[ad_1]
بسته بندی بالاخره از سری جدید BMW 2 Active Tourer خارج شد. این جدیدترین نسخه MPV ممتاز این برند است و برای ترکیب با مرسدس به عنوان کلاس B طراحی شده است. برای این مدل نسل دوم ، Active Tourer دارای معماری جدید و جدیدترین فناوری داخلی BMW با درایوهای پلاگین هیبریدی است.
ظاهر بلافاصله آشنا است ، با یک پایه MPV جمع و جور و شباهت بسیار زیادی با Active Tourer قبلی. با این حال ، ماکت های مدرن BMW راه خود را در طراحی پیدا کرده اند ، مانند مشبک های بزرگ کلیه و شلیک به طرف بالا به طرفین.
با این حال ، طراحی آن کمتر از ب ام و های مدرن مدرن است ، با سپر جلو تمیز و ساده ، سطح صاف و یک جفت چراغ عقب ساده و باریک ، بدون هیچگونه لوله خروجی قابل مشاهده از عقب. هنگامی که سال آینده به فروش می رسد ، Active Tourer در 11 لاک مختلف موجود خواهد بود.
خودروی جدید از هر نظر بزرگتر از مدل قبلی خود است. طول آن 32 میلی متر بیشتر از قبل است و عرض آن 24 میلی متر افزایش یافته است. خط سقف نیز 21 میلی متر بالاتر است و بی ام و ادعا می کند که فضای شانه ها ، ارتفاع سر و فضای پا را در مقایسه با مدل قبلی افزایش می دهد. عرض مسیر جلو و عقب به ترتیب 25 میلی متر و 26 میلی متر افزایش یافته است که باید ثبات رانندگی را بهبود بخشد.
برای جبران افزایش سایز ، بی ام و از تعدادی اقدام کاهش وزن مانند تکیه گاه های پلاستیکی سبک وزن ، چرخ های فرفورژه و روکش آلومینیومی استفاده می کند که طبق نام تجاری مزایای ایمنی و سفتی را ارائه می دهد.
طراحی ساده و جدید نیز در یک تونل باد بهینه شده است تا کشش آیرودینامیکی را به حداقل برساند. در جلوپنجره های جلو از دریچه های هوای فعال استفاده می شود که برای کاهش مقاومت هوا بسته می شوند و کف خودرو تقریباً کاملاً آب بندی شده است. در نتیجه ضریب درگ 0.26 cd و کاهش نویز باد در مقایسه با سری 2 فعال قبلی Tourer کاهش می یابد.
در داخل ، مدل جدید از زبان جدیدی در طراحی داخلی استفاده می کند که با BMW iX EV و همچنین فناوری سرگرمی و سرگرمی این خودرو آغاز به کار کرد. داشبورد تزیین شده با چرم از شیشه جلو پایین می آید و تقریباً فاقد دکمه است و در عوض رادیو و کنترل های درایو بر روی یک کنسول مرکزی شناور ، در کنار یک گیربکس جدید دنده قرار دارد. پنج گزینه تریم داخلی از جمله چوب آلومینیومی و منافذ باز موجود است.
صندلی های جدید پشتیبانی بهبود یافته و راحتی در مسافت های طولانی را ارائه می دهند ، در حالی که اتصال دهنده های عقب ISOFIX در دو صندلی بیرونی ادغام شده اند. صندلی های عقب را می توان در صورت تقسیم 40:20:40 تا کرد و 13 سانتیمتر به جلو یا عقب حرکت کرد. همچنین می توان زاویه پشتی را تنظیم کرد تا ظرفیت صندوق عقب 90 لیتر افزایش یابد.
فضای چمدان از 415 لیتر برای مدل های بنزینی تا 470 لیتر برای خودروهای دیزلی ، با حداکثر ظرفیت 1405 لیتر و 1455 لیتر به ترتیب ، با صندلی های عقب تاشو متغیر است. این میزان برای پلاگین هیبرید سری 2 Active Tourers به 1370 لیتر کاهش می یابد. درب عقب اتوماتیک در همه مدلها استاندارد است و باز و بسته شدن دست برای خودروهای مجهز به Comfort Access در دسترس است. سانروف پانوراما و استریو Harmon Kardon با 12 بلندگو نیز می توانند انتخاب شوند.
MPV جدید همچنین دارای طراحی جدید فرمان با دکمه های کمتر و جعبه مرکزی گوشه است. عملکردهای اصلی داخلی به سیستم iDrive 8 ب ام و منتقل شده است که ابتدا با موتور احتراق Active Tourer بر روی BMW نصب شده است. این دوربین داشبورد دیجیتالی 10.25 اینچی و صفحه لمسی 10.7 اینچی زیر یک صفحه شیشه ای منحنی را ترکیب می کند و از ویژگی های آن می توان به دوربین پارک 360 درجه ، دستیار صوتی Hey BMW ، اتصال بی سیم به تلفن هوشمند و ناوبری واقعیت افزوده اشاره کرد. سیستم.
سری جدید Active Tourer هنگام عرضه ، با سه موتور انتخابی – دو بنزینی و یک دیزلی – در دسترس است. هر دو واحد بنزینی مجهز به فناوری ترکیبی نرم ، در قالب یک استارت ژنراتور 48 ولت هستند که قدرت را 19 اسب بخار افزایش می دهد. و بهبود کارایی
220i مقرون به صرفه ترین قیمت با 30265 پوند است و 168 اسب بخار قدرت تولید می کند. از موتور 1.5 سیلندر 1.5 لیتری خود استفاده می کند. راندمان اعلام شده 47.9 مگاپیکسل با 133 گرم در کیلومتر CO2 است. 223i از موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر استفاده می کند که 215 اسب بخار قدرت دارد و 47.1 مگاپیکسل و 137 گرم در کیلومتر CO2 تولید می کند. از زمان عرضه ، 223i گران ترین Active Tourer در فروش خواهد بود و قیمت آن از 32،715 پوند شروع می شود.
تنها نسخه دیزلی آن به شکل 218d موجود است که کارآمدترین مدل در محدوده 31820 پوند است. از موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر با قدرت 148 اسب بخار استفاده می کند و مصرف سوخت آن 58.9 مایل در هر گالن است. میزان انتشار دی اکسید کربن نیز پایین ترین میزان از این سه گانه است – 125 گرم در کیلومتر. همه سری 2 Active Tourers مجهز به گیربکس هفت سرعته اتوماتیک با کلاچ دوگانه هستند.
علاوه بر این گزینه ها ، بی ام و در تابستان 2022 دو هیبرید پلاگین به مجموعه اضافه می کند که هر دو مجهز به سیستم چهار چرخ محرک هستند. نسخه های PHEV از موتورهای eDrive برقی نسل پنجم ب ام و برای حرکت چرخ های عقب و موتور سه سیلندر بنزینی که چرخ های جلو را به حرکت در می آورد ، استفاده خواهند کرد. 225e xDrive Active Tourer 242 اسب بخار قدرت دارد و 230e برتر 322 اسب بخار قدرت دارد.
حداکثر ظرفیت شارژ برای هر دو مدل 7.4 کیلو وات است که در هنگام استفاده از پریز خانگی امکان شارژ کامل را در 2.5 ساعت یا کمی کمتر از 8 ساعت فراهم می کند. هر ترکیبی می تواند تنها در چرخه WLTP به 50 مایل برق برسد.
تجهیزات جدید Active Tourer سه طرفه است و دارای مشخصات Sport ، Luxury و M Sport است. مدلهای اسپرت مجهز به چراغهای جلو LED ، تریم بیرونی Shadowline و رینگهای آلیاژی 17 اینچی هستند-اقلام بزرگتر 18 یا 19 اینچی اختیاری خواهند بود. در داخل ، سطح ابتدایی Active Tourer صندلی های اسپرت استاندارد آنتراسیت را به همراه دوربین عقب و کنترل فاصله پارکینگ دریافت می کند.
انواع لوکس دارای طراحی جایگزین چرخ های 17 اینچی با تزئینات بیرونی آلومینیومی ، روکش چرم Vernasca و صندلی های جلو گرم شونده هستند. خودروهای برد وسیع M Sport دارای سپر جلو بازطراحی شده ، تهاجمی تر ، آلیاژهای 18 اینچی بزرگتر ، چراغ های جلوی LED تطبیقی و آینه های تاشو درب هستند.
در داخل ، اسپرت ترین Active Tourer نیز شامل صندلی های چرمی مصنوعی Alcantara و Sensatec و یک پد شارژ تلفن هوشمند بی سیم و همچنین Comfort Access و یک صفحه ابزار لوکس است. همچنین لنت های مشکی ، پدال های M و طراحی جدید فرمان M – با اهرم هایی برای تعویض دنده ها موجود است.
M Sport همچنین به سیستم تعلیق M Sport مجهز شده است که 15 میلی متر در ارتفاع سواری ، کمک فنرهای قابل تنظیم و قفسه فرمان سریعتر را فراهم می کند. حالت های مختلف درایو را می توان از طریق منوی iDrive My Modes انتخاب کرد ، با تنظیمات کارآمد ، ورزشی یا شخصی.
از دیگر ویژگی های جدید می توان به سیستم دوربین داخلی اشاره کرد که به کاربر اجازه می دهد هنگام رانندگی عکس بگیرد یا از راه دور کیف داخلی یا سایر وسایل را از طریق برنامه تلفن هوشمند BMW بررسی کند. این برنامه همچنین به کاربران iPhone اجازه می دهد تا از طریق تلفن هوشمند خود به عنوان کلید از طریق فناوری NFC ، از طریق گزینه Digital Key Plus BMW استفاده کنند. این برند همچنین نوید بهبود نرم افزار و عملکرد از طریق به روز رسانی بی سیم را می دهد.
سری 2 جدید Active Tourer مجهز به بزرگترین طیف وسیعی از سیستم های کمک راننده در BMW جمع و جور است که توسط حسگرهای راداری که در جلوپنجره جدید کلیه جدید فعال شده است ، فعال می شود. این سیستم ها شامل کروز کنترل تطبیقی با قابلیت توقف و ضربه ، ترمز اضطراری خودکار و دستیار اختیاری حفظ و حفظ خط است که به رانندگان کمک می کند از طریق تنظیم دقیق فرمان در خط بمانند. از جدیدترین دستیار پارک بی ام و می توان برای ورود یا خروج از پارکینگ ها با شتاب ، ترمز و تعویض دنده اتوماتیک استفاده کرد.
نسخه بریتانیایی سری 2 جدید Active Tourer برای مارس سال آینده برنامه ریزی شده است و اولین تحویل ها نیز در پی خواهد بود.
آیا از دیدن بی ام و سری 2 Active Tourer جدید هیجان زده هستید؟ نظرات خود را پایین صفحه با ما درمیان بگذارید …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk