[ad_1]
پس از گزارش کاهش چهار ماهه ثبت نام خودروهای جدید، انجمن تولیدکنندگان و فروشندگان خودرو اعلام کرد که در نوامبر 1.7 درصد افزایش داشته است.
115706 خودروی جدید در ماه گذشته فروخته شد، اما SMMT افزایش نسبتاً کمی نسبت به رقم 2020 که به دلیل محاصره و بیماری همه گیر محدود شده بود، مشاهده نکرد.
مایک هاوس، مدیرعامل SMMT، گفت: «آنچه که به نظر میرسد عملکرد مثبتی داشته باشد، در تضاد با یک ضعف بزرگ در بازار است. تقاضا وجود دارد، با بسیاری از مدلهای جدید و بهطور فزایندهای برقی در بازار، اما کمبود جهانی نیمههادیها همچنان گریبانگیر تولید و در نتیجه ثبت نام خودروهای جدید است. این صنعت به طور خستگی ناپذیری برای غلبه بر این مشکلات و انجام سفارشات تلاش می کند، اما احتمالاً این قطعی در سال آینده ادامه خواهد داشت و نیاز مشتریان را برای ثبت سفارشات زودتر پیچیده می کند.
تقاضا برای خودروهای شارژی سریعتر از سایر بخشهای بازار در حال رشد است و خودروهای برقی با باتری (BEV) 18.8 درصد از فروش را به خود اختصاص دادهاند. این بیش از دو برابر ارزش BEV از سال 2021 است و با سهم 9.3 درصدی منتسب به هیبریدهای پلاگین (PHEV) و 9 درصد به هیبریدی های خود بارگیری می شود، به این معنی که بیش از یک چهارم خودروی جدید SMMT می گوید که بازار در حال حاضر برقی شده است.
بدن سازنده همچنان نگران سرعت استقرار شبکه شارژ مورد نیاز برای حفظ انتقال به مواد افزودنی است. تحلیل او نشان میدهد که تعداد خودروهایی که شارژر خیابانی دارند از ۱۱ خودرو در سال ۲۰۱۹ به ۱۶ خودرو در حال حاضر کاهش یافته است. این می گوید که در سال جاری به ازای هر 52 پلاگین جدید ثبت شده تنها یک شارژر خیابانی نصب شده است.
ادامه تسریع ثبت نام خودروهای برقی برای صنعت، مصرفکنندگان و محیطزیست خوب است، اما با سرعت زیرساختهای شارژ عمومی برای مقابله با این مشکل، ما نیاز به اقدام سریع و اهداف الزامآور برای شارژرهای عمومی داریم، بنابراین «همه میتوانند بخشی از آن باشند. هاوس گفت: انقلاب وسایل نقلیه الکتریکی، مهم نیست در کجا زندگی می کنند.
آیا به خرید یک خودروی برقی، بنزینی یا هیبریدی فکر می کنید؟ راهنمای خرید ما را بخوانید تا به شما در این راه کمک کند …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk