گسترش ULEZ در لندن می تواند اساساً بازار خودروهای دست دوم انگلستان را تغییر دهد

[ad_1]

در حال حاضر ، منطقه با میزان انتشار بسیار کم در لندن برای اکثر مردم بی ربط است. همان منطقه کوچک و مرکزی منطقه ازدحام را اشغال می کند – به کاخ ها ، پارک ها ، موزه ها و میفیر فکر کنید.

برخی از دارندگان اتومبیل های دیزلی و بنزینی قبل از یورو 6 بدون شک 12.50 پوند در روز که ULEZ به همراه می آورد احساس می کنند ، اما برای بیشتر مردم بخشی از لندن که در آن پوشش داده می شود جایی است که در صورت لزوم فقط در آن رانندگی می کنید.

با این حال ، این تغییر در 25 اکتبر ، زمانی که ULEZ گسترش می یابد و تمام مناطق در جاده های کمربندی شمالی و جنوبی را پوشش می دهد ، تغییر می کند. اگر با لندن آشنایی ندارید ، بیشتر این موارد است. در حالیکه پایتخت را از لای در شرق تا چیسویک در غرب حفظ می کند ، ULEZ توسعه یافته به شمال ادمونتون و تا جنوب جنگل هیل خواهد رسید. این منطقه مسکونی وسیعی است که چیزی کمتر از چهار میلیون نفر در آن زندگی می کنند.

خوب چه؟ می توانید منطقی بپرسید که آیا زندگی می کنید یا از لندن دیدن می کنید. خوب ، من را تحمل کنید ، زیرا در اینجا برخی از مواد ریاضی وجود دارد که می تواند نظر شما را تغییر دهد.

در حال حاضر حدود 44000 اتومبیل برای فروش در 15 مایلی وست مینستر (معادل منطقه M25) تا Autotrader در حال حاضر وجود دارد که نمایانگر حدود 10٪ از بازار فعلی خودروهای دست دوم در انگلیس است. بر اساس سن آنها ، حدود 6،700 از این اتومبیل ها قبل از یورو 6 (تقریباً سال 2015 یا زودتر) و 2300 بنزین یا بیشتر بنزین قبل از یورو 4 (تقریباً سال 2006 یا زودتر) موتور دیزل هستند ، که می توان گفت تقریباً 20 درصد اتومبیل های دست دوم هزینه ULEZ را به خود جلب می کنند.

با برآورد 2.6 میلیون اتومبیل شخصی در لندن ، حدود نیم میلیون از این رو مقررات ULEZ را نقض می کنند. و اگر فکر می کنید مبالغ من شماتیک است ، طبق تخمین های TfL ، حدود 565،000 اتومبیل در لندن از استانداردهای ULEZ برخوردار نیستند.

باید استدلال های معتبری در مورد کیفیت پایین هوای لندن ارائه شود که خواستار گسترش ULEZ است ، همانطور که استدلال های موجهی برای رشد منطقه وجود دارد ، و مجازات ناعادلانه افرادی که از فرصت های اقتصادی پایین تری برخوردار هستند و احتمالاً اتومبیل های قدیمی تر را رانندگی می کنند بدون هیچ کاری با استانداردهای ULEZ مطابقت ندارد – اما این استدلال ها برای مقاله دیگری است.

نه ، چیزی که فکر نمی کنم بسیاری از مردم درک کرده باشند این است که چگونه گسترش ULEZ می تواند بر ارزش خودروهای دست دوم در لندن و فراتر از آن تأثیر بگذارد. به زودی ، از هر پنج اتومبیل ، برای ورود به یکی از پرجمعیت ترین مناطق کشور ، یک شبه روزانه 12.50 پوند هزینه می گیرند. همچنین اگر صاحبان آنها پرداخت یا فراموش نکنند که وارد منطقه بزرگ شده اند ، 80 تا 160 پوند جریمه نقدی در نظر گرفته شده است.

این پتانسیل را دارد که بسیاری از افراد را از خود بپرسند که آیا زمان آن رسیده است که اتومبیل خود را با استاندارد بهتر یورو برای چیزی جدیدتر ارتقا دهند. با فرض این که اتفاق بیفتد ، انتظار داشته باشید قبل از پایان سال تعداد زیادی از خودروهای دیزلی قدیمی و با جذابیت کمتر وارد بازار دست دوم شوند و قوانین عرضه و تقاضا احتمالاً هنگام ورود ارزش ها کاهش خواهند یافت.

برعکس ، اتومبیل های بنزینی دست دوم – که می توانند بسیار قدیمی تر از نمونه های دیزلی خود باشند و شارژ ULEZ را به خود جلب نمی کنند – این امکان را دارند که با توجه به افزایش قیمت ، بسیار بیشتر مورد جستجو قرار بگیرند.

من اقتصاددان نیستم اما می دانم که بازارها تقریباً به صورت ارگانیک نسبت به تغییر واکنش نشان می دهند و ممکن است به زودی شاهد ظهور تعداد زیادی از اتومبیل های دیزلی قدیمی به صورت ناگهانی در بازار خودروهای دست دوم باشیم. اگر این اتفاق بیفتد ، س willال این خواهد بود که آیا امواج ایجاد شده در اثر این ضربه در بخشنامه شمالی و جنوبی ، M25 ، مناطق خانگی یا خارج از آن متوقف می شوند؟

برای دیدن لیست بهترین اتومبیل های برقی ما در اینجا کلیک کنید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.