[ad_1]
Polestar از نسخه نمونه اولیه یکبار مصرف Polestar 2 در جشنواره سرعت گودوود رونمایی کرده است که به عنوان نسخه پیشرفته تری از رقیب تسلا مدل 3 این شرکت با قدرت بیشتر و فناوری جدید شاسی ساخته شده است.
بر اساس نسخه دوربرد 2 ، با همان باتری 78 کیلووات ساعت ، موتور دو الکتریکی آن کالیبراسیون نرم افزاری را برای تولید 469 اسب بخار دریافت کرده است – 67 اسب بخار قدرت در نسخه استاندارد و جاده ای 2.
با این حال ، به آن یک تغییر شکل شاسی نیز داده می شود. راهروهای جلو و عقب 20 میلی متر عرض دارند و خودرو نیز 30 میلی متر پایین تر است. قوس های چرخ طولانی به بدنه Polestar 2 تعبیه شده اند تا عرض اضافی پشتیبانی شده توسط چرخ های جدید 21 اینچی گرفته شده از Polestar 1 کوپه ، مجهز به Pirelli P Zero Rosso برای تایرهای کارآمد را در خود جای دهد.
پشت چرخهای جدید بزرگ ترمزهایی قرار دارند که اندازه آنها به طرز قابل توجهی افزایش یافته است ، با ترمزهای جلوی همان ترمزهای شش پیستون آکبنو که در Polestar 1 مجهز شده اند.
همچنین یک فناوری تعلیق جدید نیز وجود دارد. کمک فنرهای دو طرفه قابل تنظیم Ohlins با کمک فنرهای سه طرفه جدید و سفارشی جایگزین شده اند ، تقریباً 30٪ سخت تر از خودروهای جاده ای ، در حالی که فنرها در جلو 80٪ و در عقب 40٪ هستند.
Polestar 2 از پایه فیبر کربن ولوو S60 Polestar Engineered استفاده می کند و همچنین دارای پایه عقب سفارشی است که استحکام شاسی را بهبود می بخشد.
ماشین با رنگ سفید با پیست اتومبیلرانی که از جلو به عقب می دوید به پایان رسیده است. سپرها ، آستانه های جانبی و تزئینات در سایه ای کد رنگ به پایان رسیده اند ، در حالی که بدنه دارای اصلاحات هوایی خوب و قسمت پایین تر سپر جلو است تا به خنک شدن کمک کند.
هیچ اطلاعاتی از عملکرد مشخص نشده است ، اما آزمایش 2 به دست یواخیم ریدهلم ، مهندس ارشد شاسی Polestar ، از گودوود هیل عبور می کند.
“ما هزاران ساعت را صرف اصلاح مشخصات رانندگی خود کردیم. ریدهلم می گوید: “شاسی جدید گودوود واقعاً آن را به مرحله بعدی رساند.”
اکنون در مورد Polestar 3 جدید بخوانید که باید در سال 2022 وارد شود …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk