[ad_1]
این مدل جدید Radford Type 62-2 است. این نسخه بازطراحی شده مسابقه لوتوس تیپ 62 مدل 1969 است که از همان موتور 3.5 لیتری V6 سوپرشارژر لوتوس اگزیژ استفاده می کند. این اولین اتومبیل جدید از رادفورد در بیش از نیم قرن پس از احیای شرکت کشتی سازی توسط جنسون باتون ، شخصیت تلویزیونی Ant Ansted و طراح مارک استابز است.
تولید امسال آغاز می شود و فقط 62 دستگاه ساخته می شود.هر یک به دلخواه مالک سفارشی می شود – و این شرکت می گوید گزینه های سفارشی سازی بسیار زیادی ارائه می دهد که هر خودرو منحصر به فرد خواهد بود.
رادفورد سه مشخصات اولیه را ارائه می دهد که به تدریج سطح عملکرد موتور V6 خودروی اسپرت را افزایش می دهد. نسخه اولیه Classic به عنوان یک گزینه برای purists تعریف شده است و با 430 اسب بخار در دسترس است. و گیربکس شش سرعته دستی.
ورق طلا 62-2 از همان رنگ قرمز و سفید استفاده می کند که از فرمول 1 مسابقه لوتوس گراهام هیل در سال 1968 استفاده می شود. برای حمایت از ظاهر تند ، نسخه قدرتمندتری از 500k Lotus V6 .s پشتیبانی می کند. توسط یک گیربکس هفت سرعته دو کلاچه.
در آینده نزدیک ، رادفورد همچنین یک نسخه “JPS” از نوع 62-2 را منتشر می کند که 600 اسب بخار قدرت تولید می کند. مانند گلد لیف ، JPS از گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه استفاده خواهد کرد. JPS تقریباً همان آمبولانس مشکی و طلایی John Player Special را خواهد پوشید که در اتومبیل قهرمانی Lotus Type 72D F1 امرسون فیتیپالدی نشان داده شده بود ، زیرا رادفورد اخیراً حقوق کار هنری را تأمین کرده است.
New Radford Type 62-2: شاسی و تنظیم
تیپ 62-2 از شاسی لوتوس استفاده می کند ، اگرچه رادفورد تغییرات زیادی را متناسب با سبک خودرو و افزایش عملکرد انجام داده است. با استفاده از شاسی آلومینیومی مشابه Lotus Elise و Exige ، بدنه جدید از کامپوزیت های فیبر کربن ساخته شده است. کابین توسط یک ساختار جدید فیبر کربنی پشتیبانی می شود که شامل یک حلقه واژگون و تقویت دیوار محافظ و شیشه جلو است.
تمام این مهندسی نور به این معناست که نوع 62-2 ترازوها را در حدود 1000 کیلوگرم کج می کند-این بدان معناست که حتی کم قدرت ترین مدل دارای نسبت قدرت به وزن کافی برای همگام شدن با محصول فعلی ابرخودروها است.
همچنین یک قاب پشتی لوله ای سفارشی وجود دارد که به گفته رادفورد سفتی و عملکرد پیچ در خودرو را بهبود می بخشد. با این حال ، این یک هدف زیبایی نیز دارد ، زیرا وقتی از پشت به خودرو نگاه می کنید از زوایای خاصی قابل مشاهده است.
قسمت زیرین نوع 62-2 کاملاً صاف است و برای هدایت هوا به دیفیوزر عقب طراحی شده است تا نیروی فشاری ایجاد کند. این بدان معناست که نسخه کلاسیک را می توان بدون استفاده از اسپویلر بیرون کشید ، در حالی که نسخه های سریعتر فقط به یک جفت دم اردک کوچک نیاز دارند.
تنظیمات شاسی برای هر مدل کمی متفاوت است. نسخه کلاسیک دارای رینگ های آلیاژی جعلی با ابعاد 17 اینچ در جلو و 18 اینچ در عقب است. این خودرو همچنین بر روی یک سیستم تعلیق قابل تنظیم با روکش و لاستیک Michelin Pilot Sport Cup 2 قرار می گیرد. ترمز توسط مجموعه ای از ماشین های مسابقه ای با چهار دیگ و دیسک آهنی انجام می شود ، در حالی که قسمت عقب توسط یک برنامه ثبات الکترونیکی منحصر به فرد توسعه یافته توسط بوش کنترل می شود.
نسخه 500 اسب بخار Gold Leaf دارای چرخ های آلیاژی جعلی دو تکه سبک تر با قطر یک اینچ بزرگتر در هر محور ، همراه با سیستم کنترل کشش ورزشی و سیستم ABS است که با استفاده از دکمه جنسون کالیبره شده است. برای مقابله با تقویت اضافی ، موتور Gold Leaf چندین پیشرفت مانند اتصالات قوی تر ، پیستون های جدید ، میل بادامک های تهاجمی تر و ECU تنظیم شده را دریافت کرد. هر نسخه نیز با سیستم خروجی تیتانیوم موجود است.
مدل JPS با قدرت 600 اسب بخار. دارای تنظیمات شاسی مشابه با ورق طلا ، اما با چرخ های کامپوزیت کربن سبک تر ، کالیپرهای مونوبلوک و دیسک های ترمز کربن سرامیکی است. همچنین یک دیفیوزر عقب بزرگتر و شکاف جلو برای ایجاد نیروی فشاری بیشتر وجود خواهد داشت.
New Radford Type 62-2: طراحی و فضای داخلی
برای تفریحات مدرن ، شباهت های زیادی بین رادفورد تیپ 62-2 و مسابقه اصلی لوتوس وجود دارد ، از جمله در اندازه – فقط 1133 میلی متر ارتفاع دارد. از نظر مشخصات ظاهری ، این خودرو تقریباً شبیه به لوتوس اصلی است ، تا درها ، که کمر بلندی دارند و به پانل سقف بریده شده اند.
چراغ های LED خودروی اسپرت شبیه لوتوس کلاسیک طراحی شده اند ، هرچند رادفورد با نوار LED متصل کننده بین دو خوشه ، جلوه ای مدرن به عقب بخشیده است.
رادفورد همچنین تاکید می کند که مشتریانش می توانند هر روز از Type 62-2 استفاده کنند. خریداران می توانند یک سیستم لیفت بینی اختیاری را تنظیم کنند تا خودرو بتواند بر ناهمواری ها غلبه کند ، همراه با چمدان های سفارشی ایجاد شده توسط میسون و پسران که در زیر پوسته جلویی سوراخ می شوند.
کابین نیز کاملاً از راحتی موجودات خالی نیست. دارای یک استریو با پنج بلندگو ، یک دوربین دید عقب دیجیتالی و یک مجموعه ابزار دیجیتالی شش اینچی است که دارای دیتا لاگر و نمایشگرهای قابل تنظیم برای رانندگی در خیابان یا پیست است.
رادفورد با هر مشتری روی طراحی ماشین خود کار می کند و به آنها اجازه می دهد تا اثاثه یا لوازم داخلی را انتخاب کنند ، رنگ ها را رنگ کرده و حتی با استفاده از قطعات آیرودینامیکی با پیچ و مهره تغییرات بدنی را در بدنه خودرو ایجاد کنند. ماهیت فردی هر وسیله نقلیه به این معنی است که هیچ قیمتی در دسترس عموم نیست.
اکنون به داستان درونی دیگر سازنده برجسته انگلیسی نگاه کنید ، دیوید براون خودرو…
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk