[ad_1]
چه تفاوتی یک دهه در این دنیای جسورانه جدید خودرو ایجاد می کند. اگر حدود 10 سال پیش کسی پیش بینی می کرد که یک هیوندای فروتن آئودی ، جگوار ، ولوو و دیگر شرکت های معتبر اتومبیل را از نظر محصولات نمایشگاه برتر کلاس برای سال 2021 شکست دهد ، از او به عنوان یک آماتور ماشین آب نبات ساده لوح یادداشت می شود.
چطور ممکن است یک شرکت جدید از یک کشور کوچک ، که شروع به تولید ماشین در شرق دور آسیا می کند ، سرانجام از احترام ، پیشکسوتان ، تولیدکنندگان اتومبیل از غرب دور ، که تقریباً همه چیز را می دانستند – یا حداقل فکر می کردند – جبران کند در مقرها و کارخانه های قدیمی خود کار می کنند؟
اما هیوندای این کار را انجام داده است: فقط از آئودی ، جگ و ولو پیشی گرفته است. تجهیزات کره جنوبی این شجاعت را داشتند که با غول آلمانی ، مورد علاقه انگلستان و سهام بزرگ سوئد – بدون توجه به تولیدکنندگان بی شمار دیگر ، که گفته می شود “بهتر” هستند ، مهمتر باشند. و همه آنها را کتک بزنید.
جوایز Auto Express New Car گواهی اثبات را ارائه می دهد. از بین رده های بیش از 20 کلاس ، آئودی ، جگ و ولوو هیچ بردی کسب نکردند. در همین حال ، این تیراندازی که یک هیوندای است ، پنج ضربه را به دست آورد. به اندازه کافی گفت؟ خوب ، نه کاملاً ، زیرا طراح مستقر در سئول و تولید کننده اتومبیل های بنزینی ، دیزلی ، هیبریدی ، LPG ، تمام برقی و هیدروژنی (به علاوه کلاهبرداری های حرکتی دیگر که در هوا و آب اجرا می شوند) نیز عنوان بزرگ Auto Express را به خود اختصاص داده است. از سال.
برای بیان این موضوع ، این برابر تیم فوتبال کره است که برزیل را در فینال جام جهانی شکست می دهد. یک راننده تاکسی کره ای با گلوله ای سریعتر از لویی همیلتون. یک بوکسور سبک بادبادک کره جنوبی تایسون فیوری را که تقریبا 2.5 برابر سنگین تر است ناک اوت کرد.
نه اینکه هیوندای تنها خارجی بود که پارس می زد ، گاز می گرفت ، کتک می زد و رقیبانش را در مراسم اکران و جوایز می خورد. از جمهوری چک ، Skoda (با دو پیروزی در کلاس ، یکی بیشتر از برند بزرگتر – اما نه بهتر – فولکس واگن) یکی دیگر از ستاره های عالی نمایش بود. ایتالیا (فیات) و اسپانیا (SEAT) برنده این دسته شدند. فرانسه حتی قوی تر بود – تا حدی به خاطر رنو و خواهر ورزشی آلپاین.
همانطور که اغلب اتفاق می افتد ، انگلیس با کمک مهربانانه بنتلی ، MINI و لندرور اضافه وزن پیدا کرد. اما ، مانند آئودی ، پورشه در جوایز به جایی نرسید ، BMW فقط با یک پیروزی در کلاس ناپدید شد و مرسدس با 3 قهرمانی بهترین آلمانی ها بود.
اتومبیل های آمریکایی از نبود آنها قابل توجه بودند ، در حالی که ژاپن توسط یاریس تویوتا نجات یافت. بدون این موشک به اندازه جیب ، سال 2021 می تواند برای تجارت خودرو ژاپن جذابیتی نداشته باشد. این مورد کره جنوبی همسایه نیست ، که به سختی در حال گرم شدن است ، با توجه به اینکه اخیراً جنگ از هم پاشیده است ، بنابراین خیلی دیرتر از ژاپن در بازی ماشین شروع شد.
منکر نیست: هیوندای در مخالفت با جوایز اتومبیل جدید کف را پاک کرد. و با ورود محصولات جدید جذاب از شرکت های خواهر آن ، هیوندای-کیا-جنسیس می تواند حتی قوی تر باشد زیرا سال آینده برای جوایز ما مبارزه می کند.
اگر انگلیس ، آلمان ، ژاپن ، ایالات متحده و سایر خودروسازان برجسته هنوز از تهدید فزاینده کره خیلی ترس ندارند ، باید خونین باشند.
برای مطالعه آخرین بررسی هیوندای Ioniq 5 تمام برقی ما اینجا کلیک کنید …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk