LEC یک تبدیل ارزان قیمت EV را برای مینی کلاسیک راه اندازی کرده است

[ad_1]

اتومبیل های الکتریکی لندن (LEC) کیت تبدیل الکتریکی جدیدی را برای مینی اصلی عرضه کرده است که به گفته وی یکی از مقرون به صرفه ترین کلاسیک های برقی موجود در بازار است. قیمت ها از 25000 پوند شروع می شوند ، بدون احتساب هزینه ماشین اهدای مالیات و مالیات های مربوطه ، و این قیمت را در مقایسه با سایر بازیگران بخش خودروهای کلاسیک برقی نسبتاً مقرون به صرفه می کند.

تبدیل LEC به Mini از یک بسته باتری جمع و جور 20 کیلووات ساعت استفاده می کند که هزینه ها را پایین نگه می دارد اما در شرایط رانندگی شهری بین 60 تا 70 مایل از برد ماشین می کاهد.

باتری استاندارد را می توان با واحدهای بزرگتر 25 کیلووات ساعت یا 33 کیلووات ساعت که به ترتیب دامنه ای تا 90 و 120 مایل را ارائه می دهند ، ارتقا داد.

قیمت ماشین 25 کیلووات ساعتی از 27000 پوند شروع می شود ، در حالی که مدل 33kWh از 30،000 پوند شروع می شود. LEC حتی یک باتری بزرگ 40 کیلووات ساعتی را به عنوان درخواست ویژه در خود نگه می دارد ، اگرچه این نسخه به دلیل بزرگ بودن قفس ها نیاز به برداشتن صندلی های عقب دارد .

برای استفاده حداکثر از سایز شبح اتومبیل (و صرفه جویی در فضای ذخیره سازی کوچک مینی) ، بسته باتری اسپلیت در زیر نیمکت عقب و در صندوق عقب نصب شده است. باتری ها از نیسان لیف های دست دوم بازیابی می شوند و می توانند با استفاده از هر نقطه شارژ نوع 1 یا نوع 2 و همچنین یک جعبه دیواری خانگی خصوصی یا دو شاخه سه پایه شارژ شوند.

در صورت اتصال به پلاگین سه پین ​​(و استفاده از شارژر استاندارد داخلی 3kW) ، شارژ کامل حدوداً شش ساعت طول می کشد. مینی برقی را به منبع تغذیه 7 کیلو وات متصل کنید و زمان شارژ حدوداً سه ساعت کاهش می یابد و هزینه آن فقط 5 پیپ در هر مایل است.

این موتور الکتریکی نیز توسط نسل قبلی نیسان لیف تولید می شود و همان جای موتور قدیمی سری A را در زیر کاپوت اشغال می کند.همچنین دارای قدرت مشابه 107 اسب بخار است. مانند Mk1 Leaf که تقریباً دو برابر مینی استاندارد به آن قدرت می دهد.

اگر عملکرد حتی بیشتر می خواهید و بودجه دارید ، LEC می تواند موتور را به واحد قدرتمندتر 148 اسب بخار ارتقا دهد. از نسل دوم نیسان لیف. باز هم ، با این حال ، سرویس فقط در صورت درخواست ویژه است.

LEC مدتی است که ماشین های کلاسیک را برق می زند. این شرکت قبلاً از سال 1969 نسخه های EV سری II لندرور ، موریس مینور و باند باگ را تولید کرده است.

Mini جدیدترین در این خط است و در واقع یک پیشنهاد نسبتاً مقرون به صرفه در مقایسه با سایر بازیکنان این فضا است.

نسخه کاملاً برقی MGB در RBW 108،000 پوند قیمت دارد ، در حالی که نسخه الکتریکی Lunaz در Mk1 Range Rover با جذابیت 245،000 پوند آغاز می شود. شما بابت ظرفیت زیاد باتری در هر دو خودرو هزینه می کنید ، زیرا MGB EV بین سفرهای دوشاخه 160 مایل مسافت را طی خواهد کرد. رنج روور برقی می تواند حدود 250 مایل را طی کند.

طی چهار سال آینده ، LEC لیست خود را با تبدیل کیت های Volkswagen Karmann Ghia ، Ford Anglia و Lincoln Continental Convertible ، تبدیل اتومبیل های کلاسیک خود را گسترش می دهد. تا سال 2025 ، این شرکت قصد دارد 1000 کارگاه تبدیل از کارگاه خود در لندن انجام دهد.

اکنون تمام اطلاعات مربوط به آن را بخوانید تبدیل Lunaz EV برای رنجروور اصلی

[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.