[ad_1]
در آستانه گردهمایی COP26 در گلاسکو، ما نمی توانیم تنها کسانی باشیم که با ناامیدی فزاینده به بودجه پاییزی ریشی سوناک گوش می دهیم.
یک تغییر اساسی در حمل و نقل شخصی وجود دارد، به طوری که رانندگان می خواهند از فناوری بدون آلایندگی و وسایل نقلیه الکتریکی استفاده کنند، اما مالیات ها و مشوق های فعلی کاملاً به نفع ثروتمندان است.
چند نفر را می شناسید که دوست دارند به انقلاب EV بپیوندند اما توانایی پرداخت آن را ندارند؟ در همین حال، مشوق هایی در قالب کمک های بلاعوض برای افزودن ماژول ها از تولید خودروهای برقی سطح بالا و قیمت های بالا حمایت می کند و هزینه ها را با چند کوپن برای مالکانی که اکنون می توانند آنها را بخرند کاهش می دهد. به طور مشابه، کارمندان با حقوق بالا از معافیت های مالیاتی هنگفتی برای خودروهای برقی گران قیمت و برق معاف از مالیات برای رانندگی آنها بهره مند می شوند، در حالی که بیشتر رانندگان قرار است تعطیلی دیگر عوارض سوخت را جشن بگیرند. تسلیم، ریشی، تمام کشور می دانند که این دانه مدت ها پیش فشرده شده است.
Ora Cat 01 جدید یک خودروی برقی مقرون به صرفه است – سوپرمینی + 25000 پوند از چین – اما درس بزرگتری وجود دارد که باید از دوستانمان در آنجا آموخت. مشوقهای خودروهای برقی در چین به سمت سوئیچینگ انبوه واقعی است و به جای حمایت از تولید خودروهای الکتریکی لوکس فوقالعاده گران قیمت، سیاستهای دولت به رشد سریع بازار خودروهای برقی مقرونبهصرفه کمک کرده است، که بر اساس قیمت خودروهای ساده و مجهز ساخته شده است. فقط 5000 پوند
سیستم مالیات بر سوخت ما متناسب بود، زیرا رانندگان وسایل نقلیه لوکس از موتورهای بزرگتر بهره می بردند و بنابراین مالیات بیشتری بر پمپ ها می پرداختند. امروزه رانندگان خودروهای برقی گران قیمت تا بانک می خندند.
به نظر می رسد سیستم مالیاتی شکسته شده است و ما انتظار داریم که نارضایتی فزاینده ای از سیاست هایی که شیرین کننده ها را برای افراد ثروتمند درست می کند، افزایش یابد. زمان آن فرا رسیده است که دولت در مورد لغو عوارض سوخت به نفع قیمت گذاری جاده ها و سایر اقدامات عادلانه تر برای تسریع در آینده ای پایدارتر صحبت کند. هفته قبل از COP26 زمان خوبی برای شروع خواهد بود.
برای لیست ارزان ترین خودروهای الکتریکی برای فروش در بریتانیا اینجا را کلیک کنید …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk