[ad_1]
Top Story این هفته توضیح می دهد که چگونه فولکس واگن هنوز برای توسعه نسخه مقرون به صرفه تر کارت شناسایی خود تلاش می کند. اتومبیل های برقی ، با یک SUV کوچک شروع می شود که تنها می تواند 17000 پوند هزینه داشته باشد قبل از هرگونه تخفیف یا کمک مالی برای پلاگین. بعید است که شما تا پایان سال 2025 به نمایندگی های فروش برسید. اما آیا حتی در این صورت ، آیا بریتانیا آماده این کار است؟
هفته گذشته ، کمیته انتخاب حمل و نقل به قانونگذاران در مورد احتمال ایجاد “نقاط سیاه” در مناطق دور افتاده کشور هشدار داد ، جایی که رانندگان ممکن است برای یافتن برق برای حرکت آنها تلاش کنند.
نکاتی که اخیراً بیان شد پل فیلپوت ، رئیس جمهور کیا بریتانیا ، هنگامی که او اخیراً با ما صحبت کرد. وی این وضعیت را “بحرانی” توصیف کرد ، زیرا ممنوعیت فروش خودروهای با موتورهای قابل اشتعال “فقط هشت سال و نیم است”.
فیلپوت به ما گفت: “وقتی شارژرهای M6 و M1 وجود داشته باشد ، همه چیز بسیار خوب است ، اما افرادی که می خواهند در شمال ولز خودروهای برقی بخرند و رانندگی کنند چطور؟ برای اطمینان از وجود شارژر کافی در بزرگراه های انگلستان نیز به حمایت دولت نیاز است.
ما فکر می کنیم او درست می گوید. هدف خودروسازان رسیدن به سال 2030 است ، اما فراوانی خودروهای برقی جدید – از جمله ، امیدوارم فولکس واگن و مقرون به صرفه تر – گواه پاسخ آنها است. مصرف کنندگان نیز آمادگی بیشتری دارند
برای در نظر گرفتن انتقال به تحرک کاملاً الکتریکی.
آنچه باقی می ماند زیرساخت است – و فیلپوت حق دارد ، و می گوید که تکیه بر شرکت های خصوصی کافی نخواهد بود. ما باید برای انقلابی در خودروهای برقی آماده شویم ، به همان روشی که دو دهه پیش مجبور به راه اندازی اینترنت شدیم. پهنای باند ناهموار ، که هنوز در چندین نقطه از کشور وجود دارد ، باید درسی باشد که چگونه قانون (و بله ، منابع مالی عمومی) همراه با نیروهای بازار مورد نیاز است تا اطمینان حاصل شود که کل انگلستان به حرکت خود ادامه می دهد.
راهنمای کامل ما برای شارژ خودروهای برقی در انگلستان را اینجا ببینید …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk