رنو استرال جدید: برای اولین بار جاسوسان کاجار را جایگزین می کند

[ad_1]

معاون رنو برای SUV Kadjar، Austral، تنها چند ساعت پس از تایید نام خودروی جدید توسط برند فرانسوی، در حال آزمایش در لباس استتار مشاهده شد.

این مدل که رقیب خودروهایی مانند فورد کوگا، نیسان قشقایی و فولکس‌واگن تیگوان خواهد بود، انتظار می‌رود در نیمه دوم سال 2022 رونمایی شود. اگرچه این نمونه اولیه ترکیبی از استتار مخدوش و پوشش سیاه را به همراه دارد، اما می‌توانیم ببینیم که استرالیا چنین خواهد کرد. طراحی زیادی از هاچ بک برقی مگان E-Tech رنو الهام گرفته است. در واقع، جزئیاتی مانند چراغ‌های جلوی LED باریک و بلند، روکش جلویی تاشو و جلوی منحنی تقریباً یکسان هستند.

در نمای جانبی نمونه اولیه نیز می‌توانیم شکلی شبیه به درها و خط شانه‌ای که در مگان E-Tech وجود دارد، ببینیم. این گلخانه کوچکتر از گلخانه Kadjar است، اما بزرگتر از Megane E-Tech است که با موقعیت استرالیا به عنوان نسخه بالاتر و متقاطع مگان مطابقت دارد.

همچنین می‌توانیم ببینیم که اگر قرار است این نمونه اولیه بگذرد، جزئیاتی مانند دستگیره درهای E-Tech نباید تولید شود. به نظر می رسد قسمت عقب نمونه اولیه دارای نشان بزرگ رنو در مرکز درب عقب و همچنین یک خط پنجره شیبدار و یک سپر پایینی محکم است.

این برند می‌گوید نام جدید SUV «منشا فرانسوی سازنده را برجسته می‌کند و رنگ‌ها و گرمای نیمکره جنوبی را تداعی می‌کند».

این شاسی‌بلند 5 نفره 4.5 متری در بهار ظاهر می‌شود و تصاویر انحصاری ما نشان می‌دهند که ممکن است چه شکلی باشد، با الهام از مگان E-Tech Electric کوچکتر با عناصر سبک آن مانند چراغ‌های LED و نمای جلویی تیز و آیرودینامیک.

با این حال، Auto Express می‌داند که برخلاف مگان، رنو استرالیا موتورهای احتراق داخلی را حفظ خواهد کرد. استرالیا با پشتیبانی از آخرین پلت فرم CMF-C اتحاد رنو-نیسان – همان معماری مورد استفاده در نیسان قشقایی فعلی – نیاز به بهبودهای کاربردی و فضایی نسبت به Kadjar دارد.

منتظر نسخه ارتقا یافته موتور بنزینی توربو 1.3 TCe این شرکت با قدرت حدود 140 اسب بخار باشید. به لطف کاهش وزن قابل توجه پلت فرم جدید، کارایی و بهره وری در مقایسه با خودروی خروجی باید بهبود یابد.

رنو در حال پیشروی با فناوری هیبریدی در محدوده خود است و کراس اوور کوچکتر کپچر در قالب های خود بارگیری و پلاگین هیبریدی موجود است. همانند قشقایی، Austral نیز با سیستم‌های پیشرانه الکتریکی در دسترس است، با گزینه‌های E-Tech Hybrid و E-Tech Plug-in Hybrid در اصطبل رنو موجود است. دومی می تواند مسافت پیموده شده الکتریکی 30 مایل را ارائه دهد.

با راه اندازی جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی OpenR Link، منتظر یک تعمیر اساسی در داخل باشید. این راه‌اندازی که توسط Android Automotive پشتیبانی می‌شود، داشبورد 12.3 اینچی را با صفحه نمایش لمسی 12 اینچی ترکیب می‌کند.

برای بررسی ما از SUV الکتریکی جدید Renault Megane E-Tech اینجا را کلیک کنید …

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.