرر ما را رد کرده است تا بگوییم آیا ارائه‌دهندگان خدمات عمومی امروز موظف به ارائه مقررات برای افراد دارای معلولیت تحت قانون برابری هستند یا خیر.

Auto Express در حال کمپینی برای تسریع در ارائه زیرساخت های شارژ عمومی در دسترس است و ما پس از برجسته کردن مشکل با ارائه دهندگان نقطه شارژ غیرمنطبق، خواستار بیانیه ای رسمی شدیم. DfT به ما گفت که آماده اظهار نظر به طور خاص نیست، اما بیانیه ای کلی ارائه داد که جاه طلبی های بلندمدت خود را در مورد دسترسی فعلی توضیح می دهد. با این حال، کری مک کارتی وزیر حمل و نقل سبز در سایه و کمیسیون برابری و حقوق بشر نرم‌تر عمل کرده‌اند.

«افراد دارای معلولیت هرگز نباید در مورد برنامه ریزی زیرساخت ها دیر کنند. مک کارتی به اتو اکسپرس گفت: «تکهک‌کننده است که پس از سال‌ها تأمین بودجه مالیات‌دهندگان برای نصب نقاط شارژ وسایل نقلیه برقی، دولت هنوز مقرراتی برای تضمین دسترسی به شارژرها وضع نکرده است».

«قانون برابری (2010) واضح است که برای اطمینان از اینکه افراد دارای معلولیت در مضیقه نیستند، باید تعدیل‌های معقولی انجام داد. تداوم فقدان مقررات یا راهنمایی برای اطمینان از اینکه این مورد در مورد زیرساخت های شارژ وجود دارد، شکست آشکار این تعهد از سوی دولت است. این امر به ویژه در اینجا صادق است زیرا ممکن است جایگزین های استفاده از خودرو همیشه در دسترس یا مناسب برای افراد دارای معلولیت نباشد.

وزیر سایه گفت که رایزنی دولت در مورد اقداماتی برای بهبود تجربه مصرف کنندگان – از جمله مواردی که مشکلات دسترسی دارند – بیش از شش ماه پیش و بدون پاسخ رسمی پایان یافت.

وی افزود: «در یک لحظه حیاتی در گذار به وسایل نقلیه الکتریکی، دولت باید به نقش خود در تأمین زیرساخت های شارژ در سراسر کشور رسیدگی کند. “فقدان مقررات و برنامه ریزی آینده به این معنی است که بسیاری از مناطق هنوز بدون نقاط شارژ کافی هستند. علاوه بر این، نقاط شارژ اغلب غیرقابل اعتماد یا استفاده از آنها دشوار است و برای افراد دارای معلولیت غیرقابل دسترسی است. دولت باید جلوی تعویق را بگیرد و به تامین زیرساخت های شارژ مورد نیاز ما ادامه دهد.

چگونه وزارت حمل و نقل می تواند اوضاع را تغییر دهد

DfT اخیراً یک بسته کمک مالی 620 میلیون پوندی برای خودروهای برقی و زیرساخت شارژ را اعلام کرد، و با وجود هزاران نقطه شارژ نصب شده در سال، از ما پرسیدیم که آیا این وزارتخانه اقداماتی برای اطمینان از اینکه دریافت‌کنندگان بودجه از حقوق خود محافظت می‌کنند انجام می‌دهد. افراد معلول به پروژه های پشتیبانی شده دسترسی دارند.

DfT از اظهار نظر بیشتر از بیانیه خود در زیر خودداری کرد، اما کمیسیون برابری و حقوق بشر، نهاد ملی برابری بریتانیا، بیانیه ای صریح در مورد مسئولیت های تامین کنندگان امتیاز شارژ بر اساس قانون فعلی صادر کرد: “خودروهای برقی در مبارزه با تغییرات آب و هوایی حیاتی هستند. آنها باید برای همه قابل دسترسی باشند. «همه شرکت‌ها، از جمله شرکت‌هایی که نقاط شارژ عمومی برای وسایل نقلیه برقی نصب می‌کنند، باید تنظیمات معقولی را انجام دهند تا افراد دارای معلولیت به‌طور ناعادلانه دچار آسیب نشوند. در غیر این صورت، آنها خطر نقض قانون برابری را دارند و در دادگاه موظف می شوند تا بعداً نقاط شارژ قابل دسترسی تر را مجدداً نصب کنند.

این مهم است که همه، از جمله افراد دارای معلولیت، فرصت های برابر برای مشارکت در مبارزه با تغییرات آب و هوایی داشته باشند.

آنچه Auto Express پرسید:

آیا DfT/دولت با ادعای شرکت کنندگان در کمپین های مربوط به افراد دارای معلولیت موافق یا مخالف است مبنی بر اینکه تامین کنندگان، نصب کنندگان و/یا اپراتورهای نقاط شارژ عمومی وسایل نقلیه برقی بر اساس قوانین موجود قانون برابری در حال حاضر تعهد دارند. تدارکاتی برای مصرف کنندگان دارای معلولیت فراهم می کند؟

پاسخ وزارت حمل و نقل:

ما متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم که شبکه شارژ وسایل نقلیه الکتریکی در بریتانیا برای همه قابل دسترسی است، از جمله نقاط شارژ طراحی شده در دسترس رانندگان در بریتانیا.

ما با مؤسسه خیریه ملی معلولان Motability همکاری کردیم تا به مؤسسه استاندارد بریتانیا (BSI) دستور دهیم تا استانداردهای دسترسی برای مکان های عمومی برای شارژ وسایل نقلیه الکتریکی در بریتانیا را توسعه دهد.

این استانداردها که در تابستان 2022 نهایی می‌شوند، راهنمایی‌هایی را برای صنعت ارائه می‌کنند و به رانندگان تعریف جدید و واضحی از نقاط شارژ عمومی خودروهای برقی «کاملاً قابل دسترس»، «جزئی در دسترس» و «غیرقابل دسترس» می‌دهند. به راحتی تشخیص دهید که کدام نقاط شارژ برای نیازهای آنها مناسب است.

علاوه بر این، ما از طریق بررسی نظارتی آینده حمل و نقل در مورد پیشنهادهایی برای تحمیل استانداردهای دسترسی برای نقاط شارژ عمومی در بریتانیا، از جمله منطقه اطراف وسیله نقلیه پارک شده / نقطه شارژ، به دنبال چشم اندازی هستیم.

کمپین Auto Express با دسترسی برابر برای همه

دسترسی به لوگو برای همه

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.