[ad_1]
بر اساس قانون برابری انگلستان در سال 2010 ، تبعیض علیه افراد دارای معلولیت غیرقانونی است. بنابراین ، چرا بسیاری از شرکتها و سازمانهای درگیر در نصب زیرساخت های جدید خودروهای برقی این مسئولیت را نادیده می گیرند؟
این که آیا شما در حال بررسی امکانات ارائه شده توسط شبکه های شارژ ملی ، خرده فروشان ، تأمین کنندگان پارکینگ خودرو یا مقامات محلی هستید ، تصویر یکسان است. شکست سیستماتیک در پیش بینی نیازهای افراد دارای معلولیت هنگام نصب زیرساخت شارژ وجود دارد و هیچ مقررات دولتی برای تضمین برآورده شدن نیازهای افراد دارای معلولیت وجود ندارد.
ما با تعدادی از موسسات خیریه و حمل و نقل صحبت کرده ایم ، که همه آنها تصویر مبهمی از وضعیت فعلی بخش خودروهای برقی از نظر دسترسی ارائه می دهند و به ضرورت فوری اقدام اشاره می کنند تا 14 میلیون معلول در انگلستان عقب نماند.
برای درک مشکل ، ما موسسه خیریه Disabled Motoring UK را برای ممیزی ایستگاه های شارژ عمومی در برایتون و هوو همراهی کردیم. تیم حسابرسی طیف وسیعی از چالش های پیش روی رانندگان معلول را با استفاده از شارژرهای برایتون (با بودجه دولتی) ، از خلیج های بسیار کوچک برای تخلیه ویلچرها ، مسدود شدن پیاده روهای باریک و عدم کاهش محدودیت ها ، که نزدیک شدن به شارژ را دشوار می کند ، برجسته کرد. تجهیزات ، حتی در صورت امکان تخلیه.
خود شارژرها اغلب بسیار بلند بودند به طوری که صفحه نمایش را نمی توان از حالت نشسته به وضوح دید ، در حالی که سوکت ها و کابل های شارژ معمولاً بالا نصب شده اند و برداشتن آنها دشوار است. این امر جدا از مشکلات رایج پریزها و پریزهای CHAdeMO و CCS نصب شده بر روی وسایل نقلیه برقی است ، که رسیدگی به آنها دشوار است ، به ویژه هنگامی که به کابل های سنگین و دست و پا وصل شده و قبل از اینکه تیم به مسائل مربوط به نورپردازی مناسب ، پشتیبانی صوتی و تصویری صوتی برسد. علائم
برایتون ، همراه با برخی دیگر از مقامات محلی ، در حال بررسی تعهدات دسترسی خود هستند. پل ریچاردسون ، که پروژه های شارژ خودروهای برقی شهر را مدیریت می کند و از حسابرسان بریتانیایی برای افراد دارای معلولیت دعوت کرد تا تاسیسات آن را بررسی کنند ، گفت: مناقصه های آینده شامل اطلاعات مختصری در مورد دسترسی است که تأمین کنندگان و نصب کنندگان باید به آنها پاسخ دهند.
استانداردهای موسسه استانداردسازی بریتانیا (BSI) برای در دسترس بودن نقاط شارژ در حال توسعه است ، اگرچه پس از یک سال و حتی هنگام رسیدن آنها ، هیچ چارچوب قانونی برای اطمینان از نصب شارژرهای دسترسی تأیید شده توسط BSI در سیستم وجود ندارد. شماره مورد نیاز
وزارت حمل و نقل گفت: “ما به دنبال نظرات در مورد تصویب قدرت تعیین استانداردهای دسترسی در نقاط شارژ عمومی در بریتانیا به عنوان بخشی از بازنگری نظارتی در مورد آینده حمل و نقل هستیم.” در همین حال ، این صنعت با نصب شارژرهای جدید با سرعت هزاران نفر در سال رقابت می کند.
در انتظار تصویب قانون ، چشم انداز شبکه رو به رشد مالیات های عمومی در انگلستان به دست سازمان های تجاری ، نگرانی جدی برای حقوق افراد دارای معلولیت در انگلستان است.
فضیلت هادی ، مدیر سیاست خیریه می گوید: “نصب ایستگاه های شارژ خودروهای برقی خدمات ارائه می دهد و به همین ترتیب تحت قانون برابری قرار می گیرد ، که ارائه دهندگان خدمات را ملزم به پیش بینی نیازهای مشتریان دارای معلولیت می کند.”
“نقاط شارژ باید برای استفاده کنندگان از صندلی چرخدار ، کسانی که مشکل مهارت دارند و افراد دارای معلولیت حسی قابل دسترسی است. کسانی که بدون در نظر گرفتن تعهدات خود بر اساس قانون برابری ، نقاط شارژ را معرفی می کنند ، قانون را نقض می کنند. دولت باید برای جلوگیری از نصب هزاران نقطه شارژ غیرقابل دسترسی اقدام فوری انجام دهد. نادیده گرفتن نیازهای رانندگان دارای معلولیت بسیار شوکه کننده است. ساعت را عقب می گذارد. “
هلن دلفین MBE عضو کمیته مشورتی حمل و نقل برای افراد دارای معلولیت است ، نهادی قانونی که به دولت در مورد نیازهای حمل و نقل رانندگان دارای معلولیت مشاوره می دهد. او می گوید که گام هایی را در جهت دسترسی برداشته است ، اما پیشرفت دردناک کند است.
او می گوید: “من سالهاست که بحث زیرساخت مقرون به صرفه برای شارژ خودروهای برقی را با وزیران مطرح می کنم.” “همه چیز خیلی کند پیش می رود ، اینها گام های کودکانه است. بهش عادت می کنی.
گراهام فاتر ، مدیرعامل معلولین موتورینگ انگلستان به سادگی می گوید که منتظر وقوع فاجعه است. وی گفت: “قانون به وضوح بیان می کند که تبعیض در ارائه کالا و خدمات غیرقانونی است و اکنون باید تغییرات زیادی ایجاد شود.” در غیر این صورت ، هزینه های زیادی برای تعمیر مشکلات در آینده هزینه خواهد شد ، زیرا وقتی رانندگان دارای معلولیت قانونی بودن بسیاری از این تاسیسات را در دادگاه ها به چالش می کشند ، بدون شک برنده خواهند شد. “
چیزی که ما می خواهیم
- تهیه فوری مکان های قابل دسترسی برای شارژ خودروهای برقی.
- مقررات دولت در مورد حداقل تعداد.
- شرکتها به تعهد قانون برابری 2010 عمل می کنند.
- بیشتر مردم در مورد مقرون به صرفه بودن EV صحبت می کنند.
آنچه پیدا کردیم
گراهام فاتر ، مدیر اجرایی افراد دارای معلولیت در انگلستان
“اگر افراد دارای معلولیت از کسانی که شارژر ارائه می دهند شکایت کنند ، مطمئناً برنده خواهند شد.”
آلن نورتون ، انگلستان دارای معلولیت
“من ناامید شده ام ، بنابراین کار کمی انجام شده است. همه باید به صفحه طراحی برگردند و اکنون ما به مقررات دولتی نیاز داریم. “
کریس گرلینگ ، اتومبیل نامعتبر در انگلستان
“مبلغی که باید انجام دهیم من را نگران می کند. در حال حاضر ، این موارد حتی برای رانندگان بدون معلولیت مناسب نیست. “
پل ریچاردسون ، برایتون و هوو شورای
امیدواریم استانداردهای جدید ما کمبود قوانین دولتی در زمینه شارژ خودروهای برقی را جبران کند. “
واکنش: آنچه شبکه شارژ می گوید
ما از پنج ارائه دهنده برجسته خواستیم که تعداد پارکینگ های موجود در شبکه های شارژ آنها “با یک نشان آبی قابل دسترسی” است. اکثر آنها نتوانستند اطلاعات درخواستی را ارائه دهند ، اما دیدگاه خود را برای انجام کارهای بیشتر به اشتراک گذاشتند.
BP Pulse
“ما با DfT ، Motability و دیگران برای شناسایی چالش های فعلی و با BSI بر روی استانداردهای دسترسی به نقطه شارژ کار می کنیم. ما تعدادی محفظه قابل دسترسی در شبکه خود داریم ، از جمله حداقل یک محفظه قابل دسترسی در هر کجا که شارژرهای فوق سریع BP (40 سایت در حال رشد است) داریم ، و یک تیم قابلیت دسترسی ایجاد کرده ایم تا بر این مسائل تمرکز کند. ”
نصب شده است
- 600 شارژر ، به علاوه برنامه هایی برای 5000 دستگاه تا سال 2024/5
“ما می دانیم که به عنوان یک صنعت ما باید تلاش بیشتری برای استقرار رانندگان کم توان انجام دهیم. من غالباً مستقیماً در مورد این مسائل با مشتریان صحبت می کنم و ما متعهد به Motability هستیم تا چالش هایی را که رانندگانی که هنگام شارژ اتومبیل خود نیاز به دسترسی دارند ، درک کنیم. ما می دانیم که باید بیشتر کار کرد تا استفاده از خودروهای برقی تا حد امکان آسان و فراگیر شود. (آدریان کین ، مدیرعامل)
Pod Point
بیش از 5200 شارژر
“ما داده ها را در مورد تعداد ایستگاه های شارژ خود که به محل های قابل دسترسی سرویس می دهند ذخیره نمی کنیم. Pod Point در حال حاضر با این صنعت همکاری می کند تا بهترین شیوه ها را برای تأمین زیرساخت شارژ مقرون به صرفه ایجاد کند ، در حالی که با میزبان های شارژ (که صاحب شارژرها هستند) و شرکای خود کار می کند. در این فرایند ارائه قسمت خاصی از نقاط شارژ به ویژه برای کاربران دارای معلولیت در نظر گرفته می شود. “
اوسپری
- 450 شارژر به علاوه برنامه ای برای 2000 شارژر تا سال 2024.
“اکثر سایت های شارژ که Osprey نصب کرده است در پارکینگ های موجود هستند که متعلق به خرده فروشان یا صاحبخانه های محلی است و از آنها استفاده می شود ، بنابراین ما اغلب می توانیم از طریق طراحی سایت موجود ، به داشتن قسمت های شارژ کاملاً سازگار با BSI محدود شویم. نیاز به وضوح قانون در مورد حداقل استانداردها برای محفظه های جدید شارژ خودروهای برقی وجود دارد ، به طوری که مقامات محلی و صاحبخانه های خصوصی درک کنند که هنگام استقرار وسایل نقلیه برقی ، باید مقدار مورد نیاز را آزاد کنند. و فضا “
تسلا
او دعوت ما را برای اظهارنظر رد کرد.
نمای تحرک
Mobility سالانه 222000 خودرو را در چرخه تعویض سه ساله در اختیار رانندگان معلول قرار می دهد و می گوید شش درصد از مشتریان در حال حاضر خودروهای برقی جدید انتخاب می کنند. با این حال ، اگر مشکل شارژ مقرون به صرفه حل نشود ، این یکی از عواملی است که می تواند باعث رها شدن مصرف کنندگان معلول شود.
کاترین ماریس ، سرپرست نوآوری حمل و نقل گفت: “مطالعه ما نشان داد که تا سال 2035 ، تا 1.35 میلیون نفر از معلولان به طور کامل یا تا حدی به زیرساخت های شارژ عمومی وابسته خواهند بود ، اما برای رفع نیازهای آنها طراحی نشده است.”
“با نزدیک شدن به ممنوعیت فروش خودروهای بنزینی و دیزلی جدید در سال 2030 ، ضروری است که افراد دارای معلولیت در رقابت برای نصب زیرساخت های سوخت گیری بریتانیا عقب نمانند. کار برای اطمینان از استانداردهای دسترسی بسیار حیاتی است ، زیرا بازار شارژ سریع در حال رشد به این معنی است که بسیاری از اپراتورها می توانند طرح ها و زیرساخت ها را برای سالها بدون در نظر گرفتن دسترسی افراد معلول قفل کنند.
وی افزود: “ما با دولت ، صنعت ، موسسات خیریه و از همه مهمتر افراد دارای معلولیت کار می کنیم و بر تغییرات عملی تمرکز می کنیم که باعث می شود افراد معلول با استفاده از برق در انگلیس رها نشوند. ما از موسسه استاندارد بریتانیا (BSI) برای توسعه استانداردهای دسترسی برای نقاط شارژ خودروهای برقی در سراسر کشور حمایت کرده ایم و با Designability در حال انجام تحقیقات مصرف کننده هستیم تا اطمینان حاصل شود که استانداردها نیازهای مصرف کنندگان معلول را پوشش می دهند. ”
برای ملاحظه مطالب بیشتر در مورد شبکه شارژ خودروهای برقی بریتانیا اینجا را کلیک کنید …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk