[ad_1]
استراتژی برقیسازی سیتروئن در حال قویتر شدن است و این شرکت فرانسوی در حال ارتقاء برد الکتریکی بسیار گسترده خود با این خودروی تجاری e-Berlingo Van است.
وانت جدید سیتروئن e-Berlingo در حال حاضر در بریتانیا قابل سفارش است و قیمت آن از 31302 پوند شروع می شود که شامل 3000 پوند کمک مالی دولتی برای وانت های دولتی می شود. نسخه جدید این خودرو تجاری به این معنی است که سیتروئن برندهای ون بی عیب و نقص مانند فورد و مرسدس بنز را شکست داده است، زیرا قبلاً در هر سه بخش اصلی ون دارای یک پیشنهاد الکتریکی کاملاً الکتریکی است و e-Berlingo به e-Send سایز متوسط می پیوندد. و بزرگترین رله الکترونیکی.
با این حال، شایان ذکر است که مدل جدید الکتریکی تنها در دو گرانترین مشخصات این برند – کیتهای ارزانتر X Pro و Worker Pro فقط با موتور دیزلی موجود است.
تجهیزات استاندارد ارزانترین e-Berlingo Enterprise Pro شامل چرخهای فولادی 16 اینچی، چراغهای جلوی خودکار، چراغهای مه شکن جلو و آینههای تاشو برقی است. همچنین تجهیزات ایمنی مناسبی از جمله سنسورهای پارک عقب، کروز کنترل، محدود کننده سرعت و سیستم هشدار وجود دارد.
در داخل، خریداران تهویه مطبوع، چندین خروجی USB و چندین جیب ذخیره سازی، از جمله یک قفسه بالای شیشه جلو و سطل های درب به اندازه کافی بزرگ برای قرار دادن بطری های آب 1.5 لیتری دریافت می کنند. همچنین دارای صفحه نمایش هشت اینچی برای اطلاعات و سرگرمی با Apple CarPlay و Android Auto است.
قیمت مدل Driver Pro از 33240 پوند شروع می شود. بهروزرسانیهای Enterprise Pro شامل رینگهای آلیاژی 16 اینچی مشکی، سپرها و تزئینات بیرونی در رنگ بدنه، برفپاککن اتوماتیک شیشه جلو و کاهش صدای بیشتر برای کابین است.
سطح تجهیزات همچنین یک داشبورد دیجیتال 10 اینچی، سنسورهای پارک جلو و عقب و یک اشتراک سه ساله برای به روز رسانی خدمات مکان یابی ترافیک زنده و دوربین سرعت سیتروئن را اضافه می کند. همچنین یک آینه دید عقب دیجیتال وجود دارد که کانال های دوربین های نصب شده در عقب و سمت سرنشین وانت را دریافت می کند.
سیتروئن انواع مختلفی از e-Berlingo را به فروش میرساند که با یک مدل فاصله محوری توسعهیافته شروع میشود که 350 میلیمتر به طول کلی وانت و 1440 پوند به قیمت اولیه آن اضافه میکند. همچنین مدل Crew Van (با قیمت 34122 پوند) وجود دارد که دارای سه صندلی اضافی در عقب و درهای کشویی لعابدار است. هر دو گزینه فقط در مشخصات سیتروئن Enterprise Pro موجود هستند.
سیتروئن e-Berlingo جدید 2021: پلت فرم و واحد محرک
مانند برلینگوی دیزلی، e-Berlingo تمام الکتریکی بر پایه پلت فرم EMP2 Stellantis ساخته شده است، اگرچه مخزن سوخت و موتور احتراق داخلی با یک باتری 50 کیلووات ساعتی و یک موتور الکتریکی 134 اسب بخاری جایگزین شده است.
سیتروئن می گوید پیشرانه الکتریکی به برلینگو حداکثر سرعت 81 مایل در ساعت و حداکثر مسافت پیموده شده 171 مایل را می دهد. زمان شارژ نیز معقول است – هنگامی که به یک شارژر سریع 100 کیلوواتی DC متصل می شود، باتری را می توان در حدود 30 دقیقه با 80 درصد شارژ کرد، در حالی که شارژ کامل با یک جعبه دیواری 11 کیلوواتی به راحتی یک شبه قابل دستیابی است.
از آنجایی که بدنه ون برقی به رنگ سفید مشابه نمونه دیزلی است و حداکثر گشتاور موتور آن 260 نیوتن متر است، e-Berlingo همان بار 800 کیلوگرمی و ظرفیت یدک کشی یک تنی را حفظ می کند. حجم عقب نیز یکسان است – 3.3 متر مکعب برای مدل استاندارد با فاصله بین دو محور و 3.8 متر مکعب برای نوع XL.
سیتروئن چندین ویژگی ایمنی نیز اضافه کرده است، از جمله یک نشانگر اضافه بار که در صورت بارگیری وزن بیشتر از وزنی که برای حمل طراحی شده است، به راننده هشدار می دهد.
فناوریهای زیادی وجود دارد که سیتروئن از طیف خودروهای خود مشتق کرده است، مانند ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر منطقه مرده و کنترل پایداری تریلر، که از برنامه پایداری ون برای کمک به شما در بازیابی کنترل تریلر استفاده میکند.
حالا کلیک کنید اینجا برای خواندن بررسی ما از Citroen e-Berlingo Van جدید …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk