پورشه 911 GT3 تورینگ جدید سبک را سبک می کند

[ad_1]

پورشه تور جدید Touring را برای 911 GT3 که اخیراً به بازار عرضه شده است ، معرفی کرده است ، با اضافه کردن چند تغییر لوازم آرایشی و فضای داخلی کمی پرزرق و برق.

جالب اینجاست که بسته Touring دقیقاً همان قیمت پورشه 911 GT3 استاندارد با ارزش 127،820 پوند است ، اما این فقط به این دلیل است که بدون بال عقب ثابت این خودرو انجام می شود. نسل 992 GT3 همچنین آخرین مدل از سری طولانی متمرکز 911 است که از این گزینه راحتی گرا بهره می برد که قدمت آن به پورشه کاررا RS 1973 برمی گردد.

اصلاحاتی که در مقایسه با استاندارد 911 GT3 تولید شده در پیست وجود دارد ، شامل برخی نوارهای نقره ای برای پوشش پنجره ، خروجی های نقره ای جدید و نشان جدید “GT3 Touring” برای کاپوت است. چراغ های LED استاندارد نیز برای واحدهای دودی تعویض می شوند.

در داخل ، کمی تودوزی چرمی برای فرمان ، اهرم دنده ، کنسول وسط و دستگیره های درب به جای روکش های معمول پلاستیکی (البته با کیفیت بالا) و آلکانتارا وجود دارد. صندلی ها با ترکیبی از چرم و پارچه مشکی روکش شده اند ، در حالی که سقف دارای یک تیتر سفید جدید است.

نما و نیمه بالایی کارتهای در نیز با نقش برجسته منحصر به فرد تزئین شده اند ، در حالی که سرپوش ها با تاج پورشه گلدوزی شده اند. تبدیل کابین با برخی از روکش های آلومینیومی از آلومینیوم سیاه و سفید برای داشبورد و آج ها به پایان رسیده است.

همچنین هر خریدار 911 GT3 که بسته تورینگ را مشخص کند ، یک ساعت کرونوگرافی نیز متناسب با اتومبیل خود دریافت می کند. دارای پیکان های زرد درخشان است که رنگ سوزن دور سنج را تقلید می کند ، در حالی که بند از همان چرم ساخته شده روی صندلی های ماشین ساخته شده است.

مانند 911 GT3 استاندارد ، خریداران یک کیت بدنه تهاجمی ، پانل های پلاستیکی تقویت شده با الیاف کربن ، شیشه نازک تر از پنجره و رینگ های سبک آلیاژ جعلی دریافت می کنند. با این حال ، بال عقب ثابت الهام گرفته از موتور اسپرت GT3 حذف شده و یک اسپویلر فعال جایگزین آن شده است.

اتومبیل های تور بسته ای را می توان با تعدادی تجهیزات اضافی نیز تعریف کرد. به روزرسانی ها شامل چراغ های جلوی LED پویا ، ترمزهای سرامیکی کربنی ، دستگاه لپ تاپر آنالوگ ، صندلی های قابل تنظیم برقی 18 جهته و استریو بهبود یافته است.

تورینگ توسط همان موتور تخت شش ونفره 4.0 لیتری تولید می شود که 503 اسب بخار نیرو تولید می کند. و گشتاور 470 نیوتن متر است. این دستگاه درایو را به چرخ های عقب می فرستد و برخلاف مدل قدیمی ، خریداران می توانند از جعبه دنده شش سرعته دستی یا هفت سرعته PDK با کلاچ دوگانه استفاده کنند.

اگر بتوانید به اندازه کافی سریع دنده را عوض کنید ، دستی 911 GT3 تنها در 3.9 ثانیه به سرعت 0-62 مایل در ساعت می رسد. این دوی سرعت در صورت مجهز بودن به واحد دو کلاچه به 3.4 ثانیه کاهش یافت ، اگرچه گیربکس وزن خود خودرو را از 1.418 کیلوگرم به 1.435 کیلوگرم رساند. حداکثر سرعت در ماشین 198 مایل در ساعت و در کتابچه راهنمای کاربر 199 مایل در ساعت است.

اکنون بررسی ما را بخوانید پورشه 911 GT3. نظرات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.