[ad_1]
78 درصد از رانندگان در بریتانیا تمایلی به فناوری غیرضروری در خودروهای جدید خود ندارند، در حالی که یک سوم از صاحبان خودرو تنها از 25 درصد از ویژگیهای موجود در خودروهای خود استفاده میکنند.
اینها عناوین نتایج این مطالعه است که توسط برند اقتصادی داچیا، متعلق به رنو، منتشر شده است. داده های منتشر شده همچنین نشان می دهد که 61 درصد از رانندگان در بریتانیا ترجیح می دهند برای این مجموعه از ویژگی های اضافی پولی نپردازند.
تحقیقات بیشتر نشان میدهد که 76 درصد از رانندگان بر این باورند که ماشینهای مملو از فناوری میتوانند به طور خطرناکی حواستان را پرت کنند، و 69 درصد معتقدند که این روزها فناوری در خودرو بسیار پیچیده است.
دادههای داچیا نشان میدهد که رانندگان جوان بین 25 تا 34 سال تمایل دارند از ویژگیهای فنی خود در خودرو حداکثر استفاده را ببرند، اما حتی کمتر از نیمی از ویژگیهای موجود را استفاده میکنند. به طور متوسط، رانندگان تنها از 40 درصد فناوری موجود استفاده میکنند، بنابراین ویژگیهای درجه یک مانند وایفای در خودرو یا پارک خودکار اغلب کاملاً بلااستفاده میمانند.
در حالی که داچیا با مدلهایی مانند ساندرو و داستر که مشخصات نسبتاً پایینی نسبت به رقبای گرانتر دارند، موفقیت زیادی در فروش داشته است، اما تحقیقات خود را به مالکان خودروهای خود محدود نکرده است – نتایج از یک نمونه ملی 2000 به دست آمده است. رانندگانی که سعی می کردند نظرات رانندگان را در کل بریتانیا منعکس کنند.
نظر شما در مورد تکنولوژی نصب شده در خودروهای مدرن چیست؟ آیا زیاد است؟ از چند تا از عملکردهای فنی ماشین خود استفاده می کنید؟
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk