[ad_1]
کد بزرگراه باید دچار شوک بزرگی شود که عابران پیاده و دوچرخه سواران را در بسیاری از شرایط مهم نسبت به اتومبیل ها و سایر وسایل نقلیه اولویت می دهد.
در حال حاضر ، عابران پیاده برتری نسبت به اتومبیل ها تنها در صورتی دارند که در حال عبور از جاده ای هستند که خودرو در آن می چرخد. کد به روز شده اولویت را برای عابرین پیاده که منتظر عبور هستند می گذارد و وسایل نقلیه را مجبور به توقف می کند تا آنها را رها کنند.
وزارت حمل و نقل (DfT) همچنین پیشنهاد می کند “سلسله مراتبی از کاربران جاده” معرفی شود ، که هدف آن این است که “اطمینان حاصل شود که کسانی که می توانند بیشترین خسارت را وارد کنند بیشترین مسئولیت را برای کاهش خطر یا تهدیدی که ممکن است برای دیگران ایجاد کنند ، داشته باشند. ”
در صورت ادامه تغییرات ، حقوق دوچرخه سواران نیز بیشتر می شود و به آنها این امکان را می دهد که در جاده های فرعی منتظر گردش به چپ باشند و همچنین می توانند از وسایل نقلیه ای که در جاده های اصلی متوقف شده و منتظر بپیچند به سمت راست سبقت بگیرند. مسافتها و سرعتها برای دوچرخه سواران و اسبها نیز تجویز و مشخص می شود.
تغییرات پیشنهادی در کد بزرگراه با هدف ایمن سازی پیاده روی و دوچرخه سواری با ایمن کردن زندگی در جاده برای آنها تشویق می شود و پس از مشورت با آنها آمد. برخی از پاسخ دهندگان در طول فرآیند مشاوره ابراز نگرانی کردند که برخی از تغییرات در قوانین ممکن است در برخی شرایط خطرات را افزایش دهد ، زیرا دوچرخه سواران و عابران پیاده هنگام احتمالی رانندگان ، به عنوان مثال ، یا می خواهند از جاده ها عبور کنند ، خطرات بیشتری را تحمل می کنند.
DfT می گوید: “هر گونه تغییر پیشنهادی را برای ارزیابی تغییرات مورد نیاز در فرمول پیشنهادی برای در نظر گرفتن نظرات معتبر مورد بررسی قرار دهید” ، پس از آن کد به روز شده بزرگراه منتشر می شود.
اکنون قیمت واقعی محله های کم تردد را بررسی کنید …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk