[ad_1]
اسمارت یکی از جسورانه ترین مارک های اتومبیل است که در 50 سال گذشته راه اندازی شده است اما یک میلیارد یورو شکست محسوب می شود. این می تواند با تغییر از مالکیت کاملا دایملر به سرمایه گذاری مشترک با غول چینی Geely تغییر کند – و اکنون ما یک بررسی انحصاری از این خودرو داریم که باعث احیای مجدد آن می شود.
مفهومی که در اینجا دیده می شود – با تصویر منحصر به فرد ما براساس یک طرح رسمی طراحی شده است – پاییز امسال در نمایشگاه اتومبیل مونیخ آغاز به کار می کند و تا پایان سال 2023 به شکل کمی اصلاح شده تولید می شود. ماکت های سبک توسط تیم خود اسمارت ، به رهبری رئیس طراحی مرسدس ، گوردون واگنر ، ساخته شده است.
بارزترین کلید مدل هنوز نامشخص این است که اندازه آن در مقایسه با پیشنهادات کنونی Smart در حال رشد است. به جای ماشین کوچک شهری که اسمارت با آن شناخته شده است ، احیای مجدد این برند بر اساس وسیله نقلیه ای خواهد بود که بین سوپرمینی و هاچ بک خانوادگی قرار دارد. در واقع باید از شمال چهار متری راحت باشد – بالقوه به اندازه MINI Countryman ، یک رقیب آشکار. باید برای پنج بزرگسال داخل آن جا باشد.
ظاهر ماشین همچنان از سنت جدا خواهد شد ، زیرا اشتراکات کمی با ForTwo و ForFour دارند. حتی آرم به شدت روتوش شده است. قفس محافظ قابل مشاهده این برند ، همراه با لبخند متشکلانه ForTwo و برخی از صفحات پلاستیکی ، خال خال است. واگنر قبل از اینکه پیشنهاد کند Smart Face جدید باید “به جای اینکه زیبا و بازیگوش باشد” باید “جالب ، سکسی و بزرگسال باشد” به ما گفت: “ما از فرصت استفاده کردیم و دوباره نام تجاری را کشف کردیم.” با این حال ، SUV دارای انتقال قدرت است ، مانند یک رنگ دو رنگ با سقف متضاد که به نظر می رسد مانند نوک کلاه بیس بال بر روی کابین “شناور” است.
در داخل ، انتظار یک سیستم سرگرمی و سرگرمی را داشته باشید که حداقل به اندازه نصب MBUX خود مرسدس رنگارنگ و دارای ویژگی های خاص باشد.
اسمارت جدید یکی از اولین اتومبیل های مبتنی بر معماری تجربه پایدار Geely (SEA) خواهد بود ، یک پلت فرم مشترک که در قلب همه چیز قرار خواهد گرفت ، از مدل های خود این برند در بازار چین ، مانند نام تجاری Zeekr که اخیراً راه اندازی شده است ، گرفته تا وسایل نقلیه جدید Lynk & Co و SUV کودک کاملاً برقی ولوو در آینده.
SEA می تواند از تنظیمات موتور یک ، دو و سه استفاده کند و سلولهای باتری را به اندازه کافی نگه دارد تا در آزمایش عملکرد سختگیرانه NEDC در چین بیش از 430 مایل برد داشته باشد.
Smart از ظرفیتی که احتمالاً برای مدلهای بزرگتر SEA اختصاص یافته است برخوردار نخواهد شد. اما ارائه بیش از 200 مایل بین شارژ کاملاً امکان پذیر است که بیش از دو برابر برد فعلی EQ ForTwo است. و SEA از فناوری 800 ولت پشتیبانی می کند ، بنابراین این امکان وجود دارد که Smart جدید سرعت شارژ سریع فوق العاده ای بهتر از مدل های خود مرسدس ارائه دهد.
انتخاب پلت فرم SEA همچنین باید بسته بندی قابل توجهی به Smart بدهد. واگنر گفت: “مانند مدل های فعلی Smart ، اولین اتومبیل عصر جدید نیز نسبت طول به داخل نسبت به وسایل نقلیه معمولی را ارائه می دهد.”
هرچه مواد درجه یک بیشتر باشد ، باتری بزرگتر و افزایش اندازه بدنه تقریباً مسلم است که منجر به افزایش قیمت می شود. اما SUV هنوز باید تحت مرسدس مرسدس مانند A-Class و EQA قرار گیرد ، مهمترین دلیل آن ساخت این خودرو در چین است ، با هزینه های بالای سر. دانیل لسکوف ، رئیس هوشمند قول داد: “ما برای مشتریان خود یک مارک ارزان قیمت خواهیم ماند.”
آیا فکر می کنید SUV هوشمند موفقیت کسب کند؟ نظرات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید …
[ad_2]
منبع : autoexpress.co.uk