[ad_1]
MINI Countryman جدید با تغییرات عمده در سال 2023 با آپشن کامل EV و افزایش سایز وارد بازار خواهد شد. و جاسوسان ما برای اولین بار از S با عملکرد بالا در مقابل دوربین فیلمبرداری کردند.
استتار سنگین بیشتر طراحی کانتریمن را پنهان می کند، اما واضح است که کانتریمن بعدی به ترکیب سبک کلاسیک MINI با سبک SUV ادامه خواهد داد. قسمت جلویی گردتر از قبل است و سطح صاف تری نسبت به بینی بلوف کانتریمن در حال خروج دارد.
به نظر می رسد جلوپنجره دراز MINI با سوراخ های عمیق زیر سپر برای این نسخه اسپرت S باقی مانده است. با این حال، یکی از زمینه هایی که کانتریمن جدید از هاچ بک MINI منحرف می شود، چراغ های جلو هستند. به نظر میرسد این خودروی پیشتولید از مجموعهای از چراغهای LED زاویهدار مربعی بهره میبرد که آن را به عنوان شاسیبلند این برند متمایز میکند.
نمای جانبی با سایر MINI ها، با خط شانه بلند، گلخانه باریک و خطوط بدنه کم است. این مدل S مجموعهای از چرخهای آلیاژی دو رنگ با برش الماسی و رکابهای جانبی کشیده را برای حالت تهاجمیتر حمل میکند.
کانتریمن همچنان به طراحی سقف “شناور” خود ادامه می دهد که در مجموعه ای از رنگ های متضاد موجود خواهد بود. سقف با یک اسپویلر سقف شیبدار بر روی یک شیشه عقب نازک، با سپر عقب محدب عمیق که دارای مجموعه ای از چهار لوله اگزوز است – برای اولین بار برای MINI به پایان می رسد.
کانتریمن آینده به لطف معماری جدید BMW، بزرگتر از هر MINI دیگری در تاریخ این برند خواهد بود.
MINI SUV در کارخانه BMW در لایپزیگ، آلمان، بر روی همان پلت فرم FAAR به عنوان BMW X1 تولید خواهد شد. این به معنای افزایش قابل توجهی در اندازه در مقایسه با خودروی فعلی در سال 2023 خواهد بود. مدیر عامل MINI، Bernd Körber، در صحبت با Auto Express در سال گذشته گفت: “از نظر اندازه، ما در مورد افزایش نیمی در اندازه صحبت می کنیم. بخش برای Countryman، بنابراین در جهت [BMW] اندازه X1، اما با نسبت های MINI.
در زیر کاپوت، کانتریمن با مجموعه ای از موتورهای بنزینی و دیزلی در دسترس خواهد بود که احتمالاً با پسر عموی خود BMW مشترک خواهد بود. یک مدل کاملاً الکتریکی نیز در دست توسعه است، اگرچه دیگر نسخه هیبریدی با پلاگین وجود نخواهد داشت. وقتی از Bernd Körber در مورد PHEV سؤال شد، به ما گفت:
هنگامی که شما ماشین های الکتریکی بیش از 400 کیلومتر (250 مایل) دریافت می کنید، من نمی بینم که در کجا مورد استفاده وجود دارد. [for plug-in hybrids]. ما با MINI Electric می بینیم. اولین داده هایی که ما داریم، حداکثر رانندگی در روز 40 یا 50 کیلومتر (حدود 30 مایل) است، با استثنائات بسیار کمی. فکر میکنم وقتی EV را به محدوده خاصی برسانید، در مورد استفاده از MINI، بازار بزرگی برای PHEV نمیبینم.»
کانتریمن جدید بخشی از مدل های سه طبقه ای خواهد بود که شامل یک کراس اوور الکتریکی کوچکتر و یک هاچ MINI جدید می شود. کانورتیبل و کلابمن با ورود این برند به عصر تمام الکتریکی حذف خواهند شد.
جدیدترین هاچ MINI 2023 را اینجا ببینید…
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk