پیکاپ جدید فورد رنجر اواخر این ماه عرضه خواهد شد

[ad_1]

فورد در حال آماده سازی رنجر جدید برای عرضه در ماه جاری است. نسخه نسل چهارم این شرکت از پرفروش‌ترین پیکاپ این شرکت در 24 نوامبر عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود فروش آن در اوایل سال 2022 آغاز شود. این تصویر تیزر جدید به ما نشان می‌دهد که مدل جدید چگونه خواهد بود.

Mk4 Ranger بعد از Caddy Tourneo Connect MPV مستقر در نمایشگاه ها، جدیدترین وسیله نقلیه ای است که از قرارداد اشتراک خودروهای تجاری فورد و فولکس واگن متولد شده است. نسل بعدی فولکس واگن آماروک به دوقلوهای رنجر جدید تبدیل خواهد شد و انتظار می رود در سال 2022 به بازار عرضه شود.

طی چند ماه گذشته، فورد سنگ تمام گذاشته در برنامه توسعه رنجر. این برند می‌گوید حالت آزمایشی آن شامل نمونه‌های اولیه‌ای است که مسافتی معادل 1.25 میلیون کیلومتر (حدود 770000 مایل) را طی می‌کنند که نیمی از آن با حداکثر ظرفیت با بستر پیکاپ سپری می‌شود.

جان ویلیامز، مهندس ارشد رنجر، گفت: «شبیه‌سازی‌های رایانه‌ای به ما در سرعت بخشیدن به توسعه کمک کرده‌اند، در حالی که آزمایش‌های آزمایشگاهی به ما در اصلاح و آزمایش اجزای خاص کمک کرده‌اند. اما واقعاً هیچ جایگزینی برای آزمایش در دنیای واقعی وجود ندارد تا واقعاً ببینیم چگونه می تواند سال ها استفاده مشتری را تحمل کند.

تصویر تیزری که هنرمندانه فورد گرفته شده است، اولین نگاه نامتعارف ما را به چراغ‌های LED جدید رنجر در روز به ما می‌دهد، اما عکس‌های جاسوسی ما نگاه بهتری به طراحی کلی پیکاپ جدید ارائه می‌کنند.

واضح است که سبک پیکاپ با ترکیب ابعاد مدل فعلی (که بیشتر در بازار اروپا کاربرد دارد) با جلوی مربعی شکل و جلوپنجره عمودی فورد بزرگتر فاصله زیادی با مدل قبلی خود ندارد. بازار آمریکا F -150.

با قضاوت بر اساس تصاویر خارج از جاده فورد، این شرکت تلاش خواهد کرد تا از نقاط قوت مدل فعلی استفاده کند و توانایی های رنجر در خارج از جاده را بهبود بخشد. پیکاپ فعلی اکنون با چهار چرخ متحرک اختیاری و حالت های رانندگی برای مناطق مختلف مانند گل، برف و شن در دسترس است.

انتظار می‌رود نسخه‌های بهتری از این سیستم‌ها همراه با چندین تنظیم تعلیق (مانند کمک فنرها و فنرهای جدید) برای طیف وسیع‌تری از محیط‌های خارج از جاده‌ای مناسب باشند.

تقریباً مطمئن است که رنجر بعدی حداقل برای شروع، از یک موتور دیزلی استفاده خواهد کرد. خودروی آزمایشی Powersliding در تیزر ویدیوی اخیر این شرکت با موسیقی متن همراه است که انتظار داریم به نسخه به روز شده 2.0 لیتری چهار سیلندر دیزلی EcoBlue پیکاپ فعلی تعلق داشته باشد.

هنوز مشخص نیست که آیا نسخه الکتریکی رنجر بعدی را خواهیم داشت یا خیر، اگرچه این ممکن است در طول عمر پیکاپ اتفاق بیفتد. فورد قبلاً 22 میلیارد دلار (حدود 16 میلیارد پوند) را برای هزینه کردن در برقی‌سازی تا سال 2025 کنار گذاشته است.

فورد همچنین یک نسخه الکتریکی از ون ترانزیت پایدار خود را منتشر کرد، در حالی که نسخه EV از پیکاپ بزرگتر F-150 در ایالات متحده رونمایی شد. بنابراین این امکان کاملاً برای رنجر وجود دارد که به برادران و برادرانش در محدوده در حال گسترش خودروهای تجاری صرفاً الکتریکی فورد بپیوندد.

با نزدیک‌تر شدن بخش‌های خودروهای تجاری و سواری از نظر فناوری و تجهیزات، فورد همچنین می‌تواند کابین رنجر را با نصب برخی روکش‌های مجلل روی خودروهای خود، مانند کوگا جدیدتر، بهبود بخشد. گیربکس ها می توانند شامل تابلوی SUV، روکش داشبورد و صفحه نمایش لمسی هشت اینچی واضح تر باشند.

ما همچنین یک نسخه عملکرد جدید با آرم Raptor در رنجر بعدی دریافت خواهیم کرد. عکاسان جاسوس ما مدل پرچم‌دار جدید را که برنامه توسعه خود را مدیریت می‌کند، مشاهده کرده‌اند، و از همان حلقه واژگون، ضربه‌گیرهای ناهموار، قوس چرخ‌های کشیده و افزایش ارتفاع سواری مشابه مدل فعلی بهره می‌برد.

فورد همچنین می‌گوید که از مشتریان خود برای بهتر کردن رنجر جدید از قدیمی‌تر مشاوره گرفته است. این شرکت بیش از 5000 مصاحبه در سرتاسر جهان انجام داد تا در مورد برخی از مشکلات روزمره که با مدل جدید قابل اصلاح هستند، ایده ای به دست آورد.

Max Tran، طراح ارشد Ranger، گفت: “به عنوان طراح، ما خیلی زودتر با مشتریان درگیر شدیم، زمان بیشتری را با آنها سپری کردیم و بینش بیشتری نسبت به قبل به دست آوردیم. جالب اینجاست که متوجه شدیم در هر بازاری، مشتریان ما پیمانکار هستند. آنها دوست دارند مشکلات خود را حل کنند و دوست دارند در کامیون خود احساس اطمینان کنند – نه تنها نحوه کار وسیله نقلیه، بلکه احساسی که هنگام رانندگی با آن دارند.

معنای جدید چیست؟ فورد رنجر باید برنده بشم؟ کلیک اینجا برای لیست ما از بهترین پیکاپ های موجود در حال حاضر …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.