[ad_1]
رئیس مهندسی این شرکت تأیید کرد که هاچ بک تمام الکتریکی آینده از Alpine نسخه بهبود یافته رنو 5 متولد شده است که مجهز به موتور الکتریکی قدرتمندتری نسبت به کراس اوور جدید Megane EV است.
مارک نمادین اتومبیل های اسپرت باید تا اواسط این دهه به مدل های کاملا الکتریکی روی بیاورند – این مهم به این دلیل نیست که A110 موجود به مقدار کم تولید می شود تا هزینه به دست آوردن آن از طریق مقررات آلایندگی Euro7 توجیه شود. Alpine پیش از این دو تیزر برای سه مدل منتشر کرده است که “گاراژ رویایی” لقب گرفته است – یک SUV بزرگ با خط سقف کوپه تهاجمی ، یک خودروی اسپرت که باید با لوتوس ساخته شود و یک هاچ بک گرم و زیبا و عضلانی با اسپویل بزرگ. سقف.
ژیل لو بورن ، معاون اجرایی شرکت ، پس از آخرین ارائه رنو در مورد فناوری الکتریکی ، در گفتگو با رسانه های بین المللی ، نه تنها تأیید کرد که Alpine نسخه داغ 5 بد بو است ، بلکه همچنین از یک موتور 215 اسب بخاری در جلو استفاده می کند. .s بسته به وزن و دنده ، ضربه فوری واحد الکتریکی می تواند در مدت زمان حدود شش ثانیه زمان 0 تا 62 مایل در ساعت را فراهم کند.
لو بورن گفت: “یکی از گاراژهای رویایی مشتق R5 خواهد بود.” وی در پاسخ به این سال که آیا یک موتور الکتریکی قدرتمندتر از Megane E-Tech Electric آینده رنو می تواند در ساختار CMF-BEV جمع و جورتر قرار گیرد که زیربنای این پنج موتور باشد ، گفت: . با کوتاه کردن آن می توانیم نصب مشابهی داشته باشیم. ما مسیر را تنظیم خواهیم کرد ، زیرا این یک ظاهر اسپرت تر از R5 Alpine خواهد بود. “
لو بورگن اضافه کرد که SUV به احتمال زیاد از یک پیکربندی چند موتوره برای کمک به هندلینگ بیشتر برخوردار خواهد بود. “برای سیستم عامل CMF-EV ما موتور الکترونیکی را با قدرت 215 اسب بخار حفظ خواهیم کرد. در جلو ، “او گفت ،” و در عقب ما یک سورپرایز بزرگ داریم. ما می خواهیم بردار گشتاور را انجام دهیم ، تا کنترل و عملکرد واقعا شگفت انگیزی داشته باشیم – همانطور که می توانید تصور کنید ، برای Alpine. ما در حال کار بر روی آن هستیم “او گفت که” هیچ برنامه فعلی “برای ارائه چنین طرح بندی به هاچ بک داغ وجود ندارد.
احتمالاً R5 Alpine باتری بزرگتری خواهد داشت که در شاسی CMF-BEV – 52kWh و با برد 200 مایل شمال در دسترس خواهد بود. این شاسی به خودی خود باید عملکرد بیشتری داشته باشد ، احتمالاً پایه های MacPherson در قسمت جلو (CMF-BEV بسیاری از اجزای سازنده را با پلت فرم CMF-B ، که پایه Clio فعلی است ، مشترک است) و چند لینک در عقب ، ارائه می دهد.
در همین حال ، لو بورگن تأیید کرد که به کار خود با لوتوس در مورد خودروی اسپرت ادامه می دهد – در واقع جانشین A110 است – اما از ارائه جزئیات مشخص در مورد پیشرفت خودداری کرد. وی گفت: “شما باید دو نفر باشید تا رقص تانگو باشد ، بنابراین من در اینجا چیزی اعلام نخواهم کرد ،” اما پیشرفت بسیار خوبی دارد.
آیا می خواهید هیبرید Alpine A110 را در آینده ببینید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk